סכנת התלקחות: מדריך הטרנדים לקיץ 2019

קש, רשתות, הדפסי חיות ופפיונים לכל דורש - קבלו את רשימת הטרנדים שלא תצליחו להתחמק מהם בחודשים הקרובים

30 במאי 2019

לבנדר

אחרי תקופת מלוכה קשה ומסנוורת של צבעי הניאון בחופינו, הגיע שעתו של הרוך הסגלגל. אם נקווה חזק מספיק ונקשיב ליודעי דבר, נהיה מוקפים בגוני לבנדר מקסימים ולא בהתקפי אפילפסיה בפוטנציה.

קש

אקססוריז מקש בקיץ? לכאורה לא הברקה, אבל מוכיח את עצמו כל כמה עונות כדבר הכי נכון להתאבזר בו. צבע הקש הולך עם מגוון עצום של צבעים והטקסטורה מכניסה בוהו שיק מתקתק למלתחה שלכם. יש להרחיק מאש ומחלקי גוף מיוזעים.

פרנזים

כל הדרך משנות ה־20 העליזות (ועם קריצה עליזה עוד יותר לבוקרים של המערב הפרוע), הפרנזים חוזרים למלתחה. ברגע שתפסיקו להיות ציניים לגביהם הם יוסיפו טקסטורה מעניינת לפריטי הלבוש שלכם וישקשקו את הצעדים שלכם.

טלאים

טלאים יכולים לזלוג הרבה מעבר לפרויקט התפירה שאימא שלכם החליטה שהיא לוקחת על עצמה. למעשה מדובר באחד הטרנדים המסקרנים לקיץ הקרוב. המלצה שלנו: שלבו פריט טלאים עם פריט לבן ויש לכם את זה.

פפיון מוגזם

על הכתפיים, קשורים על רצועת התיק, על הנעליים, כסיכה לשיער או על בני ציפר, העיקר שיהיה פפיון. אם לשפוט לפי בתי אופנה כמו ולנטינו וסלין, ככל שהפפיון גדול יותר, כך ייטב. קצת רומנטיקה לא הזיקה לאף אחד, וזו הדרך לעשות את זה הקיץ.

רשת

האחות החצופה והסקסית של טרנד הקרושה מגיעה, והיא כועסת. נכון, מבהיל לחשוב על חולצת רשת (או מכנסי רשת, שלא נדע) כפריטים לגיטימיים להסתובב איתם מעבר לקו ה־50 מ' מחוף הים, אבל בצבעים הנכונים ומעל הפריטים הנכונים מדובר בהברקה.

כתפייה אחת

טרנד הכתפייה האחת חזק במיוחד העונה. הוא חולש על מגוון עצום של בגדי ים ומגלם בתוכו את הפוטנציאל לשיזוף לא אחיד, אבל מי אנחנו שנתווכח?

כל החיות

2019 היא שנת ההכלה הגדולה באופנה. לא פלא, אם כך, שלקיץ הזה מוזמנים כל בעלי החיים (בצורת הדפסים כמובן, אל דאגה). מזובר, מנומר, מנוחש, מצ'וטה – הכל הולך. חשקה נפשכם בשילוב אדג'י של צ'יטה וזברה? סניקרס לבנות להשלמת הלוק ומהר לסטורי.