מה רואים הלילה: הסטנדאפיסט חוזר לנקום בכתבת החיסול שלו
לפני שנה פרסם הניו יורק טיימס כתבה שמסיבה לא ברורה, צלבה את חסן מינאג' על שקרים שהופיעו במופע הסטנדאפ שלו. עכשיו במופע הסטנדאפ החדש שלו, מינאג' מחזיר לעיתון, ועל הדרך מפרק את הגזענות האמריקאית לגורמים. וכן, גם ישראל נגררה פנימה
בעידן ה-Wokeness הנוכחי, וסליחה על השימוש בטרמינולוגיה של ערוץ 14, יש לא מעט יציאות מהקווים. הכוונות המקוריות אולי טובות, אבל כבר ראינו מקרים לא פעם ולא פעמיים של ניסיון לפרוגרסיביות שיצא מכלל שליטה. לעזאזל, אנחנו רואים את זה ברגעים אלו ממש מרחש בצד השני של העולם. וזה בדיוק מה שקרה לקומיקאי חסן מינאג' – עד לפני שנה אהוב הפרוגרסיבים, שחטף כתבת חיסול מוזרה במיוחד.
>> חיי הלילה והתרבות של ת"א נפגשים לטורניר כדורסל ברחבה של התדר
הסיפור המוזר מתחיל ככה: ב-15 לספטמבר 2023 פרסם הניו יורק טיימס, מגזין מכובד לכל הדעות, כתבה תחת הכותרת "ה'אמת הרגשית' של חסן מינאג'", במסגרתה הם מאשימים אותו בכך שבדה סיפורים על גזענות מילדותו, ושילב אותם לתוך הספיישל. המגזין יצא לכתבת תחקיר, במהלכה העיתונאית קלייר הגיעה עד לנערה שלמדה איתו בתיכון, שמינאג' סיפר בסטנדאפ כי שברה את ליבו.
עד אותה כתבה מינאג' היה המועמד המוביל (ובצדק) להשתלטות על כיסא המנחה של הדיילי שואו, ואחריה הוא כבר לא היה במירוץ. לאחר הכתבה מינאז' פרסם הודעות טקסט ותיעודים שהוכיחו כי ניו יורק טיימס שגה, או לכל הפחות השמיט עובדות חשובות, אבל זה היה קצת חסר טעם בשלב הזה. הדין כבר הוכרע, והדרך היחידה שמינאג' יכול להגיב באמת היא במגרש הביתי שלו – סטנדאפ.
הספיישל החדש של מינאג' עלה לנטפליקס לפני כמה ימים, והוא כולל גם את התגובה הדי מדויקת שלו, גם אם קצרה, לאותה פרשייה דבילית. חוץ ממנה, מינאז' נראה בכושר צחוק טוב, כי הוא מקיף לא מעט נושאים ונע מהם בדינמיות ששמורה רק לו. כן, אחד מהנושאים האלה הוא ישראל, אבל ביחס לכל מיני קומיקאי Woke, הוא לא משתהה על הנושא, ומתעסק הרבה יותר בגזענות של אבא שלו, הודים הומלסים ואיך לא, הקרע באמריקה.
"חסן מינאג': ערפו את ראשו", עכשיו בנטפליקס