קופנהגן: 5 אופציות לבילוי לילי בעיר

מועדונים, ברים, חללים לאמנים היפסטרים ועוד. סצינת חיי הלילה של קופנהגן מוציאה אנשים מהבית גם בשעות הקטנות, ואפשר להבין למה. 5 המלצות לבילוי מוצלח

18 ביוני 2018

אין כמו קופנהגן בלילות, ועל כך יעידו חיי הלילה המגוונים הקיימים בעיר. כן כן, על אף שדנמרק היא לא המקום הראשון שעולה לראש כשחושבים על בילוי עד אור הבוקר, קיימים בעיר מגוון של אופציות שיעבירו לכם בילוי כיפי וייחודי שאין בשום מקום אחר. קבלו 5 המלצות לחוויה של חיי הלילה בקופנהגן:

עוד כתבות מעניינות:
אטרקציות שאסור לפספס בקופנהגן
חיית לילה: מועדונים וברים במדריד
חיי הלילה בניו יורק: איפה חייבים לבקר

https://www.instagram.com/p/BfGgG00BYhV/

Bolsjefabrikken

למילה המסובכת כאן למעלה יש משמעות והיא "מפעל הממתקים". מדובר בקואופרטיב המנהל חלל אלטרנטיבי בקופנהגן. קפה, גלריה, מסיבות ענק עם דיג'ייז מובילים ואירועים מעניינים שגם אם לא ממש מבינים את השפה, שווה לבדוק.

Ragnhildgade 1, København, Danmark

KB18

זהו חלל המארח מוזיקה על שלל גווניה, בין אם מדובר בפסטיבל ג'אז ובין אם מדובר במסיבות טכנו קשוחות, מדובר בתחנת חובה לדיג'ייז ויוצרים אלקטרוניים אבל גם למי שאוהב לשמוע מוזיקה ואוהב סקלטורים שירחיבו לו את האופקים עם צלילים חדשים.

Kødboderne 18, Copenhagen 1714

Monastic

אחד המקומות היותר מיוחדים שיש לקופנהגן להציע: מדובר במנזר בן 800 שנה שנפתח מחדש כמרכז בילוי אלטרנטיבי לקהילה הלהטב"קית. מסיבות נשים, מסיבות גברים זוהרות בחושך, וגם מרתפים אפלים בהם מתרחשות שלל פעילויות הבוחנות את גבולות המיניות האנושית.

32, Hauser Plads, Copenhagen 1127

Tjili Pop

ערבי ספוקן וורד, הופעות אקוסטיות, ווי פי חינם. Tjili Popהוא ה-מקום הנכון בקופנהגן. זהו בר קפה להיפסטרים מודעים לעצמם, קהל אינטלקטואלי מתוחכם, ובוגרים טריים שמחפשים את עצמם. זה המקום לראות ולהראות, לשמוע ולהשמיע, ולשבת עם הלפטופ וקפה קטן, ולעבוד על הפרויקט הבא.

Rantzausgade 28, Copenhagen 2200

https://www.instagram.com/p/BiXv_GjA2TR/

 

Ungdomshuset

עוד קואופרטיב אמנות ויצירה שהשתלט באופן מחתרתי על שני מבנים, והפך אותם למוסד אלטרנטיבי הוא ה- Ungdomshuset. אמנות רחוב, להקות סרף, אינדסטריאל והרדקור שעוד תשמעו עליהן בעתיד, מיזמים אקטיביסטיים והרבה בירה.

Dortheavej 61, Copenhagen 2400

https://www.instagram.com/p/BkKQji0HFz1/