ברים בפריז: איפה הכי שווה לשתות בעיר האורות?

בירת בוטיק מהחבית, יין מקומי או קוקטייל צבעוני? קבלו את תחנות החובה לדרינק שווה בפריז

ברים בפריז. אילוסטרציה: שאטרסטוק
ברים בפריז. אילוסטרציה: שאטרסטוק
14 באוגוסט 2018

ברים בפריז ממש לא חסר, והם אלה שהופכים את סצינת השתייה של פריז לכל כך ייחודית. בין אם אלו ברי יין סודיים, קוקטיילים מרשימים ומאורות בירה – פריז היא אחד מהמקומות הכי מגניבים שאפשר לשתות בהם. בין אתם בעלי ממון ובין אם לא מתחשק לכם להוציא הרבה כסף על אלכוהול משובח – קבלו את הברים הכי מומלצים שמומלץ לשבת בהם לדרינק בעיר האורות.

לחצו כאן לחיפוש מלונות בפריז

עוד על פריז:
שופינג בפריז: 10 חנויות מומלצות
10 מלונות מומלצים בפריז
10 מסעדות מומלצות בפריז

Le Syndicat

בר קוקטיילים מוצלח כמו Le Syndicat קשה למצוא. הוא עלול להיראות מעט מפוקפק מבחוץ, אך ברגע שנכנסים פנימה, אי אפשר לדמיין חלל נעים ומזמין יותר. רשימת הקוקטיילים המצוינת היא גם יצירתית וגם אופנתית, כולל משקאות לא ידועים (קוניאק, ארמניאקס, או דה ווי ועוד), שהופכים לקומבינציות עכשוויות על ידי צוות קשוב ללא תקנה. גם הגוף שלכם יספוג את האווירה הלוהטת, כולל פסקול היפ הופ רגוע ברקע.

כתובת: 51 rue Faubourg St Denis ,10e, Paris

Le Mary Céleste

אם לא תשימו לב, יש מצב שתעברו על פני נדלת של המקום הזה ותפספסו אותו. הצוות מאחורי מקומות כמו קנדלריה ולה גלאס עושה את זה שוב עם דלת נחבאת ושלט ניאון שעושה רושם של פיצריה שכונתית. בפנים מחכה לכם אחד המקומות הכי מגניבים שתשתו בהם.

כתובת: 1 rue Commines, 3e, Paris 

Little Red Door

אי אפשר להחמיץ את הדלת האדומה הקטנה הזאת שממוקמת ברחוב שרלוט ומוארת באורות קלושים ברובע מארה האופנתי של פריז. הבר הזה הגיע למקום ה- 11 ברשימת הברים הטובים בעולם של טיים אאוט פריז בשנת 2017, ונראה כי לא ניתן להתווכח עם קביעה חד משמעית שכזאת.

כתובת: 60 rue Charlot, Paris, 75003 

Le Comptoir Général

היכנסו לחלל הענק שמעוצב בטוב טעם דרך כניסה יחסית חבויה – כשמגיעים לכתובת ולא מוצאים דבר ברחוב הראשי, לכו בשביל הצידי עד שתגיעו לכניסה של מבנה. הכניסה נראית כמו לובי של בית מלון (עמדת קונסיירז עם טלפון ומפתחות לחדרים נמצאת שם גם היא) שנפתחת למספר חללים במפלסים שונים בעלי עיצובים שונים. הבר המרכזי נמצא בחלל הקרוב ביותר לכניסה שחלקו מעוצב כחלל עבודה של מגלה ארצות על המפה וחלקו בעיצוב מודרני לחלוטין. בחצר שיוצאת מן החלל מזרקה וספסלים מוקפים בפרחים בכל הצבעים. בכניסה לחלל הנוסף שני מפלסים – האחד שנראה כמו ספינת עץ ובוא אזור ישיבה על גבי הסיפון ומתחתיו בר נוסף. במפלס העליון ביותר אווירה של אשרם – מזרונים וישיבה בקרבת הרצפה.

כתובת: 80 Quai de Jemmapes, 75010 Paris

L’avant comptoir du marché

בממלכת השפים, החזיר הוא המלך – זה הסלוגן של השף הצרפתי איב קמדבורדשרק פתח את המקום הרביעי שלו וכבר מקבע את מעמדו כתחנת חובה לאוהבי אוכל משובח ואלכוהול שמלווה אותו – כולל מגוןן יינות מיקבים מקומיים שאי אפשר להשיג בשום מקום אחר.

כתובת: 14 rue Lobineau, 6e, Paris 

Septime La Cave

מבחר נהדר של יינות, נקניקים מעושנים על טוסט וסביבה נעימה הם מה שישאירו אתכם במקום הזה לכמה כוסות של יין. אל תוותרו על Fleur Sauvage Jouret ודעו כי התפריט מציע יינות לבנים ואדומים מתחלפים במחירים משתלמים.

כתובת: 3 rue Basfroi, 11e, Paris 

 

Castor Club

ריהוט עץ ומנורות עמומות מוסיפות לאווירת ה- speakeasy של הבר. הסטייל מזכיר את תקופת היובש באמריקה והפסקול מנגן שירי פופ וקאנטרי אמריקאיים של שנות החמישים והשישים. למטה מתנגן פלייליסט אר נ' בי פאנקי וגם יש מקום לרקוד.

כתובת: 14 rue Hautefeuille, 6e, Paris 

 

Les Trois 8

הבר נפתח לאחר שהמציא את עצמו מחדש בשנת 2008. במקום בירות רגילות מהחבית, המקום מוכר כיום בירות בוטיק מיוחדות ויין אורגני. בירה היא ההתמחות פה, ואפשר לבחור בין 8 סוגים של בירה, מבהירות קלילות ועד כהות ועמוקות.

כתובת: 11 rue Victor Letalle, Paris, 75020