תמונה או שזה לא קרה: הספוט #הכי_יפה_בעיר

בחרנו את ארבעת הספוטים בתל אביב ששווה להוציא בהם את הסמארטפון ולצלם, הם כל כך יפים שאנחנו חייבים אותם באינסטוש. מי #הכי_יפה_בעיר?

הספוטים הכי יפים בתל אביב. צילום: רונן טופלברג
הספוטים הכי יפים בתל אביב. צילום: רונן טופלברג
5 ביולי 2018

עונת התיירות החלה ואיתה תמונות של תל אביב ששוטפות את הרשת. עם כל הכבוד לתיירים, גם לנו יש אינסטוש, ובכלל – יש כמה ספוטים בעיר הזאת שפשוט כיף לצפות בהם בעיר. לקחנו את הרכב הכי יפה בעיר, Opel Adam, ויצאנו לסיבוב אחר הלוקיישנים ששווה לעצור בהם.

הזוכה בתואר #הכי_יפה_בעיר: רציף העלייה השנייה

רציף העלייה השנייה. צילום: רונן טופלברג
רציף העלייה השנייה. צילום: רונן טופלברג

רציף העלייה השנייה הוא הזוכה הגדול בקטגוריית הספוט הכי יפה בתל אביב. הלוקיישן הזה, הנמצא בין יפו העתיקה והשלווה לתל אביב הגועשת, הוא ההתגלמות של מה שאנחנו רוצים לראות באינסטגרם שלנו – ישן חדש עם ניחוח של ים. רחוב העלייה השנייה נמצא במה שהיה במשך מאות שנים הרציף והנמל הראשי של האזור, וקרוי על שם מהגרי העלייה השנייה הרבים שהתיישבו ביפו. בקרבת הטיילת, גן המדרון, מנזר ניקולס הקדוש ומסגד הים, מדובר באחד הספוטים ההיסטוריים, התיירותיים והיפים בעיר – ובצדק.

פארק צמרת, הצפון הישן

פארק צמרת. צילום: רונן טופלברג
פארק צמרת. צילום: רונן טופלברג

שכונת המגורים היוקרתית הזו וגורדי השחקים שנמצאים בה, ממוקמת בין נמיר מערב ונתיבי איילון מזרח. הרבה לפני מתחם G ורביבה וסיליה, היה הלוקיישן כפר בדואי ועבר המון גלגולים. מי שהפך את השכונה הענייה הזו ליוקרתית היה הרצל חבס שבנה בה את מגדלי U. כיום, עם 133 דונם ואינספור שטחי מדשאות ירוקים, מדובר בלוקיישן לבהות בו.

מרכז פרס, יפו ג'

מרכז פרס. צילום: רונן טופלברג
מרכז פרס. צילום: רונן טופלברג

פנינה אדריכלית עם נוף לים בלב שכונת עג'מי. המרכז הוקם ב-96 בעקבות הסכמי אוסלו והוא בנוי בצורה שמאפשרת כניסת אור במשך היום ומתפקדת כקוביית תאורה בלילה על השכונה. הספוט היפה הזה שוכן בין הים ליבשה ועושה לנו טוב בעיניים.

חניון ביצרון

חניון ביצרון. צילום: רונן טופלברג
חניון ביצרון. צילום: רונן טופלברג

אתם כנראה מכירים את החניון הזה מאלבומי החתונה של חברים שלכם או מהקליפ ההורס שצילמו בו למילקי. החניון אמנם מגודר בארבעה קירות מלאים בכתובות גרפיטי, אך מעליו נמצאים פיגומים חשופים ונוף לגורדי השחקים של מרכז העיר. יפה לנו!