מעריצי בריטני דורשים את שחרורה: "מנהלה האישי אישפז אותה בכפייה"

המפגינים נשאו שלטים הקוראים להוציא לאור את האמת ויצאו נגד לארי רודולף, מנהלה האישי של בריטני ספירס, בטענה שהיא מטופלת בניגוד לרצונה. הזמרת הודיעה על הפסקה בשל מצוקה רגשית הנקשרה במצבו הבריאותי של אביה

בריטני ספירס בלאס וגאס, 2016. צילום: GettyImanges
בריטני ספירס בלאס וגאס, 2016. צילום: GettyImanges

המעריצים של בריטני ספירס הפגינו אתמול (שני) בלוס אנג'לס ודרשו לשחרר אותה מהמוסד הפסיכיאטרי שבו היא מאושפזת. זאת בתגובה לשמועות שרצות ברשת על כך שהיא מוחזקת שם בניגוד לרצונה, כך דווח באתר בהוליווד ריפורטר. בשבוע שעבר פרסם אתר TMZ כי הזמרת אשפזה את עצמה בשל מצוקה רגשית.

המפגינים התאספו מול בניין העירייה במערב הוליווד עם שלטי "שחררו את בריטני" ("Free Britney"), ו"האמת תשחרר אותה לחופשי". הם גם קראו נגד לארי רודולף, מנהלה האישי של ספירס, בטענה שהוא זה שהחליט לאשפז אותה בכפייה.

ספירס נכנסה לתכנית אשפוז של 30 יום בחודש שעבר, כשברקע בעיות הבריאות של אביה – עובדה שאתר בילבורד הצליח לאמת החודש. מגזין פיפל דיווח כי ביום ראשון היא שוחררה ליום אחד כדי לחגוג את הפסחא עם משפחתה. בינואר הודיעה הזמרת כי היא לוקחת הפסקה ומשהה את ההופעות המתוכננות שלה בלאס וגאס לזמן בלתי מוגבל, לאחר שאביה "כמעט מת". בריטני התבטאה לאחרונה בעניין השפעת מצבו הבריאותי על מצבה הנפשי.

כזכור, ספירס אושפזה ב־2008 בשל התמוטטות עצבים. באותה שנה היא כיכבה בעיקר במדורי הרכילות, פיטרה את מנהליה, התמודדה עם התמכרות לסמים, התגרשה ואיבדה את המשמורת על ילדיה.