מה רואים הלילה: כמו ארנולד שוורצנגר, אבל מצויר וביפן ומגניב
גם אם התעייפתם מהשרירן האוסטרי והמחסל שהפך אותו לכוכב, יש לכם לא מעט סיבות לראות את סדרת האנימציה החדשה של הפרנצ'ייז - ובראשון, השמועות על כך שהוא היצירה הכי מעניינת מאז הסרט השני. כן, שוב מגיע יום הדין, אבל הפעם הוא קורה בצד השני של העולם
עבור ילדי הניינטיז, "המחסל" היה שם מעורר יראה. דמותו השרירנית של ארנולד שוורצנגר הטילה על חובבי הפוגים פחד ענק, ובו זמנית, הערצה חסרת תקדים. היום "המחסל" הוא סתם עוד דמות אייקונית, הרובוט האנושי עם העין האדומה, שריד נושן מפחד ישן, שהפך לרלוונטי מעט בנושא, אבל נשאר כפריט נוסטלגי ותו לא. הניסיונות להחיות את הפרנצ'ייז היו מקרטעים לאורך זמן, ולמרות שהמשכונים ממשיכים לצאת, קשה לראות אותם כמתחרים ממשיים על טבלאות שיאי הסרטים. אולי הישועה תגיע דווקא מכיוון שונה.
>> מבדיחה לאחד הסלבריטיז האהובים בהוליווד: קיאנו ריבס בן 60
אחרי יותר מדי שנים, סוף סוף יצירה שמשתמשת בדמות "המחסל" והעולם הפנטסטי שיצר ג'יימס קמרון כדי לספר לנו משהו אחר. או לפחות אחר משרה קונור. "שליחות קטלנית: ההתחלה", שעלתה בסוף השבוע האחרון לנטפליקס, מתרחשת בכלל בטוקיו (אל תדאגו, ישראלים יקרים, הדיבוב באנגלית), שם המדען מלקולם לי מפתח מערכת בינה מלאכותית חדשה שאמורה להתחרות בסקיינט, פחות או יותר בשנים בין הסרט הראשון לשני. ואז – אה שיט, נו – שוב פעם רובוט מתנקש מהעתיד נשלח לחסל אותם, כשלצידם חיילת מסתורית מהעתיד נזעקת לעזרתם. בסדר, מניחים שלא הכל חייב להיות לגמרי מקורי.
הטוויסט שכן מגיע – ובטח שמתם לב – הוא הפיכת הסיפור לסדרת אנימה של ממש, בדיבובם של טימותי אוליפנט, אנדרה הולנד ורוזריו דוסון, בין היתר. האנימציה, בהתאם לז'אנר, פשוט מהפנטת ועם סיפור חדש שמתקיים בעולם של הסרט, ואף מרחיב את המציאות שלו, יש הרבה במה לנגוס. ביקורות ראשונות מרחבי העולם מדברות על החייאת המותג, והיצירה הכי טובה מאז הסרט השני – אבל אנחנו נשמור על האופימיות שלנו זהירה, ונשמח שלשם שינוי, הפעם שוורצנגר לא מעורב יותר. היה לו את זמנו, התפקיד האייקוני שלו נגמר. הגיע הזמן לצבעים בוהקים של אנימה.
"שליחות קטלנית: ההתחלה", עכשיו בנטפליקס