טיים אאוט timeout
  • מה אתם מחפשים?
  • מסעדות
  • סרטים
  • מוזיקה
  • אמנות
  • במה
  • ברים
  • אטרקציות
  • עם הילדים
  • אורבני
    • לפי יום
    • היום
    • מחר
    • בסופ"ש
    • בשבוע הקרוב
    • בחרו טווח זמנים
    • הכל
    החל מיום:
    עד יום:
    בחר
    סגור
    • לפי יום
    • היום
    • מחר
    • בסופ"ש
    • בשבוע הקרוב
    • בחרו טווח זמנים
    • הכל
    החל מיום:
    עד יום:
    בחר
    סגור
    • לפי יום
    • היום
    • מחר
    • בסופ"ש
    • בשבוע הקרוב
    • בחרו טווח זמנים
    • הכל
    החל מיום:
    עד יום:
    בחר
    סגור
    • לפי יום
    • היום
    • מחר
    • בסופ"ש
    • בשבוע הקרוב
    • בחרו טווח זמנים
    • הכל
    החל מיום:
    עד יום:
    בחר
    סגור
    • לפי יום
    • היום
    • מחר
    • בסופ"ש
    • בשבוע הקרוב
    • בחרו טווח זמנים
    • הכל
    החל מיום:
    עד יום:
    בחר
    סגור
    • לפי יום
    • היום
    • מחר
    • בסופ"ש
    • בשבוע הקרוב
    • בחרו טווח זמנים
    • הכל
    החל מיום:
    עד יום:
    בחר
    סגור

בייבי דרייבר

2017, ארה"ב

במאי
אדגר רייט
שחקנים
קווין ספייסי, ג'ון האם, אנזל אלגורט, ג'יימי פורס

ביקורת: "בייבי דרייבר" בולט בייחודו על רקע השיממון של הקיץ

אדגר רייט בסרט תזזיתי על נהג שודים צעיר ומוזיקלי שמתאהב במלצרית ומנסה לשנות את חייו. זה אולי לא "סקוט פילגרים", אבל זה כיפי ומצולם וערוך לעילא
| מאת: יעל שוב

אדגר רייט (43) הוא מהילדים האלה שגדלו עם מצלמת סופר 8 ועשו סרטים קצרים בשביל הכיף. פרודיות האקשן הראשוניות שביים הובילו למה שמכונה "טרילוגיית הדם והגלידה" (או "שלושת צבעי הקורנטו"). "מת על המתים", "שוטרים לוהטים" ו"סוף העולם" הן קומדיות בריטיות פרועות, שמערבלות ז'אנרים לתוצאות אבסורדיות, שנונות להפליא וייחודיות לגמרי, שמציעות מבט עקמומי (ושתוי) על העולם. "בייבי דרייבר" הוא סרטו האמריקאי השני (אחרי "סקוט פילגרים"), והראשון שרייט כתב את התסריט שלו ללא שותפים. יש כאן הרבה רגעים מהנים והמגע המובהק של רייט בולט על פני השטח, אבל בסופו של דבר הז'אנר מנצח והסך פחות מחלקיו.

זה מתחיל עם שוד בנק שבמהלכו אנחנו נשארים במכונית המילוט עם הנהג בעל פני התינוק (אנסל אלגורט מ"אשמת הכוכבים" עושה עוד צעד משכנע לקראת הכוכבות), שמקשיב באוזניות ל"Bellbottoms" של ג'ון ספנסר בלוז אקספלוז'ן, אבל קולט היטב כל מה שקורה מסביב. זה ממשיך במרדף מלהיב של המון מכוניות משטרה אחרי סוברו אדומה הנהוגה בווירטואוזיות מעוררת תשואות. אחרי שמחלקים את השלל, בייבי הולך, או בעצם מרקד, הביתה, מלווה ב-"Harlem Shuffle" של בוב וארל ומצולם בשוט ארוך ווירטואוזי לא פחות.

גם בבית הוא מתנהל בצעדי ריקוד, ומבחינות רבות וטובות סרט השודים והמרדפים הזה הוא בעצם מיוזיקל פאנקי עם מגע מכוון של אנכרוניזם טכנולוגי ותרבותי. בהמשך נגלה שלנהג השודים (שלא רוצה להיות שם אבל חייב כסף לקווין ספייסי) יש סיפור רקע עצוב שמחבר את המוזיקה והנהיגה, וכשהוא פוגש מלצרית חמודה (לילי ג'יימס) נוסף לסרט נופך רומנטי – הדייט הראשון במכבסה זורה עליו צבעוניות נוסח "לה לה לנד". גם בהמשך המרדפים מצולמים וערוכים לעילא והבחירות המוזיקליות כיפיות, אבל הסיפור הבסיסי נשאר בסיסי, ולמרות הפתעה או שתיים בדרך, סופו של הסרט הרבה פחות קולע מתחילתו.

סרט על: נהג שודים צעיר ומוזיקלי מתאהב במלצרית ומנסה לשנות את חייו.
ללכת? כן. סרט המרדפים המוזיקלי הזה בולט בייחודו על רקע השיממון של הקיץ.

אירועים | היום 22.9

  • היום
  • מחר
  • בסופ"ש
  • בשבוע הקרוב
  • בחרו טווח זמנים
  • הכל
החל מיום:
עד יום:
חפש
סגור
Silence is Golden SRV:SRV2 on: 35bbb25404c29bc9