חממת המעצבים: הבולטים בשטח

בין האירועים השונים ביריד צבע טרי, תוכלו להכיר גם מעצבים צעירים שזוהי להם הפריצה הראשונה ומעצבים המציגים יצירות חדשניות. הכירו את המובילים

שרה שוראקי זיסקין  (צילום: יח"צ)
שרה שוראקי זיסקין (צילום: יח"צ)

מיטל קוממי

סטודיו קאמידורו מציג שתי משפחות מוצרים המגישות אינטרפרטציה חדשה לתחום קיפולי הנייר: הראשונה – סדרת גופי תאורה המהווים אינטרפרטציה של השנדליר הקלאסי – מעין שילוב של עבודת עמלנות קיפול ידנית עם טכנולוגיות מתועשות שיוצר פטרנים גיאומטריים מורכבים. השנייה – סדרת ואזות קרמיות המייצרת משחק בין הנראות הגיאומטרית לבין היציבות המשקלית. סידור הוואזות מאפשרת העמדות שונות בתווך שבין הצורה לפונקציה.

מיטל קוממי (צילום: יח"צ)
מיטל קוממי (צילום: יח"צ)

מיקה בר

קולקציה חדשה ומתפתחת של שרפרפים, הֵדומים, כריות רצפה ושולחנות קפה רכים. המוצרים ממשיכים את האסתטיקה הגיאומטרית והחומרית המזוהה עם הסטודיו, בד בבד עם הרחבת ההיצע והצעת דגמים וחומרים חדשים.

מיקה בר (צילום: יח"צ)
מיקה בר (צילום: יח"צ)

נועה ראזר

מציגה את הפרויקט Stoolim המורכב משרפרפי קרמיקה בבנייה ידנית, עם הדפסים המתבססים על מסורות עבודת קרמיקה ודימויים מתולדות הקרמיקה היוצרים קולאז' של תרבויות וצבעים.

נועה רזאר (צילום: יח"צ)
נועה רזאר (צילום: יח"צ)

סטודיו קאהן

"ויטריוס אפור" היא קולקציה חדשה מבית סטודיו קאהן המציגה ביריד מחיצות אדריכליות וגופי אור. האוסף מאופיין בקו מינימליסטי, חומריות עשירה, ומקסימום אימפקט ויזואלי.

סטודיו קאהן (צילום: יח"צ)
סטודיו קאהן (צילום: יח"צ)

צח נבו

נבו יוצר מסכות דקורטיביות מעץ, המורכב משכבות שנחתכו בלייזר ועברו תהליך של צביעה. כל המסכות הן אבסטרקטיות, והדמיון לחלקי הפנים מתבסס על אסוציאציות וציטוטים משפות עיצוביות שונות.

צח נבו (צילום: יח"צ)
צח נבו (צילום: יח"צ)

קובי סיבוני

"אבולוציה" היא תערוכה של אובייקטים אשר עליהם עבד קובי סיבוני בשנים האחרונות. בפרויקט מציג סיבוני את ההתפתחות הצורנית של גוף העבודה שלו ושל הפריטים המרכיבים אותו, חלקם בעלי אופי ארכיטקטוני. תפקידם הוא להוות מודל לבניית פסלים גדולי ממדים, בגובה של כמה מטרים ובעובי חומר רב יותר.

קובי סיבני (צילום: יח"צ)
קובי סיבני (צילום: יח"צ)

שרה שוראקי זיסקין

"סגור פתוח" היא סדרת אובייקטים בהשראת קצב ותנועה, הכוללת גופים קרמיים שנעשו על הגלגל, פורקו והורכבו מחדש. הגופים מיועדים לתצוגה בבתים ובחללים, הם משרים תחושה של ריחוף, מניעים את האנרגיה והצבע במרחב, וחלקם ניתנים לשימוש גם כגופי תאורה.

שרה שוראקי זיסקין (צילום: יח"צ)
שרה שוראקי זיסקין (צילום: יח"צ)

כל אובייקט הוא "one of a kind" ונעשה בעבודת יד בסטודיוSaramic Art .