משלוחי אלכוהול בימי הקורונה: מאיפה שווה להזמין משקאות

כל עוד הנחיות משרד הבריאות אינן מכריזות על חובת פיכחות, אפשר להמשיך לרפד את המציאות בשכבה רכה ונעימה של יין או וויסקי. הנה המקומות שישלחו לכם משקאות עד הבית

מחלוצות היינות הטבעיים בעיר. ג'יאקונדה (צילום: יחסי ציבור)
מחלוצות היינות הטבעיים בעיר. ג'יאקונדה (צילום: יחסי ציבור)
12 באוקטובר 2020

ג׳יאקונדה

חנות היין המשובחת של ענת סלע ורפאלה רונן נערכה לסגר השני עם משלוחים מהיום להיום וגם לא מעט מבצעים אטרקטיביים. אם אתם בענין של יינות איכות מיוחדים באמת משלל איזורי גידול בעולם, זה המקום, ועל הדרך תוכלו לקבל גם ייעוץ טלפוני מעמיק כמו שרק השתיים יודעות לתת. ברכישת 6 בקבוקים יש 15% הנחה, וברכישת 12 בקבוקים 20% הנחה. אפשר להזמין ישירות מהחנות ותקבלו את המשלוח בגט דליברי (30 ש״ח דמי משלוח) או לבוא לאסוף מהחנות ויוציאו לכם לרכב. אם תזדרזו ויישאר, אולי עוד תספיקו לקבל עם ההזמנה את מגזין היינות שהוציאו השתיים ממש עכשיו ועוסק ביינות גאורגיה.
ג׳יאקונדה, 052-6636638, 03-6006863

View this post on Instagram

רגע לפני הסגר. מצטיידים.

A post shared by Giaconda Wine Library Tel Aviv (@giaconda_wine_library) on

מנו וינו

הרשת המונה שלושה סניפים מציעה גם משלוחים ולקראת חגי תשרי וחגי הסגר תיגברה את קטגוריית המבצעים – יש מבחר גדול שיינות הנמכרים במבצע של 2 ב-99.90 או שלושה ב-119.90, בירות, תזקיקים, מארזי חג למתנה וכל מה שאתם צריכים כדי לעבור גם את סגר ב' בשלום.
מנו וינו

מנו וינו (צילום: מיכל לופט)
מנו וינו (צילום: מיכל לופט)

בוסר

אנשי היין גל יעקבי (טוטו, הבסטה) אביתר ברעם (מונא, בר 51) ותור ורדימון (בר 51), כולם עבדו בשנים האחרונות כסומליירים במסעדות, נמצאים בישורת האחרונה של ההכנות לפתיחת בוסר – חנות היין שלהם בגן החשמל. החנות תתמחה ב"יינות של מסעדות" – קרי יינות של היבואנים והיצרנים הקטנים יותר, כאלה שלרוב פחות זמינים בחנויות הגדולות. במקביל לשיפוצים הם נרתמים למשימה הלאומית לשלוח יין עד הבית בימי הסגר וישמחו להרכיב לכם ארגז של יינות לבחירתכם מהתפריט או לייעץ על פי טעם או תקציב. דמי משלוח: 30 ש"ח בתל אביב-יפו, איסוף בחינם ממרכז תל אביב, משלוח חינם מעל 250 ש"ח.
להזמנות: אביתר 0547805766,  גל 0509715225

בוסר: יינות של מסעדות
בוסר: יינות של מסעדות

עסיס

עסיס יינות פרא מתמחה ביינות טבעיים מגאורגיה ומאיטליה. החברה החדשה שהוקמה בידי נטלי שפריר מרחיבה כל הזמן את הפורטופוליו שלה ומספקת יעוץ אישי וקשוב.
אפשר להתרשם מההיצע באינסטגרם של עסיס, או להסתמס ישירות לקבלת יעוץ.
המשלוחים בתל אביב מהיום למחר, בעלות של 25 ש״ח או חינם למזמינים מעל 300 ש״ח.
להזמנות: 054-5877630
עסיס, יינות טבעיים (צילום: מיכל לופט)
עסיס, יינות טבעיים (צילום: מיכל לופט)

בירבזאר

מבשלת הבוטיק הישראלית המחזיקה גם ברשת חנויות בירה מציעה מבחר גדול של מארזים המתאימים לכל עת ולכל טעם, ובמשלוח חינמי עד הבית.
בירבזאר

 

יקב קסטל

היקב הוותיק והמהולל חנך שירות משלוחים שיספק לכם עד הבית את כל יינות היקב, כדי שתוכלו להתחיל להצטייד לפסח (או סתם לשתות בכיף עד החג). המשלוחים מתבצעים בפריסה ארצית וללא דמי משלוח בהזמנת שישה בקבוקים ומעלה.
יקב קסטל, 02-5358551

יקב קסטל: להשתכר, אבל בסטייל (צילום: אלעד ברמי)
יקב קסטל: להשתכר, אבל בסטייל (צילום: אלעד ברמי)

סארו

יבואני היינות הבלקניים מוותרים לעת עתה על אירועי הטעימות המוצלחים שלהם ומתמקדים גם הם בלשלוח לכם את התוצרת ישירות הביתה, וגם פה יש מבצע: הנחת קורונה של 15% על שישה בקבוקים ו20% הנחה לתריסר ומעלה. משלוחים בתוך תל אביב ללא עלות, מחוץ לעיר ללא עלות מתריסר בקבוקים ומעלה.
סארו, 052-2963822

 

דרך היין

רשת חנויות היין המחזיקה מגוון עצום של יינות ומשקאות אלכוהוליים מתגברת את מערך המשלוחים ומוסיפה מבצעים לטובת המבודדים והמסתגרים: 1+1 על מגוון יינות מיקבי בוטיק ישראלים ויינות נוספים בהנחות של עד 50%. אם אתם כבר באופטימיות של החג, תמצאו באתר גם מארזי שי לחג. בקנייה מעל 300 ש״ח המשלוח חינם.
דרך היין או 8066*

 

פאנקו

חנות הענק האינטרנטית מציעה מבחר עצום של משקאות, עם דגש על מחירים תחרותיים ושליחויות חינם לכל רחבי הארץ. כדי שלא תיאלצו לשתות על בטן ריקה תוכלו להזמין עם המשקאות גם חטיפי סניידרס, ואם זו לא תוכנית מושלמת לזמן בידוד אנחנו לא יודעים מה כן.
פאנקו 

View this post on Instagram

???????? אם כבר בידוד, אז רק ככה.

A post shared by Paneco פאנקו (@paneco.co.il) on