Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

מצביעות ברגליים: הגרביונים שיעשו לכן וואו בלב

גם מהמם, גם מחמם: הגרביונים המעוצבים של זוהרה הן זריקת הצבע ההכרחית לחורף אפרפר

גרביונים של זוהרה. צילום: רותם לבל
גרביונים של זוהרה. צילום: רותם לבל

כמו עוד הרבה דברים טובים אחרים, גרביונים צברו תאוצה בשנות ה־60 של המאה הקודמת. הם החליפו את קודמיהם המיושנים שנסמכו על ביריות, ומאז הם שבים מדי חורף באותה צורה פחות או יותר, אבל לא תמיד באותו הצבע.

גרביונים של זוהרה. צילום: רותם לבל
גרביונים של זוהרה. צילום: רותם לבל

אי לכך ובהתאם לזאת, אחת הווריאציות המרגשות ביותר שזמינות עבור הצרכנית העונה הם גרביונים אדומים, עם או בלי עיטורים, למשל אלה של Zohara. חוץ מהרבה אדום, הקולקציה האחרונה של המותג מתחלקת לארבע חטיבות: מקסימליזם אופנתי, עם צבעוניות עמוקה ועזה; אייקונים מעולם הרוק, עם הדפסים של ברקים, לוגואים, מילים של שירים וביטויים שונים בצבעוניות של שחור וצבע גוף; סגנון קולג', עם הרבה משבצות ופסים בצבעים חזקים; ופופ ארט, גרביונים בצבעוניות חזקה עם איורים מתקתקים ואסתטיקה עיצובית השאובה מחיי היומיום.

דנה רפופורט, הבעלים והארט דיירקטורית של Zohara, אומרת: "קמפיין הגרביונים שלנו לחורף 2018 הוא בסימן אהבה עצמית, והוא בא להראות שיופי הוא דבר ורסטילי. לכם בחרנו להציג בו מגוון של נשים עם מבני גוף שונים, כולן לובשות את אותם הגרביונים. בין המצולמות בקמפיין: ריי שגב, מור קציר, פיי ג'קיטה, ניצן קרסיץ, אלה אטיאס ומרטינה קודלובה".

50־100 ש"ח
דיזנגוף 255 תל אביב
TLV Fashion Mall, חשמונאים 96 תל אביב

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!