טלוויזיה מהעתיד: אלו הסדרות הכי מדוברות של 2020

שנה חדשה, סדרות חדשות: יצרניות התוכן כבר מזמן עמלות על הלהיטים של 2020, שמזגזגים בין פנטזיה, אנימציה ושונדה ריימס. הנה הבולטים שבהם

יו לורי ב"אבניו 5"
יו לורי ב"אבניו 5"
11 בדצמבר 2019

מסע בין כוכבים: פיקארד

פטריק סטיוארט חוזר אל התפקיד האגדי שלו כקפטן ספינת האנטרפרייז בספין אוף שגורם ללבבות של כל חובבת מדע בדיוני ופנטזיה לדלג על פעימה. 18 שנה אחרי שפגשנו לאחרונה את הקפטן האהוב, הוא פרש מסטארפליט ומהרפתקאות בחלל לטובת חיים רגועים בכרם היין שלו. כשאישה שנמצאת בסכנה מבקשת ממנו עזרה, הכל משתנה. כמה חברים מהעבר, סטאר טראק דה נקסט ג'נריישן, צפויים להצטרף. שימו לב: הטריילר מספיילר.
מתי עולה: 23.1.20 (CBS)

קייטי קין

ספין אוף של "ריברדייל" עם דמויות אמריקאיות מוכרות וותיקות מבית ארצ'י, שהופיעו בקומיקס כבר משנות ה-40. מעצבת האופנה הצעירה קייטי קין (לוסי הייל האהובה מ"שקרניות קטנות") לובשת ומעצבת תלבושות פין אפ מודרניות ומעלפות בעת שהיא מנסה לבסס את מקומה בעולם האופנה הניו יורקי הקשוח. לצד מאבקיה הפוטוגניים של קין מתרחשות עלילות המוזיקאית השאפתנית ג'וזי מקוי, הלוא היא ג'וזי מהפוסיקאטס (אשלי מוריי, שגילמה אותה גם ב"ריברדייל").
מתי עולה: 6.2.2020 (THE WC)

האאוטסיידר

כוחות על טבעיים מתמזגים אל תוך עלילת פשע אמיתי וחקירת מותו של ילד צעיר. זה רק אחד משני סיפורים של סטיבן קינג שמקבלים עיבוד טלוויזיוני השנה, לצד "The Stand" – הפופולריות של מאסטר האימה לא מפסיקה לספק לנו טלוויזיה מצוינת, אז אנחנו לא מתלוננים. ג'ייסון בייטמן ("אוזרק") מככב כחשוד העיקרי וגם מביים, לצד בן מנדלסון וסינתיה אריבו.
מתי עולה: 12.1.2020 (HBO)

אבניו 5

יו לורי ("ד"ר האוס") המהולל הוא ריאן קלארק כסוף השיער בסדרת פנטזיה חדשה בבימויו של ארמנדו יאנוצ'י ("ויפ"). הקומדיה מתרחשת 40 שנה קדימה, כשהמין האנושי נוסע בחלליות בין כוכבים כאילו מדובר בקו 25 לבת ים. אנשי הצוות בפיקודו של קלארק מנסים להתמודד עם מכשולים לא צפויים בנסיעה שגרתית לכוכב שבתאי בספינת החלל היוקרתית אבניו 5. פוטנציאל קאלט משמעותי, ושני בונוסים בדמותם של ג'וש גאד (קולו של אולאף) וזאק וודס (ג'ארד מ"סיליקון ואלי").
מתי עולה: 19.1.2020 (HBO)

פארק היורה: מחנה קרטקוס

שיתוף פעולה מסקרן של דרימוורקס, נטפליקס וסטיבן שפילברג בסדרת אנימציה שתמשיך מאותו מקום בו הסרט "פארק היורה" של 2015 הפסיק. הפעם חבורה של טינאייג'רים שיצאו לחופשה של פעם בחיים נתקעים באי בודד ורדוף דינוזאורים. מעניין לראות אם כל הגופים העשירים המעורבים ינצלו את ההזדמנות כדי לקחת את האנימציה לשלב הבא.
מתי עולה: 2020 (נטפליקס)

 

שריפות קטנות בכל מקום

אהובתנו ריס ווית'רספון מככבת ומביימת בשותפות עם קארי וושינגטון ("סקנדל") בדרמה חדשה של הולו, שמבוססת על הספר הפופולרי של סלסט אינג. שתי משפחות בשייקר, אוהיו מתחברות באופן בלתי צפוי, אבל עברה של אחת מהן מאיים על השלווה בפרבר המנומנם. זה גיים צ'יינג'ר מעניין בשביל הולו, שמנסים לעלות באיכות תוכניות המקור שלהם.
מתי עולה: 2020 (הולו)

ברידג'רטון

שונדה ריימס, דרמה תקופתית וג'ולי אנדרוז: מה צריך יותר מזה בחיים? חובבות הדרמה התקופתית ייהנו מהסדרה שנמצאת בצילומים בימים אלו, בשיתוף הפעולה הראשון בין ריימס לנטפליקס. הדרמה מבוססת על סדרת הספרים של ג'וליה קווין, ועוקבת אחרי משפחת ברידג'רטון העשירה ששולטת בלונדון ביד רמה בשנת 1813. אנדרוז מגלמת כתבת רכילות אניגמטית, ולצידה ניקולה קולן (קלר מ"דרי גירלז") ואדג'וה אנדו ("ד"ר הו"). הקאסט המגוון, כתמיד אצל ריימס, צפוי לכלול כמה מהשמות החדשים והמעניינים של 2020.
מתי עולה: 2020 (נטפליקס)