טכנו סקסואל: ליל מתיחת גבולות עם מיכאל קורדובה

דיג'יי הטראנס ומנהל מועדון הגגרין מיכאל קורדובה הוא האיש מאחורי ליין ה-BDSM שחמק לכם מתחת לרדאר: "כל מה שקיצוני אנחנו נותנים לו במה"

גגרין. צילום: יח"צ
גגרין. צילום: יח"צ
18 בפברואר 2019

20:00

מיכאל קורדובה (40) לא זוכר את הפעם האחרונה שיצא למקום שהוא לא הגגרין. הוא מושקע כאן בכל רמ"ח איבריו: ניהול, יצירת תוכן, בוקינג ואפילו בניית תפאורות וטיפול בחתולים מהחתולייה. "בעלי המועדון הם פעילי זכויות בעלי חיים, אני היחיד מצוות המקום שאינו טבעוני", החתולים המטופחים נחים בעצלתיים במקומות אסטרטגיים במועדון. "אנחנו מביאים לכאן בעלי חיים פצועים ומטפלים בהם. יש לנו למעלה חתולייה שמארחת 15 חתולים".

מוצ"ש, 12 שעות של מסיבת טראנס שהתחילה בשעות הבוקר. הפקות מסובכות הן עניין שבשגרה עבור מקום שהופך את עורו על בסיס שבועי. "אנה, אחת השותפות ואמנית מטורפת, מעצבת לנו תפאורות לא נורמליות. אנשים לפעמים חושבים שהם הגיעו למקום הלא נכון בטעות".

מיכאל קורדובה, שליט הגגרין. צילום: תמיר דוידוב
מיכאל קורדובה, שליט הגגרין. צילום: תמיר דוידוב

22:00

הגגרין הוא המועדון היחיד בעיר שבו תמצאו ליינים של דארק טראנס, דארק אייטיז, מוזיקה אלקטרונית ניסיונית וכל מה שמתחת לרדאר. בשביל מיכאל שם המקום הוא יותר מסתם שם – הוא הצהרה. "זה מסמל עבורי את כל מה שקורה כאן", הוא אומר. "כולם מכירים את ניל ארמסטרונג שנחת על הירח, אף אחד לא שמע על יורי גגרין, אסטרונאוט רוסי חסר יח"צ. אני מרגיש שזה בול אנחנו".

עוד כתבות שיעניינו אותך:
הרווקים הכי נחשקים בתל אביב
הרווקות הכי נחשקות בתל אביב
פלייליסט שירים מחרמנים מכל הזמנים

1:00

היח"צ של המקום בגזרת הכמעט לא קיים. הכל מפה לאוזן, מסצנה לסצנה. המחתרתיות המזוהה עם המקום הביאה את מיכאל להרים עם חבריו את הליין סינטקס – ליין BDSM על טוהרת הטכנו. "אני בסצנת ה־BDSM כבר שש שנים. הייתי הולך לכל המקומות האחרים וקלטתי שמעולם לא נוגן טכנו במסיבות פטיש. מבחינתי זה היה די מזעזע. לא האמנתי שנצליח להרים דבר כזה, אמרו לנו שלא יזרמו איתנו. אז רתמנו את כל החברים שלנו מהסצנה, בנינו שפה מיתוגית, תפאורה שחורה מעץ, כל מה שיגרום לאנשים להרגיש סקסיים".

ברוכים הבאים לגיהנום. מועדון הגגרין. צילום: תמיר דוידוב
ברוכים הבאים לגיהנום. מועדון הגגרין. צילום: תמיר דוידוב

2:00

חדר ה־BDSM של הגגרין צועק "סקס" בכל רמ"ח איבריו. תאורה אדומה, אווירה אירופית, מיטות ויניל אדומות, מכונת אורגזמות ("היא להיט בימים שיש מסיבה, יש כאן תור רציני") ומיטה אחת ענקית בגודל שש מיטות. "כל מה שקיצוני אנחנו נותנים לו במה", הוא אומר, "גם במקומי וגם בבוקינג העולמי. אני כבר קרוב ל־20 שנה בלילה ויש כאן בגגרין אסופה של אנשי שוליים מדהימים שגורמים לדבר הזה לקרות בכל יום, וזה מה שהופך את הגגרין לבית כל כך חם לתרבות אנדרגראונד".

דרינק מועדף: בירה זה הבסיס, אבל אם זה אירוע של התבזות אני שותה רום וקולה.

ז'אנר אהוב: כל מה שקיצוני. פסייקור, ברייקור ומטאל (כדי להרגיש שאני גם קצת שפוי).

טיפ ל־BDSM המתחיל: לא ממליץ להיכנס לזה מתוך מקום נפשי רע.