Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

סלקציה מוקדמת: מה מחפשים מארגני המסיבות בפייסבוק שלכם?

הרישום ברשת למסיבות ענק הביא עמו סלקציה מסוג חדש - דרך פרופיל הפייסבוק שלכם. מה הם מחפשים שם?

מסיבה (צילום: shutterstock)
מסיבה (צילום: shutterstock)

מסיבות הענק המתוכננות מראש ומצריכות גם הרשמה מוקדמת באינטרנט, חוסכות למבלים את העמידה ואת המבט המאיים של הבחור בכניסה, את התחנונים לסלקטורית ואת הסמסים הנושאים לשותף החבר, אבל גם מעביר למרחב הווירטואלי את תהליך הסלקציה והופך אותו למטרידה עוד יותר למבלים. לאחרונה יותר ויותר ליינים מבקשים מהקונים להזין בתהליך ההרשמה גם את פרופיל הפייסבוק שלהם. כעת מתחילים המבלים לשאול – מה בדיוק מחפשים שם, ואיך בדיוק הפרופיל מסייע לסנן את מי שבאמת צריך?

השבוע פרסם פעיל הימין הקיצוני "הצל" מקרה של בחור שהזמין כרטיס למסיבה בליין מונוכרום וקיבל הודעה שהזמנתו לא אושרה. העובדה שהוא ממוצא אתיופי עוררה את חששו שזו הייתה הסיבה לדחייה. במונוכרום מיהרו להציע להמון הזועם ולנו הסבר אחר: "האירוע סגור לחברי מונוכרום ומוגבל במספר המשתתפים בהתאם לרישיון שנותנת המשטרה. מעל 2,000 הזמנות נדחו ואיננו מעוניינים להרחיב את מעגל החברים".

גם בליין מסיבות הענק E-BODED מבקשים בעת ההרשמה את פרופיל הנרשמים, "אני והחברים שלי תמיד מזמינים כרטיסים מראש", מספר ניר מלר, שניסה להירשם גם למסיבת פורים של E-BODED. "כשנכנסתי להירשם, ראיתי שהם מבקשים להזין את הפרופיל. בשאלות ובתשובות של האתר נכתב שהמארגנים ביקשו 'לראות את הקהל'. יש פה ריח חריף של סלקציה, וזה מקומם בעיניי. מה, עכשיו נתחיל לחסום את הפייסבוק שלנו כשאנחנו קונים כרטיסים?".

איתן, מבעלי הליין, אומר שהכוונה מבחינתם טהורה: "אנחנו לא מגדירים את עצמנו כמסיבה סגורה, אנחנו מסננים רק אנשים שאנחנו יודעים מראש שהם בעייתיים. זה נדיר, אבל זה קורה. אנחנו עושים את הסינון הזה רק כשאנחנו יודעים ב-100% שלבן אדם יש היסטוריה של הטרדה, אגרסיביות או אלימות. בנוגע לפרטיות – גם מי שאין לו פייסבוק או לא רוצה לשתף את החשבון שלו איתנו, מצליח להגיע ולקנות כרטיס".

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!