עיסוי רקמות לקינוח: ספא חדש נפתח בקומה התחתונה של ניטן תאי

המסעדה התאילנדית נפתחת מחדש כמתחם ספא וקולינריה עם תפריט תאילנדי שהרכיבה הבעלים נעמי הורוביץ ותפריט עיסויים בקומה התחתונה

ניטן תאי: מסאז' וביצת עין, מישהו? (צילום: אנטולי מיכאלו)
ניטן תאי: מסאז' וביצת עין, מישהו? (צילום: אנטולי מיכאלו)

"מאז שאני זוכרת את עצמי, השילוב בין קולינריה ולייף סטייל הוא בשבילי הנוסחה המנצחת. אנשים אוהבים לשלב חוויה ואוכל טוב", אומרת נעמי (נאם) הורוביץ הבעלים של ניטן תאי על השינוי שערכה במסעדה – הפיכת החדר הפרטי בקומה התחתונה של המסעדה למתחם ספא אקספרס. "נולדתי בתאילנד אבל ישראל בשבילי היא בית. רציתי לחבר בין שני העולמות ולהביא את תאילנד האמיתית לישראל".

להזמנת עיסוי וארוחה במחיר מיוחד

נעמי הורוביץ, ניטן תאי (צילום: אריאל זנדברג)
נעמי הורוביץ, ניטן תאי (צילום: אריאל זנדברג)

SHEVA EX TLV ממזג את שני תחומי העסקים של הורוביץ, קולינריה ולייף סטייל, כדי להציע טעימה כוללת מתאילנד. הספא החדש מצטרף לספא SHEVA במלון הילטון שבבעלות הורוביץ. בשיפוץ ברחוב הארבעה היא השקיעה כמיליון ש"ח ועיצבה את חלל בעצמה, כפי שעשתה במסעדה.

במקביל לשיפוץ התוותה הורוביץ תפריט חדש שמושק השבוע, בהשראת טעמי ילדתה בצפון תאילנד: לאפ גיי דאנג  ("סלט ההר") – סלט עוף קצוץ עם ליים, נענע וכוסברה; יאם וואן סאן ("סלט הכפר") – אטריות זכוכית, פלפל שחור, סלרי ועגבניות שרי; טום קא גאי ("מרק הנהר") – מרק תאילנדי מסורתי עם גלנגל ופטריות במנות הראשונות, וגנג קייאו וון – תבשיל חלב קוקוס בקארי ירוק עם חצילים ועשבי תיבול תאילנדיים; פאד קא פאו – בקר קצוץ, צ'ילי, בזיליקום וביצת עין; ופאד פאק רום לואי ("ירקות העיר") – ירקות מוקפצים ברוטב צדפות ופלפל צ'וקה לעיקריות. המחיר: 150 ש"ח למנה ראשונה, עיקרית, קינוח מתפריט הקינוחים ושתיה קלה.

ניטן תאי (צילום: אנטולי מיכאלו)
ניטן תאי (צילום: אנטולי מיכאלו)

התפריט החדש יוגש בכל יום ראשון לצד התפריט הקבוע של השף שחף שבתאי. זהו צעד נוסף בשרשרת השינויים שמתחוללים בניטן תאי מאז הפתיחה לפני ארבע שנים: מעבר מתפריט מלכותי לתפריט נוח לחך הישראלי, הוספת בראנץ' אסייתי ופינוי הקונדיטוריה – שיש האומרים שהייתה הצד החזק של המסעדה – לטובת מערך משלוחים. הטיפולים בספא החדש מתבצעים בישיבה מתוך תפיסה שאפשר לשלב אותם בחיים כפסק זמן. אורחי המסעדה יהנו ממחיר מיוחד: 150 ש"ח לטיפול שנמשך חצי שעה ו־250 ש"ח לטיפול שנמשך שעה (לעומת 180/320 ש"ח לאורחים מבחוץ). "הבאתי את הטעמים של תאילנד כמו שאני מכירה אותם ואת מסורת העיסוי, בדיוק כמו במקום ילדותי. אני רוצה לתת לאורחים חוויה תאילנדית אמיתית שכוללת גם את חוש הטעם, והכל במתחם אחד", מסכמת הורוביץ.
ניטן תאי
להזמנת ארוחה ועיסוי במחיר מיוחד
SHEVA EX TLV, הארבעה 21 תל אביב, ראשון־חמישי, 11:00-21:00, 03-7746777