מכינים את קורות החיים: חלל העבודה #הכי_יפה_בעיר

אנחנו מוכנים לעבוד! בחרנו את ארבעת חללי העבודה הכי יפים בתל אביב, אתם בחרתם את מי שעשה את זה הכי טוב

אנחנו רוצים לעבוד שם! חללי העבודה היפים בתל אביב
אנחנו רוצים לעבוד שם! חללי העבודה היפים בתל אביב
5 ביולי 2018

אנחנו מרגישים לפעמים שבא לנו להקים סטארט-אפ רק כדי שנוכל לעבוד בחללי העבודה המטריפים בעיר הזאת. מה שהתחיל כטרנד לסטרטאפיסטים שצריכים שמישהו יהפוך להם את החיים לקלים יותר הפך לצורת עבודה שכולם מבקשים להיות חלק ממנה. נכון, מגוון השירותים והתכניות באמת עושים את העבודה, אבל העיצוב של המקומות האלה הוא באמת יוצא מגדר הרגיל. בחרנו את ארבעת חללי העבודה שעושים את זה הכי טוב, אתם בחרתם את המנצח.

הזוכה בתואר #הכי_יפה_בעיר: WorkShop, פלורנטין

WorkShop. צילום: אביב פרסבורגר
WorkShop. צילום: אביב פרסבורגר

מחלל תעשייתי ישן בפלורנטין לחלל העבודה הראשון למעצבים וכעת גם לזוכה בקטגוריית חלל המשרדים הכי יפה בעיר, WorkShop הוא מתחם שכולו יצירתיות. נוסף על שולחן עבודה ונקודת חיבור לחשמל שלהם זקוק כל פרילנסר, ב־WorkShop גם הכניסו מכונות תפירה, עמדות רתכות, בובות דיגום, סטודיו צילום ועוד ועוד. האדריכל ערן שמש הפך את הבניין בן שלוש הקומות למקום המחולק לאזורי עבודה מכל הסוגים, עם עיצוב הנע בין ישן לחדש ובין תעשייתי וביתי.

LABS, שרונה

LABS. צילום: אלירן אביטל
LABS. צילום: אלירן אביטל

מתחם העבודה LABS, הממוקם בחמש הקומות הגבוהות של מגדל עזריאלי שרונה, נפתח רק לפני מספר חודשים וכבר ממוצב כאחד המתחמים המובילים ביותר בישראל. עיצוב המתחם מושפע מאלמנטים סקנדינביים-מינימליסטיים הבאים לידי ביטוי בריהוט ובצבעוניות הבהירה. מלא בפינות ישיבה מפנקות, לאונג'ים מרווחים ומתחמים חווייתיים כמו חדרי משחקים; חדר כושר; מתחם כנסים יוקרתי בקומה ה-60 וקפיטריות. טירוף

MindSpace, רוטשילד

MindSpace. צילום: בועז ארד
MindSpace. צילום: בועז ארד

קשה לעבור ברוטשילד ולא לסובב את הראש אל חלל העבודה הזה. המקום מעוצב כולו בשפה אורבנית שזרקה אותנו לניו יורק או לונדון, ועושה את זה בצורה שמקנה לו מקום של כבוד ברשימה.

WeWork, הזרם

WeWork הזרם. צילום: אייל מארילוס
WeWork הזרם. צילום: אייל מארילוס

אין שם איקוני יותר בסצנת חללי העבודה מ-WeWork. חלל העבודה הזה ממוקם ביפו ונמצא בבניין שהיה בעבר חניון. המבנה מעוצב בסגנון הברוטלי (המאוד טרנדי, אגב) ונראה מרחוק כמו מבנה נטוש וישן. הנמצאים בפנים מרגישים כאילו הם בחוץ ובפנים בעת ובעונה אחת. נראה טוב.