נטפליקס מציגה: הסרטים שתזרימו ב-2022

אל תירי! ראיין ריינולדס וזואי סלדנה ב"פרויקט אדם". צילום: יח"צ
אל תירי! ראיין ריינולדס וזואי סלדנה ב"פרויקט אדם". צילום: יח"צ

קווין הארט בסופ"ש פרוע עם מארק וולברג, ראיין גוסלינג וכריס אוונס מתנגשים בחסות האחים רוסו, ראיין ריינולדס פוגש את עצמו הצעיר ואלישה סילברסטון חוזרת לתיכון - אלו הסרטים שנטפליקס מתכננת להוציא בשנה הקרובה

3 בפברואר 2022

ענקית הסטרימינג נטפליקס חושפת את רשימת הסרטים המקוריים שיעלו לשירות במהלך 2022, עם יותר מ-70 סרטים מ-12 ארצות שונות (אל תדאגו, רוב הסרטים מארה"ב). מבין רשימת הסרטים והניימדרופינג שנלווה לה ניתן לסמן כמה להיטים פוטנציאלים: ראיין ריינולדס בתפקיד טייס נוסע בזמן ב-"פרויקט אדם", "האדם האפור" של האחים רוסו בכיכובם של ראיין גוסלינג וכריס אוונס כסוכני CIA יריבים או "הבועה", קומדיית קורונה של ג'אד אפטאו על חבורת שחקנים שנתקעים יחד בסגר תוך ניסיון לצלם סיקוול אקשן גנרי.

מעבר לאלו, האלגוריתם הנטפליקסי מציע סרטים לפחות או יותר כל סוג צופה שרק ניתן. בהמשך השנה אפשר לצפות לגרסת מחזמר סטופ מושן לסיפורו המוכר של פינוקיו מידיו גיירמו דל טורו, סרט נעורים שמחזיר את הקלולס אלישה סילברסטון לתיכון, קומדיית חברים של קווין הארט ומארק וולברג, ג'יימי פוקס כצייד ערפדים, שני סרטים שונים מאוד מבית טיילר פרי (האחד דרמה על זמר ג'אז, השני סרט נוסף בסדרת מדיאה) וגם המשכונים ל-"רצח כתוב היטב", "אנולה הולמס" ו"המנסרים מטקסס".

רשימה חלקית של הסרטים:

פריקט אדם

ראיין ריינולדס חוזר לשתף פעולה עם שון לוי, הבימאי של "לשחרר את גיא", לסרט על טייס נוסע בזמן שחובר לעצמו הצעיר ולאביו המנוח כי להשלים עם עברו ולהציל את עתידו. יחד עם מארק רפאלו וג'ניפר גרנר.
עולה ב-11.3

אם אין אני לי מי לי? ראיין ריינולדס עם גרסתו הצעירה. מתוך "פרויקט אדם". צילום: יח"צ
אם אין אני לי מי לי? ראיין ריינולדס עם גרסתו הצעירה. מתוך "פרויקט אדם". צילום: יח"צ

האדם האפור

האחים רוסו חוזרים לשתף פעולה עם התסריטאים איתם עבדו על סדרת "אנדגיים" של הנוקמים, כמו גם עם קפטן אמריקה בכבודו ובעצמו כריס אוונס בעיבוד לספר המתח של מארק גריני. קורט ג'נטרי (ראיין גוסלינג) הוא סוכן CIA שמגלה סודות אפלים על הסוכנות, מה שמוביל את עמיתו לשעבר, הסוכן הפסיכופת לוייד הנסן (אוונס), לצאת למרדף אחריו.

Day Shift

סרט אקשן בכיכובו של ג'יימי פוקס על עובד צווארון כחול עם עבודה משעממת כמנקה בריכות בסן פרנסיסקו שרק מנסה לשמור על קורת גג עבור ביתו החצופה. אה, והוא גם מסתיר עבודה מעט יותר מאתגרת: צייד ערפדים בכיר. כן, התחביב הותיק הזה. עוד בסרט: דייב פרנקו וסנופ דוג, משום מה.

The Bubble

קומדיה מסקרנת מאת הבימאי, כותב ומפיק ג'אד אפטאו על חבורת שחקנים שמנסים להשלים צילומי סרט המשך ללהיט אקשן סתמי על דינוזאורים מעופפים, בעודם תקועים באותה קפסולת בידוד שלמדנו להכיר בימי המגיפה. בקאסט השחקנים הרחב אפשר למצוא את דיוויד דוכבני, קארן גילאן, פרד ארמיסן, קיגן מייקל-קי, לסלי מן ועוד.

Hustle

אחרי ש-"יהלום לא מלוטש" לא הצליח להשיג לו את האוסקר, אדם סנדלר מנסה בשנית עם תפקיד דרמטי נוסף שעוסק בתחומי הכדורסל. הפעם הוא מגלם סקאוטר שמוצא שחקן רחוב יוצא דופן עם עבר בעייתי, ועוזר לו להשיג הזדמנות להצטרף ל-NBA. את התגלית ישחק שחקן קבוצת הסן אנטוניו ספרס, חואן הרננגומס הספרדי.

תאומים 2022. אדם סנדלר וחואן הרננגומס על סט הסרט "Hustle". צילום: יח"צ
תאומים 2022. אדם סנדלר וחואן הרננגומס על סט הסרט "Hustle". צילום: יח"צ

Me Time

באדי קומדי בכיכובם של מארק וולברג וקווין הארט על איש משפחה שמקבל לעצמו סופ"ש הרחק מהאישה והילדים, ומנצל את הזמן הפנוי להתחבר עם חברו הטוב ביותר מפעם. יחד השניים עוברים סופ"ש פרוע שכמעט והופך את חייהם.

Senior Year

אלישה סילברסטון חוזרת לז'אנר סרטי הנעורים שהשיק את הקריירה שלה, שתשחק לצד רבל ווילסון בתפקיד מועדדת שמתעוררת אחרי תרדמת של 20 שנה, ושבה לתיכון כדי להשיב את המעמד החברתי האבוד ואת תואר מלכת הנשף שפספסה.
עולה ב-13.5

Guillermo del Toro's Pinocchio

15 שנים אחרי שהוכרז, גרסתו השאפתנית של גיירמו דל טורו לסיפורו של פינקיו סוף סוף מגיעה למסך, או שמא צריך לומר, הופכת לילד אמיתי. כהרגלו של הבימאי המקסיקני זוכה האוסקר, הגרסה שלו צפויה להיות אפלה ומוזרה, לצד קלילות מסוימת שנובעת מהיותו סרט סטופ-מושן, וגם, על הדרך, מחזמר. בקאסט המדובבים אפשר למצוא את יואן מקגרגור, כריסטוף ואלץ, טילדה סווינטון, קייט בלאנשט ועוד.

Blonde

דרמה ביוגרפית בדיונית על חייה של הבלונדינית האמתית מכולן, מרלין מונרו. בתפקיד היוקרתי זכתה אנה דה ארמס ("רצח כתוב היטב"), שתגלם את מורנו במהלך שנות ה-50 וה-60. מבוסס על רב המכר בעל אותו השם מאת זוכת הפוליצר ג’ויס קרול אוטס.

You People

הבכורה של קניה באריס (יוצר "בלאקיש" ו-"#blackAF") בכיסא הבימאי, שכרגיל מתמקד במתח בין גזעי, הפעם במפגש הורים של זוג צעיר. הקאסט המסקרן כולל את ג'ונה היל (שגם מפיק את הסרט), אדי מרפי, ג'וליה לואי דרייפוס ודיוויד דוכבני.