להציל את הקואלות: מופע התרמה יוקדש לשיקום החיות באוסטרליה

עד עכשיו עקבו הישראלים בחוסר אונים אחר המתרחש באוסטרליה, אבל כעת גם לתל אביב יש הזדמנות לתרום לשיקום האסון

קואלה בימים טובים יותר (צילום: שאטרסטוק)
קואלה בימים טובים יותר (צילום: שאטרסטוק)

השריפות באוסטרליה כילו כבר כ-46 מיליון דונם, הרגו לפחות 30 בני אדם וכמיליארד בעלי חיים. בישראל עוקבים בחוסר אונים אחר החדשות, בהן גם קרני אור בדמות סלבס הוליוודיים שתרמו מיליונים לשיקום הנזקים – אבל עכשיו גם למקומיים יש הזדמנות לעזור.

בכל רחבי העולם מתקיימים מופעים ואירועי התרמה לשיקום והצלת חיות הבר שנותרו אחרי השריפות, תחת הכותרת CALL FOR RAIN. טליה ליפשיץ וליסה סילבר, יהודיות אוסטרליות שהיגרו לישראל וחברות בקהילת האוסטרלים בארץ, הביאו את המופע לתל אביב יחד עם מתנדבים נוספים ועם המון כוונות טובות.

ספוטניק. צילום: יח"צ
ספוטניק. צילום: יח"צ

המופע יתקיים ביום שבת הקרוב (1.2) בספוטניק, והחל מהשעה 14:00 עד הלילה יעלו על הבמה 13 אמנים ובהם Mengeh מברלין, עידו מוראלי, טאי רונה, Toti, ג'ימי דין, תומר לבנון, גאיה גור ועוד.

האירוע מתקיים בהתנדבות מלאה – מהארגון, דרך הלוקיישן ועד להופעות עצמן. גם אל על הצטרפה ליוזמה ותרמה כרטיס טיסה בקו הניסויי שייפתח באפריל בין תל אביב לאוסטרליה שיהפוך את אחד או אחת מבאי המסיבה לאנשים שמחים מאוד.

עלות הכניסה לאירוע היא 30 ש"ח, וכל ההכנסות יחולקו לארגון CFA, ארגון כיבוי אש במדינת ויקטוריה שבאוסטרליה וארגון חיות בר בוויקטוריה המחויב להציל, לשקם ולספק ציוד להצלת החיות במהלך השריפות.

← ספוטניק, שבת (1.2) 14:00, 30 ש"ח