שופינג בהאנוי: כל המקומות שחייבים לעבור בהם בבירת ווייטנאם

עזבו אתכם משווקי לילה וחנויות תיירים: אלו הספוטים הכי שווים לשופינג מוצלח בהאנוי בירת ווייטנאם

האנוי בירת ווייטנאם. צילום: שאטרסטוק
האנוי בירת ווייטנאם. צילום: שאטרסטוק
16 באוקטובר 2018

כשחושבים על ווייאטנם מדמיינים לרוב בעיקר את הטבע, ואלו שכבר מגיעים להאנוי – עיר הבירה – מתייחסים אליה בעיקר כתחנת מעבר בדרך לחוף, כזו שאין מה לבלות בה יותר מיומיים. הגיע הזמן לשנות את התפיסה הזאת. אמנם מדובר בעיר כאוטית, סואנת, ולא ממש מפותחת, אבל מי שיתאמץ לצאת מאזור התיירים העמוס בחנויות מזכרות בנאליות יגלה סצנת שופינג היסטרית, והכי חשוב – זולה ברמות שאפילו משתלם לכם לשלם על האובר ווייט בטיסה חזור. עזבו אתכם משווקי לילה וחנויות תיירים: אלו הספוטים הכי שווים לשופינג מוצלח בהאנוי.

https://www.instagram.com/p/Bn8wzANBp_M/

רחוב Cau Giay

עם אפס תיירים ועשרות חנויות עם סטייל הורס – רחוב Cau Giay משמש נווה מדבר להיפסטרים שמתקשים למצוא את מקומם בחנויות של הרובע העתיק. אמנם הוא ממוקם כ-20 דקות נסיעה ממרכז העיר ונראה יותר כמו כביש ראשי מאשר רחוב שופינג מרכזי, אבל תאמינו לנו – זה שווה את זה. החנויות ברחוב יציעו לכם מבחר עצום של בגדים המושפעים מהאופנה הקוריאנית המושלמת במחירים שלנו – הישראליות שרגילות לשלם 200 ש"ח לפריט בזארה – יראו מגוחכים. ברוב החנויות תשלמו גג 50 ש"ח לפריט, ואפילו האיכות די טובה. כיוון שיש כל כך הרבה חנויות, מומלץ להתחיל את היום בחנות Cobi, ומשם להתקדם לתחילת הרחוב ולחקור את כל החנויות עד שלא תוכלו יותר לעמוד.

Cobi shop: 321 Cau Giay, Ha Noi

רחוב Hoi Vu

אם אהבתן את החנויות ברחוב Cau Giay, אל תפספסו את רחוב Hội Vũ ברובע העתיק. מדובר בסמטה קטנה ונחבאת שבה נפתחו כעשרה בוטיקים קטנים וזולים בקרבת בית הקפה הכי חם בעיר – הסושיאל קלאב, שגם עליו אסור לכם לוותר. רק קחו בחשבון שרוב הבוטיקים מציעים מידות וואן סייז, והוויאטנמיות הן נשים קטנות. מאוד קטנות.

Ngõ Hội Vũ, Hàng Bông, Hoàn Kiếm, Hà Nội

https://www.instagram.com/p/BV0-4qWANNs/

Bat trang

אם מאסתם ברחובות העמוסים מדי של האנוי ובפיח האופנועים, קחו את הבוקר לסיבוב ב-Bat trang, כפר אמנים מקסים הנמצא בשולי העיר ומציע אין סוף חנויות קרמיקה. ספלים מאויירים ומאפרות מעבודת יד במחירים מצחיקים עושים לכם את זה? הגעתם למקום הנכון. במרכז הכפר תוכלו למצוא את השוק המרכזי ובו היצע מטורף של מוצרי קרמיקה ופסלים, אבל הפאן האמיתי נמצא דווקא בשיטוט בין הרחובות הקטנים ובתיהם של האמנים. אל תוותרו על Delicious Ceramics, מותג מקומי של אמן מקסים בשם ניו-אן, שגינתו משמשת כחנות, גלריה וסדנא, בה תוכלו לצפות בו עובד – ואם הוא פנוי – אולי אפילו לבקש ממנו לעשות לכם שיעור קדרות קצר.

227, Giang Cao, Xom 5 – Bat Trang

https://www.instagram.com/p/BjL4NvuHDtv/

https://www.instagram.com/p/BeJWpgyBB3U/

Hanoi Design Center

עוד ב-2014 הכריזו בגרדיאן על רובע טאי הו כרובע האופנה הבא של האנוי. מה שהיה פעם אזור ישנוני מצפון לרובע העתיק ההומה הפך לשכונה מגניבה עם ברים מערביים, גלריות וחנויות בוטיק מקומיות. אחד המקומות השווים של האזור הוא Hanoi Design Center. מדובר במתחם אחד של ארבע קומות המשלב חנות, גלריה ובית קפה, ובו תוכלו למצוא אקססוריז הורסים וחפצים שישדרגו לכם הדירה, כולם בסגנון ויאטנמי מסורתי. סיכוי לא קטן שהדברים שתקנו עשויים מקנאביס או מקרני באפלו.

Ground floor, 20 Lý Thường Kiệt, Phan Chu Trinh, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Vietnam

https://www.instagram.com/p/BCpqymtCbnA/

A Mon Avis

במבנה הממוקם בשולי הרובע העתיק – ונראה תחילה כמו בית מגורים סטנדרטי – מתחבא גן עדן לפאשניסטות. החנות נמצאת בקומה העליונה ואינה גדולה במיוחד, אך בהחלט מציעה סטייל שונה לגמרי מכל מה שתוכלו למצוא בהאנוי עם מציאות היסטריות ומחירים נוחים מאוד (ביחס למערב כמובן). ואם אתם כבר שם ובעניין של בזבוזים, אל תוותרו על סיבוב ברחוב של החנות – המציע בוטיקים יוקרתיים של אופנה הויאטנמית המסורתית.

32 Nhà Chung, Hàng Trống, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Trang Tien Plaza

הקניון הזה, שלא היה מבייש שום ארמון, יחזיר אתכם לימי הכיבוש הצרפתי בוייאטנם עם אווירה פריזאית מושלמת ומיטב המותגים היוקרתיים – מלואי ויטון ועד שאנל. גם אם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם קניות יקרות שכאלו, שווה להסתובב בקניון ולו בשביל לספוג את האווירה ולעלות במדרגות המוזהבות ולהרגיש לרגע בשאנז א-ליזה.

Số 24 Hai Bà Trưng, Tràng Tiền, Hoàn Kiếm, Hà Nội

https://www.instagram.com/p/BoMDvy7jVGq/

Quan Thanh

גברים, לא שכחנו אתכם. אם הרגשתם עד כה שכל חנויות העיר מוקדשות רק לאופנת נשים – ברחוב הזה תוכלו למצוא רחוב שלם שמוקדש רק לכם, עם חנויות מכל הסוגים והצבעים. אל תפספסו את החנות המינימליסטית Youth, שבה רוב הבגדים והנעליים הם בצבעי שחור-לבן. אם אתם חושקים בג'קט עור או מגפיים שווים – זה לגמרי המקום.

75 Quan Thanh, Ha Noi

https://www.instagram.com/p/Bdc0jhtjz9V/