טיים אאוט timeout

בחרנו את מאמני הכושר הכי טובים בתל אביב - ויש להם טיפים לפדלאות

| מאת: נועה בונה

נשטפים זיעה קרה רק מהמחשבה על ריצה או שכיבות שמיכה? זה כנראה הזמן להפנים שרצוי וכדאי להזיז את הישבן, וגם את שאר האיברים שמחוברים אליו. 7 המאמנים המצטיינים בעיר ממש לא מפחדים מגרוטאות ומחלקים טיפים לעצלים

  • https://static2.timeout.co.il/media/2016/05/sizes/H1_wo_680_382.jpg
תמר קסמן שטיין (צילום: איליה מלניקוב)

ליר יושע

ריצה, פילאטיס מזרן, TRX ואימוני FMC מחזוריים העובדים על מרכיבי כושר

גיל: 37
רזומה: 15 שנות הדרכה. הכשרה מטעם מכון וינגייט ובית הספר להכשרת מדריכי כושר ותנועה ג'ימנסיה.
למי? לאנשים שרוצים לרדת במשקל, להתחזק, להתחטב ולהחזיר את התנועתיות לגוף. יושע מאמן גם אנשים הסובלים מהשמנה, מסוכרת ומלחץ דם גבוה, ומקבל באהבה גם גרוטאות ("ברצון, אני אוהב את האתגר").
איפה וכמה? לוקר רום (טשרניחובסקי 31 תל אביב), פארק הירקון וחוף הים. אימון אישי 180־250 ש"ח, אימון קבוצתי 30־100 ש"ח. משך כל אימון כשעה.
מדד הקשיחות: "קשוח אבל אפשרי".
צפיפות אוכלוסין: עד 20 מתאמנים בקבוצות הפילאטיס והאימונים המחזוריים, עד 50 מתאמנים בקבוצות הריצה. קיימת אפשרות לאימונים אישיים.
מקדם מוטיבציה: "אם אני יכול אז גם אתה".
תיאום ציפיות: "אם אתם רציניים, תראו תוצאות תוך חודשיים. אם אתם עייפים, הזמן ימשיך לרוץ".
טיפ לפדלאות: "If it doesn’t challenge you, it doesn’t change you".

ליר יושע (צילום: איליה מלניקוב)

ליר יושע (צילום: איליה מלניקוב)

אליה הקיני

פילאטיס והוט פילאטיס

גיל: 31
רזומה: עשר שנות הדרכה. הכשרה מטעם בית הספר של דרור רז.
למי? האימון מצריך סבלנות ומתאים למי שרוצה להתמקד בשרירי הליבה כדי להשיג מראה חטוב ושרירי אך לא מנופח. הקיני מאמנת גם נשים בהיריון ולאחר לידה, וכן אנשים הסובלים מפציעות או מפתולוגיות גופניות שונות.
איפה וכמה? סטודיו סול (גרוזנברג 18 תל אביב), ביקראם יוגה (קרליבך 14 תל אביב), בלוקר רום (טשרניחובסקי 31 תל אביב), בבית המתאמנים או בפארק. אימון אישי 150־200 ש"ח, וניתן לחלק את הסכום עבור ארבעה־חמישה מתאמנים. משך האימון נע בין 50 דקות לשעה.
מדד הקשיחות: "על פניו אני לא מאוד קשוחה, אבל מי שמתאמן אצלי מספיק זמן יודע שהשיעורים רחוקים מלהיות קלילים".
צפיפות אוכלוסין: עד חמישה מתאמנים בקבוצות הקטנות, 15־30 מתאמנים בקבוצות הגדולות. קיימת אפשרות לאימון אישי.
מקדם מוטיבציה: "אל תיקחו את זה כל כך קשה, זה בסך הכל שיעור פילאטיס".
תיאום ציפיות: "ההתחלה היא הכי קשה, בעיקר מנטלית. אנשים יוצאים מהשיעור הראשון וחושבים שהם 'הכי גרועים בעולם', אבל אם מתמידים באימונים פעמיים־שלוש בשבוע לאורך כמה שבועות – הגוף מגיב מהר מאוד. באחריות".
טיפ לפדלאות: "לא להרהר יותר מדי, פשוט להגיע לאימון ומשם לזרום. אצל אנשים ששונאים ספורט, ברגע שמתחילים לחשוב יותר מדי – זה פשוט לא קורה".

אליה הקיני (צילום: איליה מלניקוב)

אליה הקיני בסטודיו סול (צילום: איליה מלניקוב)

אירה דולפין

אימוני כוח פונקציונליים, ריצה, טבטה, TRK ו־HIIT

גיל: 36
רזומה: שנתיים של הדרכה. הכשרה מטעם מכון וינגייט.
למי? לכל מי שמעוניינת להוריד במשקל, להתחטב ולשמור על הגוף באמצעות מסגרת בריאה. נלהבת לקבל גרוטאות, אך מהמין הנשי בלבד ("הקמתי את המקום במיוחד בשביל לעשות להן מהפך בחיים!").
איפה וכמה? פינק רום (אסתר המלכה 1 תל אביב). מינוי חודשי 450־600 ש"ח.
מדד הקשיחות: "לא לבעלות לב חלש".
צפיפות אוכלוסין: עד תשע מתאמנות בקבוצה.
מקדם מוטיבציה: "אירה זה הפוטין החדש".
תיאום ציפיות: "אל תיקחו ברצינות את הצרחות שלי, הכאב בסופו של דבר עובר. אחרי כמה אימונים תתחילו להתמכר, ותוך חודש כבר תבחינו בירידה במשקל".
טיפ לפדלאות: "אל תדחו למחר את מה שאתם יכולים להתחיל היום, וקחו הרבה אוויר לפני שאתם יוצאים למסע".

אירה דולפין (צילום: איליה מלניקוב)

אירה דולפין (צילום: איליה מלניקוב)

תמר קסמן שטיין

ג'ירוטוניק, שיטת אימון הוליסטית המשלבת אלמנטים של מחול, יוגה, טאי צ'י ושחייה

גיל: 36
רזומה: שבע שנים כמדריכת ג'ירוטוניק, 15 שנים כמורה למחול וכמדריכת פילאטיס. הכשרה מטעם מכון וינגייט וארגון הג'ירוטוניק העולמי (עוסקת בעצמה גם בהכשרה בתחום), תואר ראשון בהוראת מחול מסמינר הקיבוצים.
למי? רקדנים, מטופלים שיקומיים (בעלי כאבי גב ומפרקים), כל מי שמחפש אימון קצת אחר ו"כל מי ששונא להתאמן ימצא את עצמו פה בקלות".
איפה וכמה? סטודיו 8 (יהודה מכבי 47 א' תל אביב). אימון אישי 220 ש"ח, אימון קבוצתי 55־120 ש"ח. משך כל אימון כשעה.
מדד הקשיחות: "האימון אינטנסיבי ברגע שמבצעים אותו נכון".
צפיפות אוכלוסין: עד שלושה מתאמנים באימוני מכשירים, עד עשרה מתאמנים באימוני רצפה. יש אפשרות לאימונים אישיים.
מקדם מוטיבציה: "השיעור עובר בטיל, לא צריך להסתכל בשעון".
תיאום ציפיות: "ג'ירוטוניק הוא כמו שפה – משהו שדרוש זמן כדי ללמוד אותו, ולכן צריך להתאזר בסבלנות. את התוצאות תראו החל מהשיעור הרביעי, אבל את תחושת ההיי הטבעית תרגישו כבר באימון הראשון".
טיפ לפדלאות: "צאו מהבית ופשוט תתחילו, אתם כבר תמצאו את מה שאתם אוהבים".

תמר קסמן שטיין (צילום: איליה מלניקוב)

תמר קסמן שטיין (צילום: איליה מלניקוב)

מרחב מוהר

אגרוף תאילנדי, אמנויות לחימה ואימונים פונקציונליים

גיל: 32
רזומה: 20 שנה בתחום. הכשרה מטעם ארגון הקרוספיט העולמי. סגן אלוף עולם באִגרוף (2006), אלוף הארץ באִגרוף תאילנדי (1994־2001), חגורה שחורה בקראטה בדרגה דן 2.
למי? בעיקר לספורטאים שרוצים לשפר את היכולות הפיזיות שלהם. גרוטאות מוזמנות לנסות את מזלן.
איפה וכמה? מועדון הכושר פיור (בן יהודה 77 תל אביב). אימון אישי 180־300 ש"ח, אימון קבוצתי 300־500 ש"ח (מינוי חודשי). משך האימון בין 45 דקות לשעה וחצי.
מדד הקשיחות: "בסולם של 1 עד 10 – הייתי אומר 36".
צפיפות אוכלוסין: עד 15 מתאמנים בקבוצה. קיימת אפשרות לאימונים אישיים.
מקדם מוטיבציה: "אפילו כששחררנו את ירושלים ב־67' לא היה דבר כזה 'לא יכול'".
תיאום ציפיות: "כאן תראו תוצאות אמיתיות מהר יותר מבכל מקום אחר, אבל זה לא קורה תוך שנייה. אין פתרון קסמים".
טיפ לפדלאות: "אתמול אמרת 'מחר', היום אמרת 'מחר' ומחר יש סיכוי שתמות".

מרחב מוהר (צילום: נמרוד סונדרס)

מרחב מוהר (צילום: נמרוד סונדרס)

עדי רותם

אגרוף תאילנדי, קיקבוקסינג, אימונים פוקציונליים ופיטנס

גיל: 37
רזומה: 19 שנות הדרכה של אמנויות לחימה. הכשרה מטעם מכון וינגייט. אלופת העולם באִגרוף תאילנדי לפי ארגון OKAWי(2009־2011), אלופת העולם לפי ארגון WFCA עד 25 ק"ג (2012).
למי? "האימון מתאים לאוהבי ספורט הזירה ואמנויות הלחימה, למעוניינים בשיפור הכושר ובסבולת לב ריאה וכמובן למי שחפץ בירידה במשקל".
איפה וכמה? FightTLV (כיכר אתרים תל אביב). אימון אישי 300 ש"ח, אימון קבוצתי 320 ש"ח (המחיר עבור שלושה אימונים בשבוע). משך האימון שעה עד שעה ורבע.
מדד הקשיחות: "קשוח אבל מתרגלים".
צפיפות אוכלוסין: עד 20 מתאמנים בקבוצה. קיימת אפשרות לאימונים אישיים.
מקדם מוטיבציה: "Train hard, fight hardcore".
תיאום ציפיות: "התכוננו לתחרות החולצה הרטובה. אם תתמידו פעמיים־שלוש בשבוע, תוכלו להבחין בשיפור ובתוצאות כבר לאחר חודש".
טיפ לפדלאות: "כבר בחימום אתם תבינו שאתם לא הולכים לשרוד את זה".

עדי רותם (צילום: נמרוד סונדרס)

עדי רותם (צילום: נמרוד סונדרס)

אורלי אורן

פילאטיס מכשירים ופילאטיס שיקומי לפציעות אורתופדיות

גיל: 45
רזומה: 18 שנות הדרכה. הכשרה מטעם מכון וינגייט ומאת מאסטרית הפילאטיס האמריקנית קאתי גרנט.
למי? לאנשים שרוצים לחולל שינוי בתנועתיות ובגמישות שלהם ולהתמקד בחיזוק הבטן.
איפה וכמה? בסטודיו הנקרא על שמה (שבזי 12 תל אביב). אימון אישי 250־300 ש"ח, אימון קבוצתי 70־85 ש"ח. משך כל אימון 55 דקות עד שעה וחצי.
מדד הקשיחות: "קשוחה מאוד, אבל ברכות".
צפיפות אוכלוסין: עד שישה מתאמנים בקבוצה. קיימת אפשרות לאימונים אישיים. מקבלים גם גרוטאות ("לאמן גרוטאה – זה כל האתגר!").
מקדם מוטיבציה: "אם אפשר היום, אז היום".
תיאום ציפיות: "התוצאות תלויות במצב הצבירה ההתחלתי של המתאמן, אך תוך חודש תחושו בשינוי מהותי ביציבה ובתפקוד היומיומי. תוך שלושה חודשים כבר תבחינו בתוצאות משמעותיות יותר".
טיפ לפדלאות: "תתחילו מפעם בשבוע, ולאט לאט תגבירו את הקצב".

אורלי אורן (צילום: נמרוד סונדרס)

אורלי אורן (צילום: נמרוד סונדרס)

בואו לעקוב ולדבר איתנו גם בפייסבוק, בטוויטר ובאינסטגרם. עדכונים יומיים על הכתבות הנבחרות בטיים אאוט ניתן לקבל בניוזלטר היומי שלנו

תגובות

Silence is Golden SRV:SRV2 on: d4027f4726d4d