היברידי כאן: המגמה העולמית הנכונה בסצנת הרכבים
הם חסכוניים, פחות מזהמים, שקטים ומשלבים בתוכם שני סוגי מנועים. הנה כמה דברים שלא ידעתם על רכבים היברידיים
תוכן שיווקי | טויוטה
יותר ויותר רכבים היברידיים נראים בכבישי ישראל והעולם, וזוהי מגמה משמעותית שמתחזקת מאוד. רכבים היברידיים לא דורשים טעינה ואינם שונים בתחזוקה ובשימוש היומי מכל כלי רכב אחר. יחד עם זה, רכבים היברידיים הרבה יותר חסכוניים, הרבה פחות מזהמים, תחזוקה זולה יותר, וחוויית הנהיגה בהם שקטה, נעימה ומהנה ביותר.
איך זה עובד?
המערכת ההיברידית של טויוטה משלבת שני מנועים: מנוע בנזין ומנוע חשמלי. שני המנועים פועלים יחד על מנת לספק כוח ומומנט כאשר הנהג זקוק להם. באמצעות שיתוף פעולה זה בין שני המנועים, ניתן להפיק תועלת ממהירות התגובה הגבוהה של הרכב, כאשר מאיצים או בזמן עקיפה.
נסיעה חסכונית ברחבי העיר
כידוע, נסיעה בגבולות העיר מיקרת את העלויות (שחיקת בלמים למשל) ואת צריכת הדלק. בתחום זה, יש למכוניות ההיברידיות יתרון על פני רוב המכוניות. הן ממחזרות אנרגיה, ושיתוף הפעולה בין שני המנועים הפועלים בהרמוניה מספק נתוני צריכת דלק מרשימים. בנוסף, לרשותכם מצב נהיגה ECO לשמירה על צריכת דלק נמוכה עוד יותר, ומצב EV בו המכונית עושה שימוש במנוע החשמלי בלבד ועד למהירות של 50 קמ"ש.
פליטת מזהמים נמוכה
העבודה הסינרגית בין המנוע החשמלי ומנוע הבנזין גורמת לכך שפליטת המזהמים במכוניות ההיברידיות של טויוטה מתחילה בנתון המינימלי של 82 גרם/ק"מ, אשר מהווה נתון נמוך להפליא עבור מכונית משפחתית. למעשה, בזמן נהיגה במצב EV החשמלי, ניתן לנסוע עד 50 קמ"ש מבלי לייצר כל פליטת מזהמים שהיא.
לכתבות נוספות על Toyota C-HR:
מבחן הדרכים של טויוטה: מפציץ-חמקן לכל פועל
הקרוסאובר החדש של טויוטה נוחת בישראל
טויוטה C-HR מנזק לצמרת המצעד
מבחן הדרך של אתר The Car