נעלי גומי מתנפחות ועוד פריטים אופנתיים שעשו לנו את השבוע
תיקים קוצניים, בגדים שמבקשים לאתגר את אמות המידה המקובלות ועוד דברים שעשו לנו את זה השבוע

Measure Me Not הוא שם הקולקציה החדשה של קום איל פו, והמוטיב שהולך ללוות את בית האופנה לאורך כל השנה. זה מתבטא בחיבורים ובשקלול של פרופורציות, בצלליות מפוסלות קלות ובבדים איכותיים במרקמים שונים, ובעיקר המתח בין האסתטיקה הנורמטיבית לבין קבלת הגוף האנושי כמות שהוא. אם כבר להשקיע, אז באאוטפיט ולא בחפירות אצל הפסיכולוג.
קום איל פו 590־3,990 ש"ח, בחנויות הרשת

ג'רמי סקוט ממוסקינו חבר למותג נעלי הגומי מליסה, ויצר מיני קולקציה צבעונית בהשראת צעצועי בריכה מתנפחים, כולל פיית הניפוח המתבקשת. התוצאה עושה חשק לקפוץ ראש לקיץ הזה.
ג'רמי סקוט למליסה 299־799 ש"ח, ברשת סטורי

זה שהתיק הקוצני של המותג האמריקאי Madpax נועד במקור לילדים ולבני נוער, לא מונע מאיתנו לחמוד אותו לעצמנו. מה שטוב לילדים של ג'ניפר גרנר לא יכול להיות רע ללפטופ שלנו. בסוף השבוע הם יוצעו למכירה באירוע להורים וילדים שמבינים עניין. הבנתם?
Madpax,י349 ש"ח, רביעי־שבת במלון בראון, קלישר 25, ובאתר

הסנונית הראשונה מקולקציית הלנז'רי הקיצית והצבעונית של ליין Icon מבית המותג הצרפתי Etam מפתה מכל הבחינות: הצבעים משמחים, המחירים עוד יותר, ובינינו – אין דבר כזה יותר מדי חזיות.
Etam,י160 ש"ח, בחנויות המותג בדיזנגוף סנטר ובקניון איילון רמת גן

האתר המקומי Ahavnoo מציע פריטי מעצבים מכל התחומים במחירים מוזלים, כאשר בכל קנייה מופרשים עד 30 אחוזים מההכנסות לתרומה עבור אחת מכעשר עמותות על פי בחירה. לבנו יצא אל המחברות של מעצבת הטקסטיל שירלי רוב שמשלבת הדפסים של כלבלבים ולבבות רקומים. אהבנו.
22־87 ש"ח, באתר
