חמארת דגים חדשה ומבטיחה בשוק הכרמל

מרלוזה, שנפתחה בידי יוצאי מחניודה וטאיזו מציעה תפריט קליל ומקורי של דגים וירקות, מנה אחת שאנחנו צופים לה גדולות ונצורות ובעיקר אווירת שפיות ואופטימיות נחוצות

הפי אוור שמח במיוחד. מרלוזה (צילום: מור חזן)
הפי אוור שמח במיוחד. מרלוזה (צילום: מור חזן)
31 במאי 2020

שוק הכרמל, שבימים כתיקונם מציג מספר אסטרונומי של פתיחות מדי חודש מתחיל לחזור לעצמו עם חמארת דגים דנדשה ומבטיחה.

מרלוזה נפתחה בידי מור חזן ודור אבן, זוג (גם בחיים) עם רזומה מרשים בתחום המסעדות. חזן (אקס מחניודה ואוזריה) על הפלור, ואבן (אקס הרברט סמואל וטאיזו) על המטבח. התוצאה היא מסעדונת קטנה ומקסימה עם תפריט על טהרת הדגים והירקות הכולל הרבה מאזטים ומנות קטנות לצד דגים שלמים בתנור. כך למשל אפשר למצוא בראשונות מנות כגון פלמידה כבושה עם זיתים ושמן אדום (19 ש"ח), ממרח פול מצרי עם לימון ופפריקה (17 ש"ח). בעיקריות המצב מתחמם עם מנה בעלת מקדם כוכבות גבוה – עראייס דגים במיני פיתה עם ארטישוק, עשבים ופפריקה (58 ש"ח), מעורב ים עם יוגורט וקרם פלפלים אדומים (58 ש"ח) ופילה דג צלוי בגריל (62 ש"ח לבורי, 72 ש"ח לדניס). גם בתוספות ניכרת יצירתיות עם מנות כגון עגבניה ממולאת בבורגול עם דג לבן ופיסטוקים (42 ש"ח), וכרוב סגול צלוי בתנור עם יוגורט, סלסה עגבניות ופסטו צלפים (38 ש"ח).

אי אפשר להרגע מהעראייס דג הזה .. פשוט אי אפשר! …..#arais #delicious #foodtime #happyfish #happyfood #foodietlv…

פורסם על ידי ‏Merloza.carmel / מרלוזה בכרמל‏ ב- יום שלישי, 26 במאי 2020

פתיחת המקום התרחשה שנייה לפני פרוץ הקורונה והדלתות נסגרו כמעט מיידית. במהלך הסגרים פעל המקום במתכונת טייק אווי בלבד, וכעת נפתח באופן רשמי לישיבה, לזלילה ולשתייה.

מרלוזה, חבשוש 39 פינת הכרמל 11 תל אביב, שני-חמישי 22:00-11:00, שישי 18:00-11:00, ראשון ושבת סגור.