הבר של החברים הבנים, הבר של החברות. העיר של איה זהבי פייגלין

איה פייגלין. צילום: מיכאלה להט
איה פייגלין. צילום: מיכאלה להט

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: המוזיקאית המקומית שמוציאה בתחילת החודש הבא אלבום חדש שיושק ב-12.3 בהופעה מיוחדת בבארבי עם אורחים ועניינים. היא יכולה להעביר יממה שלמה בבית רומנו

1. בית רומנו

משוגעת על המתחם שיש בו הכל, ויש לו את האופי שלו לכל זמן אחר ביממה. בערב בנואיבה לשתות בירה ולחטט בתקליטים, בלילה הופעות ברפי ופיצה, בבוקר פקק של מכוניות בפסאז' ואני עובדת למעלה בסטודיו של גילי מאיר איפה שהקלטנו את האלבום החדש. החדר הקטן מול מסעדת רומנו שיש בו מסיבות/אירועים הזויים ותערוכות. אינסוף פינות וחדרים שמתמלאים כל פעם באנשים מגניבים ומפוצצים בהשראה ויזמות. בית הקפה למטה ליד רחוב המסילה. האוגנדה בר שצמוד. בקיצור – ניתן למצוא אותי שם לרוב!
דרך יפו 9

אין עוד מקום כזה. בעיר? בעולם. תדר (מתוך עמוד הפייסבוק של התדר)
אין עוד מקום כזה. בעיר? בעולם. תדר (מתוך עמוד הפייסבוק של התדר)

2. נילוס

הנילוס זה הבר שלי לפגוש את החברות הבנות שלי לשתות, לאכול ולהרגיש שאני חלק מבוהמה כלשהי.
אלנבי 33

נילוס (צילום: יסמין טננבאום)
נילוס (צילום: יסמין טננבאום)

3. צ'ירס

צ'ירס זה הבר שלי לפגוש את החברים הבנים שלי לשתות, לשתות, לשתות ולשמוע מוזיקה של פריקים בתיכון. בר באלנבי אשר הזמן עצר בו מלכת.
אלנבי 56

צ'ירס בר. צילום: גיל אמיר
צ'ירס בר. צילום: גיל אמיר

4. ברוט

הבר יין עם האוכל הכי טעים בעיר. לשמחתי ומזלי זה של חברה טובה ויקרה שלי ג'מה ובן זוגה עומר. על מנות רבות אני מפנטזת בלילה, לפעמים ממש בקטע של קריז. ופעם כשגרתי לא רחוק והם רק פתחו את המקום הייתי יושבת שם לדעתי כל ערב וזו הייתה תקופה אהובה מאוד בחיי שאני מתגעגעת אליה מאוד.
נחלת בנימין 36

5. איכילוב

מקום שהיה הבית השני שלי רוב הילדות והנערות. אולי זה נשמע מוזר אבל אני מרגישה נעים כל פעם לשוב לשם לתור או ביקורת כזו או אחרת, ולהסתובב במסדרונות, ולשמוע צפצופים של כל מיני מכונות מהחדרים במחלקות. בשבילי זאת תחושת בית מוזרה.

בית חולים איכילוב | צילום: shutterstock
בית חולים איכילוב | צילום: shutterstock

אלבומה החדש של איה זהבי פייגלין עתיד לצאת ב-1 במרץ ויושק בהופעה חגיגית בבארבי עם אורחים מיוחדים ב-12.3. השבוע היא הוציאה סינגל חדש כפול ובו השירים "גשם" ו"חוליו". סינגל נוסף שיצא מהאלבום הוא "למעלה למטה" והנה הקליפ שלו: