אתם בחרתם: אלה הם הזוכים בסקר #הכי_יפה_בעיר

מהקוקטייל ועד הרחוב, נתנו לכם לבחור את כל מה שהופך את תל אביב לעיר ששווה להסתכל עליה. אנחנו לא נוטים לשפוט את הקנקן - אבל כשהוא כזה יפה, אנחנו פשוט לא עומדים בזה. פרויקט מיוחד

אתם בחרתם: אלו הם הזוכים בסקר #הכי_יפה_בעיר
אתם בחרתם: אלו הם הזוכים בסקר #הכי_יפה_בעיר
5 ביולי 2018

תשעה קבין של יופי ירדו לתל אביב: המנות המרהיבות, הקוקטיילים המרשימים, הרחובות הרומנטיים, הספוטים הפוטוגניים, חלונות הראווה היצירתיים, קירות הגרפיטי המגניבים, המלונות יוצאי הדופן, הטי שירטס עם האמירה, וחללי המשרדים שגורמים לנו לרצות לתת עבודה. נכון, יופי הוא לגמרי בעיני המתבונן, אז נתנו לכם להחליט. עשרות אלפים ענו על סקר #הכי_יפה_בעיר שלנו, בשיתוף עם Opel Adam, והכתירו את אלה שאי אפשר להוריד מהם את העיניים וגם אם ממש נתאפק – לא נצליח לא להעלות לאינסטגרם. אתם בחרתם, לנו רק נשאר לתת להם את הכבוד הראוי. ברכות למנצחים.

הספוט הכי יפה בעיר

רציף העלייה השנייה

רציף העלייה השנייה הוא הזוכה הגדול בקטגוריית הספוט הכי יפה בתל אביב. הלוקיישן הזה, הנמצא בין יפו העתיקה והשלווה לתל אביב הגועשת, הוא ההתגלמות של מה שאנחנו רוצים לראות באינסטגרם שלנו – ישן חדש עם ניחוח של ים. רחוב העלייה השנייה נמצא במה שהיה במשך מאות שנים הרציף והנמל הראשי של האזור, וקרוי על שם מהגרי העלייה השנייה הרבים שהתיישבו ביפו. בקרבת הטיילת, גן המדרון, מנזר ניקולס הקדוש ומסגד הים, מדובר באחד הספוטים ההיסטוריים, התיירותיים והיפים בעיר – ובצדק.

ספוט רציף העלייה השניה. צילום: רונן טופלברג
ספוט רציף העלייה השניה. צילום: רונן טופלברג

המתמודדים בקטגוריה
1. פארק צמרת,  הצפון הישן
2. מרכז פרס, יפו ג׳
3. חניון ביצרון, ביצרון
4. רציף העליה השנייה, יפו עתיקה

הגרפיטי הכי יפה בעיר

פילפלד, מרחביה

סמוך לקפליקס ולנצח אחת מכתובות הגרפיטי הכי איקוניות בתל אביב, נח לו הזוכה בקטגוריית הגרפיטי היפה בתל אביב. הגרפיטי, מעשה ידיו של האמן ניר פלד (שאתם בוודאי מכירים כיוצר של מותג האופנה פילפלד), מזוהה עם צבעוניות שחורה־לבנה וגרפית. לאחרונה החליט פלד לסגור את באסטת האופנה לטובת פרויקטים אמנותיים אחרים ואנחנו מחכים להם בקוצר רוח.

גרפיטי מרחביה. צילום: שלומי יוסף
גרפיטי מרחביה. צילום: שלומי יוסף

המתמודדים בקטגוריה
1. יונתן כיס־לב ורומן קוז'קין, בן עטר
2. פילפלד, מרחביה 4
3. קרן מיסק ו־Frenemy, מסילת וולפסון 28
4. ניצן מינץ ו־DEDE, הרצל 77

הקוקטייל הכי יפה בעיר

Breakwater, בל בוי

בל בוי פרץ הרבה גבולות בסצנת הקוקטיילים הישראלית וכעת הוא גם הזוכה בקטגוריית הקוקטייל הכי יפה בעיר. חוויית האירוח, חומרי הגלם וכמובן הנראות משחקים תפקיד לא קטן במקום שעליו מנצח ביד אמן הקוקטיילים אריאל לייזגולד. הקוקטייל המנצח הוא גרסה ים תיכונית לקוקטייל הטיקי המוכר, עם סוגי רום שונים, מחית תמרינד, פירות יבשים ותערובות תה שונות. הקוקטייל מוגש בצדפה מוקפת בתערובות שמנים אתריים היוצרים ארומה מיוחדת במינה.

בל בוי. צילום: בן יוסטר
בל בוי. צילום: בן יוסטר

המתמודדים בקטגוריה
1. Gold Fashioned, אימפריאל
2. Breakwater, בל בוי
3. Peach T Swizzle, דאבל סטנדרט
4. You're So Vain, ג'ספר ג'ונס

המנה הכי יפה בעיר

סשימי טונה, משייה

לא מובן מאליו לזכות בתואר המנה הכי יפה בתל אביב, ואתם הצבעתם פה אחד למנת הסשימי של מסעדת משייה. המסעדה, הקרויה על שם התבלין האהוב על השף יוסי שטרית, ממוקמת במלון מנדלה ויפה לא פחות מהמנה המנצחת. המנה מורכבת מכיפת סשימי טונה, לימון, יוגורט, טבעות כרשה ופרחים משתנים, העוטפת סלט חיטה עם זיתי טאסוס, פילה תפוז ופפריקה מעושנת. מדובר באחת המנות המורכבות במקום והיא מבוססת על מתכון ישן של סבא של השף.

סשימי משייה. צילום: אנטולי מיכאלו
סשימי משייה. צילום: אנטולי מיכאלו

המתמודדים בקטגוריה
1. סשימי טונה, משייה
2. טרטר בקר, קיטצ'ן מרקט
3. צ'ראשי, דיינינגס
4. טרטר שרימפס, מלגו ומלבר

הרחוב הכי יפה בעיר

שבזי, נווה צדק

עוד בטרם הקמתה של אחוזת בית, אי שם במאה ה־19, נבנתה השכונה היהודית שבזי. השכונה, הקרויה על שמו של גדולי משוררי יהדות תימן רבי שלום שבזי, הוקמה בידי עולים מתימן והחלה את דרכה מבתים רעועים שנבנו מקרשים ומפח. עם תחילת מלחמת העולם הראשונה כללה השכונה כ־300 נפשות וברבות השנים היא הפכה לאחד ממוקדי השימור (והתיור) בתל אביב. הרחוב הראשי של השכונה הפך לאחד הרחובות האופנתיים בעיר וכעת גם זיכה את עצמו בתואר הרחוב היפה בתל אביב.

רחוב שבזי. צילום: שלומי יוסף
רחוב שבזי. צילום: שלומי יוסף

המתמודדים בקטגוריה
1. הגלבוע, לב תל אביב
2. ישכון, כרם התימנים
3. נחמני, לב תל אביב
4. שבזי, נווה צדק

ליין החולצות הכי יפה בעיר

MISMAS, עידו גרינברג

המנצח בקטגוריית ליין החולצות הכי יפה בעיר הוא לא אחר מעידו גרינברג, שכבש את האינסטגרם ואת הלבבות שלנו בסערה רצינית. גרינברג איש הטלוויזיה החל לפרסם בעמוד האינסטגרם שלו משפטים כמו "תתאהב בי יא אפס" ו"מי שטוב לו ושמח שיסביר" תחת ההאשטאג משפט אחד ביום, שפשוט גרמו לנו להנהן בחיוך ולעשות לייק. לא עבר הרבה זמן עד שהמשפטים מצאו את עצמם על חולצות והשאר, כמו שאומרים, היסטוריה.

מיס מס. צילום: יח"צ
מיס מס. צילום: יח"צ

המתמודדים בקטגוריה
1. SORRY, דניאל ויינברג
2. TERS, נוי גוז, נועה גור ודפנה רובין
3. סטלה אנד לורי, ורד וזוהר בלנק
4. MISMAS, עידו גרינברג

חלון הראווה הכי יפה בעיר

:Story, דיזנגוף

רשת סטורי עושה את זה בכל התחומים – החל במוצרים שהיא משווקת וכלה בחלונות הראווה שלה. הם לחלוטין גרמו לנו לעצור ולהסתכל, וקטפו את המקום הראשון בקטגוריית חלון הראווה הכי יפה בתל אביב. על החלון המוטרף הזה בחנות שלהם בדיזנגוף 94 עמלו מעצבי הסטודיו ומחלקת הקריאייטיב של החברה ומוצגים בו יותר מ־10,000 לימונים שנגזרו והודבקו בעבודת יד! שאפו.

חלונות ראווה סטורי.צילום: עמית גושר
חלונות ראווה סטורי.צילום: עמית גושר

המתמודדים בקטגוריה
1. :Story, דיזנגוף 94
2. Yooletta, מסריק 19
3. איתי גונן וינטג׳ סטייל, ברזילי 6
4. We Love Plants, פרישמן 73

המלון הכי יפה בעיר

מלון נורדוי

הזוכה בקטגוריית המלון הכי יפה בעיר הוא לא אחר ממלון נורדוי. המלון, שהוקם בשנת 1925 בלב לבה ההיסטורי של תל אביב, תוכנן בידי האדריכל יהודה מגידוביץ' והפך עם השנים לסמל תל אביבי. מדובר במלון הפועל הוותיק בתל אביב ובמבנה ייחודי ואיקוני למדי בעיר – הכיפה הידועה והצבע הוורוד משווים לו נימה ואקלקטית המשלבת בין אלמנטים מרכז אירופיים, מזרחיים ומקומיים שהופכים אותו לממתק אדריכלי לעיניים.

מלון נורדוי. צילום: אסף פינצ'וק
מלון נורדוי. צילום: אסף פינצ'וק

המתמודדים בקטגוריה
1. מלון נורדוי
2. מלון נורמן
3. מלון סטאי
4. מלון דריסקו

החלל הכי יפה בעיר

WorkShop, פלורנטין

מחלל תעשייתי ישן בפלורנטין לחלל העבודה הראשון למעצבים וכעת גם לזוכה בקטגוריית חלל המשרדים הכי יפה בעיר, WorkShop הוא מתחם שכולו יצירתיות. נוסף על שולחן עבודה ונקודת חיבור לחשמל שלהם זקוק כל פרילנסר, ב־WorkShop גם הכניסו מכונות תפירה, עמדות רתכות, בובות דיגום, סטודיו צילום ועוד ועוד. האדריכל ערן שמש הפך את הבניין בן שלוש הקומות למקום המחולק לאזורי עבודה מכל הסוגים, עם עיצוב הנע בין ישן לחדש ובין תעשייתי וביתי.

וורקשופ. צילום: אביב פרסבורגר
וורקשופ. צילום: אביב פרסבורגר

המתמודדים בקטגוריה
1. Labs, שרונה
2. MindSpace, רוטשילד
3. WeWork, הזרם
4. WorkShop, פלורנטין