פינוק עירוני: המלונות הטובים ביותר בתל אביב

קראון פלזה סיטי סנטר. צילום: אסף פינצ'וק
קראון פלזה סיטי סנטר. צילום: אסף פינצ'וק

חדשים ומתחדשים, גדולים ובוטיקיים, על קו החוף או במרכז העיר - מבולבלים מהיצע המלונות בעיר? קבלו את רשימת המלונות הכי טובים בתל אביב שיבטיחו לכם את החופשה העירונית המושלמת

תל אביב משופעת במלונות רבים המתאימים לכל כיס וטעם, אבל יש כאלה ששווים יותר בזכות ערך מוסף שהוא מעבר לחדר מעוצב או לובי מזמין. אספנו עבורכם את המלונות הכי מומלצים בתל אביב, שכל אחד בדרכו מבטיח חופשה בלתי נשכחת.

למלונות הבוטיק הכי טובים בתל אביב

דיוויד אינטרקונטיננטל – חופשה לגוף ולנפש

מול גן צ'ארלס קלור הירוק ורצועת החוף שצמודה אליו, עומד ניצב המלון שזכה השנה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל (בפעם הרביעית ברציפות, ועשר זכיות סך הכל) על ידי ארגון ה-World Travel Awards. מלון דיוויד אינטרקונטיננטל מתנשא לגובה של 25 קומות, משקיף על הים ומציע 555 חדרים, מתוכם 39 סוויטות, כולל שתיים נשיאותיות. במרחק שלוש דקות הליכה ממנו נמצאים שוק הכרמל – הלב הקולינרי הפועם של העיר – ונווה צדק על סמטאותיה המפותלות, הגלריות לאמנות ובתי הקפה.

כמצופה ממלון ברמה הגבוהה ביותר, שאירח לאורך השנים ראשי מדינות ודיפלומטים, ומפורסמים רבים מהארץ ומהעולם, המלון מקפיד לחדש ולהתחדש. אורחי המלון יכולים ליהנות ממגוון חדרים מעוצבים ומאובזרים במיטב החידושים, ממסעדות וברים ומאטרקציות נוספות כגון קלאב אינטרקונטיננטל היוקרתי, מכון כושר משוכלל ובריכת שחייה הצופה לים. הפינוק האולטימטיבי ממתין לכם במרכז הספא והבריאות של המלון – THE Spa – שם יתפרו עבורכם חוויית טיפול הוליסטית ייחודית, מותאמת אישית, שתשכיח מכם את המולת העיר ללא הפסקה ותעניק לכם רוגע ושחרור לגוף ולנפש.
להזמנת חדר במלון אינטרקונטיננטל

דן – חלון אל הים התיכון

מלון דן תל אביב שוכן על חוף הים, מרחק הליכה מלב העיר וממרכזי הבילוי והעסקים וככזה הוא מושך אליו נופשים ואנשי עסקים. המלון הוקם בשנות ה-50 ומאז נמצא בכל רשימת המלונות הטובים בתל אביב ובישראל. המבנה האיקוני, עם החזית הצבעונית הפונה אל הים, שהפכה כבר לסימן ההיכר של קו החוף התל אביבי, שומר על הדרו האלגנטי מפעם, אך התוכן מתחדש ומתאים את עצמו לסטנדרטים הגבוהים ביותר במלונאות העולמית עם אינטרנט חינמי, קונסיירג', טרקלין עסקים ובאטלר אישי.

בין האורחים החוזרים ומתארחים בו לאורך השנים אפשר למצוא מדינאים ואמנים מהשורה הראשונה בעולם (רשימה ממש חלקית: מדונה, קוונטין טרנטינו, פול מקרטני, ביל קלינטון ונשיאי גוגל ופורבס), לצד נופשים מהארץ והמעולם, שיודעים להעריך יוקרה מפנקת. לרשות כל אלה עומדים 286 חדרים מעוצבים המתפרשים על פני שבע קומות, בהם 84 חדרי Executive הפונים לים, 34 סוויטות מפוארות, סוויטה נשיאותית אחת וסוויטה מלכותית אחת.

בתחום הפנאי עומדים לרשות האורחים מסעדת שף (הירקון 99) המציעה מזנוני ארוחות בוקר עשירים וארוחות גורמה, חדר כושר, סאונה, ג'קוזי ושירותי עיסוי מקצועי, ושתי בריכות שחיה שמתאימות לכל מזג אוויר: אחת מקורה ומחוממת והשנייה בריכה חיצונית עם מי ים.
להזמנת חדר במלון דן

מלון דן – הסוויטה המלכותית. צילום: אורי אקרמן
מלון דן – הסוויטה המלכותית. צילום: אורי אקרמן

הילטון – היהלום שבכתר

על הילטון באמת שאין צורך להכביר מילים. המלון היוקרתי מעל גן העצמאות מתנוסס כמו אבן חן בכתר של תל אביב. אורחים מכל העולם מפקידים את חופשתם בידיה האמונות של הרשת הבינלאומית בידיעה ברורה שההנאה מובטחת.

החדרים תמיד מפנקים ובוהקים מניקיון, השירות קשוב ואדיב במיוחד והמתקנים הם מהטובים שאפשר למצוא בעיר – מהבריכה הצלולה וחדר הכושר חביב הסלבס, ועד ספא שבע התאילנדי המפנק. בגזרת הקולינריה מככבת היום בהילטון מסעדת יאקימונו המצליחה לייצר אוכל יפני ברמה גבוהה ועדיין לשמור על כשרות. לצד סושי, סשימי וניגירי המורכבים על ידי סושי מאסטרים בעמדה שבמרכז המסעדה, תוכלו ליהנות ממנות יפניות אותנטיות וממנות מפתיעות בהשראה יפנית. מרגישים רומנטיים? שבו על המרפסת המשקיפה לים ונשנשו מנות קטנות עם דרינק מול השקיעה, חוויה שמקיפה את כל החושים.
להזמנת חדר במלון הילטון

מלון הילטון. צילום: שרון צרפתי
מלון הילטון. צילום: שרון צרפתי

ישרוטל רויאל ביץ' – במרחק נגיעה מהים ומהשוק

במרחק שלוש דקות הליכה מהחוף, מכרם התימנים ומשוק הכרמל נמצא הרויאל-ביץ' של רשת ישרוטל, מלון יוקרתי בדרגת 5+ כוכבים לפי דירוג המלונות הרשמי של משרד התיירות הישראלי. במלון 230 סוויטות וחדרים מעוצבים המתאימים לאנשי עסקים, לזוגות ולמשפחות – חלקם עם מרפסת המשקיפה אל החוף והים (ספוט מושלם לקפה של הבוקר או לדרינק שאחרי השנ"צ), חלקם חושפים את נופה האורבני של העיר. בקומה השלישית של המלון יש בריכה מרשימה הצופה אל הים ומתחם ספא אקסקלוסיבי, המציע מבחר טיפולי גוף ויופי – להנאת האורחים.

רויאל ביץ' תל אביב. צילום: איתי סיקולסקי
רויאל ביץ' תל אביב. צילום: איתי סיקולסקי

לעיצוב המוקפד ולאווירת החו"ל מוסיפה חממת האמנות הדיגיטלית – DigiArtt, המציגה יותר מ-600 עבודות אמנות שיצרו אמנים ישראליים צעירים, ובפן הקולינרי מככבת מסעדת השף הכשרה "ווסט סייד", המבטיחה חוויה קולינרית משובחת עם מטבח ים תיכוני המציע מנות גורמה, בשרים ודגים, קינוחים מפתיעים וגם בר אלכוהול עשיר.
להזמנת חדר במלון רויאל ביץ'

קראון פלזה סיטי סנטר – שילוב מושלם של ביזנס ופלז'ר

למרות המיקום המרוחק מהים, לקראון פלזה סיטי סנטר יש שני נכסים חשובים: קרבה בלתי אמצעית לקניון שמתחתיו ומתחם שרונה/רחוב הארבעה שנמצאים במרחק הליכה. המלון מיועד לביזנס ופלז'ר ומשלב ביניהם באופן מושלם שבא לידי ביטוי בעיצוב נקי ומודרני, מסכי פלזמה שמציגים את לוח המראות והנחיתות בנתב"ג, טרקלין עסקים שקט ואלגנטי בקומה ה-20, היצע קולינרי משובח ושירות אישי ומפנק. במלון 273 חדרים כולל סוויטות – אחת נשיאותית. את ארוחות הבוקר תקבלו במסעדת המלון "הקומה ה-11", המגישה גם ארוחות צוהריים וערב ותפריט עסקי לפי בחירה. בבר המעוצב – Bar24 – תוכלו ליהנות ממבחר יינות וקוקטיילים. ועוד פינוק: אורחי המלון (מגיל 18) מוזמנים להישאר בחלוק ולרדת במעלית מיוחדת היישר להולמס פלייס, מועדון הכושר שבקניון הכולל גם בריכה וספא.
להזמנת חדר בקראון פלזה סיטי סנטר

טרקלין העסקים בקראון פלזה סיטי סנטר. צילום אסף פינצ'וק
טרקלין העסקים בקראון פלזה סיטי סנטר. צילום אסף פינצ'וק

מלון 65 – מיקום אסטרטגי ובראנץ' מפנק

מלון 65 של רשת אטלס הוא מפגש של ביזנס ופלז'ר בלב שדרות רוטשילד, אזור הבילויים והעסקים הכי חם בעיר. במבנה מודרני ומרשים, שצורתו המעוגלת מובלטת על ידי חיפוי זכוכית בוהק, ישנם 74 חדרים בסגנון אורבני. הגוונים השקטים מאפשרים ניקוי ראש ויוצרים סביבה נעימה למנוחה מבלי להזניח את שכלולי המאה ה-21 אינטרנט אלחוטי, מכונת קפה ומיני בר עם משקאות קלים חינם.

בבית הקפה רחב ידיים שבקומת הכניסה, הצופה אל השדרה מגישים ארוחת בוקר עשירה וטובה בה תמצאו, בין היתר, סלטים צבעוניים, מנות קטנות בכוס, מאפים טריים, פירות, לחמים ומנות חמות בהגשה. את הקפה שאחרי מומלץ לשתות על ספסל בשדרה ולהרגיש הכי תל אביבים שאפשר.
להזמנת חדר במלון 65

מלון 65. צילום: סיוון אסקיו
מלון 65. צילום: סיוון אסקיו

פולי האוס – עיצוב של קארים ראשיד ובריכה על הגג

המלון בבניין האיקוני והמעוגל בכיכר מגן דוד ידע ימים יפים כשנבנה בשנת 1934 עבור משפחת פולישוק. מאז עברו הרבה אנשים במדרחוב נחלת בנימין והמבנה, ששימש גם תקופה בניין משרדים אפרורי, עבר שיפוץ ועיצוב מקיף בידי המגה-מעצב קארים ראשיד, שהפך אותו לסיפור אהבה לתל אביב של פעם ושל היום ומחר. 40 חדרים בגווני לבן עם מעט צהוב או כחול – תלוי בקומה – מוקמו בשתי זרועות, אחת מעל רחוב אלנבי והשנייה מעל נחלת בנימין. במפגש ביניהן תוכננו סוויטות מעוגלות עם חלונות פנורמיים שמשקיפים על תל אביב הסואנת והשוקקת. עמדת הקבלה נמצאת בקומת הגג כדי לחשוף את האורחים לים שמבצבץ בקצה הרחוב, לקו הרקיע האורבני, לספא ולבריכה.
להזמנת חדר בפולי האוס

פוליהאוס (צילום: אסף פינצו'ק)
פוליהאוס (צילום: אסף פינצו'ק)

קרלטון – יוקרה מול הים

אנשי עסקים הם קהל עם דרישות ממוקדות שיודע מה טוב. את מלון קרלטון הם אימצו בזכות פרמטרים של לוקיישן נוח (פחות לתחבורה ציבורית, יותר למוניות ויאכטות במרינה הסמוכה), חדרים פונקציונליים ונעימים, ספא וחדר כושר ואיבזור טכני. על הסעיף האחרון עונים הלובי וקומת האולמות שעברו עיצוב מחדש והוספת מיכשור מתקדם.

270 החדרים והסוויטות שופצו גם הם, ובספר האורחים אפשר למצוא מדינאים וידוענים רבים וטובים, מהארץ ומהעולם. בגזרת הקולינריה תמצאו את קרלטון על הים, מסעדה בסגנון ים תיכוני היושבת על הדק מול הים. ארוחת הבוקר המוגשת בה כבר זכתה לשבחים והיא מציעה לחם אפוי בטאבון, מאפים מתוקים ומבחר מטעמים בריאים, פירות טריים, יוגורט ושפע גבינות – כשכל אלה מתובלים בקרני שמש מלטפות ובמראה הגלים בים – זה הכי טעים שיש.
להזמנת חדר בקרלטון

מלון קרלטון. צילום: אורי אקרמן
מלון קרלטון. צילום: אורי אקרמן

רוטשילד 22 – גבוה מעל המגדלים

המלון האורבני של רשת פתאל ממוקם בלוקיישן אסטרטגי בשדרות רוטשילד, מרחק פסיעה משוק האוכל הכי חדש בעיר והמסעדות שסביבו. המלון נמצא בבניין משרדים (שמאכלס בין היתר את משרדי פייסבוק) ולכן האווירה בו היא לא 'מלונאית' כמקובל. עמדת הקבלה מתגמדת לעומת הלובי הענק ואת מקום חדר האוכל תופס סניף של ארומה, שבו אפשר לפתוח את הבוקר על קפה, מאפה, סלטים ועוד מול השדרה המתעוררת.

החדרים מעוצבים בעיקר בלבן כמחווה לעיר הלבנה ומתוך מחשבה להשאיר את מרכז הבמה לנוף שנשקף מהחלונות. ביזנס לאונג' רגוע ובו ספריה גדולה פתוח לכל אורחי המלון ומציע שתיה חמה וקרה, מאפים ופירות יבשים לרגעים שבהם חייבים מנוחה מהבאזז שבחוץ.
להזמנת חדר ברוטשילד 22

מלון רוטשילד 22. צילום: איה בן עזרי
מלון רוטשילד 22. צילום: איה בן עזרי

סטאי – יוקרה היסטורית

מבריכת האינפיניטי היפה על גג המבנה ההיסטורי של מלון סטאי בעת שקיעה, תל אביב נראית יפה מתמיד. מלון סטאי, המשתייך למותג בינלאומי יוקרתי, עומד בסטנדרטים של חמישה כוכבים פלוס ומציע פינוק יוקרתי בלוקיישן מושלם, צעדים ספורים מכיכר השעון ביפו ומחוף הים, משוק הפשפשים והנמל, ומסביבו שפע מסעדות אותנטיות, אוכל רחוב, חנויות ובוטיקים.

סטאי תל אביב. צילום: אסף פינצ'וק
סטאי תל אביב. צילום: אסף פינצ'וק

את הפינוק והשקט תקבלו במנות גדושות בתוך המלון – באחד מ-120 החדרים והסוויטות המעוצבים שלו, בהן גם אחת נשיאותית (110 מ"ר עם מרפסת לים), וגם בספא המפואר עם חדר כושר וחמאם טורקי, בחדרי הישיבות ובטרקלין העסקים. גם בגזרת הקולינריה חשבו בסטאי על הכל והמלון מציע לאונג' בר ים תיכוני, בר אלגנטי עם מבחר יינות ואלכוהול, סושי בר ובר בריכה.

מבנה המלון הוא חלק בלתי נפרד ממה שהופך את חוויית האירוח במקום למיוחדת במינה. מדובר באתר הידוע בשם "הקישלה", בית כלא מתקופת האימפריה הטורקית שנבנה על יסודות מצודה צלבנית, כחלק ממערך החומות שהקיפו את העיר העתיקה של יפו. בהקמת המלון המבנה שופץ ושומר, תוך שמירה על יסודותיו, וכך משתלבים קירות אבן אותנטיים עם עיצוב פנים אלגנטי באווירה מהפנטת של ישן עם חדש.
להזמנת חדר בסטאי

The Norman – חוויית שישה כוכבים

כשהנורמן נפתח תל אביב הצטרפה לרשימת הערים שמחזיקות במלון ברמה הגבוהה ביותר. תמהיל הסיבות לתואר המחייב מקיף את המושג "חופשה עירונית" מכל צדדיו: שני בניינים היסטוריים ששופצו בשימור מחמיר, 50 חדרים שמתוכם 20 סוויטות ברמה של דירות פאר בטכנולוגיה ובסטיילינג, עיצוב פנים שעליו חתום המעצב הבריטי דיוויד ד'אלמדה ואוסף אמנות ישראלי שנאצר בקפידה.

גינה מטופחת ובוסתן עצי פרי מקיפים את הבניינים, ומבריכת האינפיניטי שעל הגג תל אביב נראית מודרנית ורומנטית מתמיד. בר בסגנון בריטי כמו פעם ומסעדת שף שגולשת לגינה הם עמודי התווך הקולינריים, ואותם משלימה מסעדת דיינינג היפנית הנוצצת. השירות מפנק בהתאמה, החל ב-Valet שידאג לרכב דרך מתחם כושר וטיפולים מאובזר ועד ביזנס לאונג', חדר אוכל פרטי וכל מה שהלב יכול לחשוק בו.
להזמנת חדר בנורמן

נורמן. צילום: סיון אסקיו
נורמן. צילום: סיון אסקיו