עם כל הכבוד לסטטיק ובן אל, סנופ דוג מתארח אצל כל מי שמשלם

פושיזל? סנופ דוג ועדיאל טיירי בקליפ "International Love". צילום מסך
פושיזל? סנופ דוג ועדיאל טיירי בקליפ "International Love". צילום מסך

ביום שישי הקרוב צמד כוכבי הפופ הישראלים עומד לשחרר שיר בינלאומי בהשתתפות זוג אורחים בעלי פרופיל גבוה, ליל בייבי וסנופ דוג. מבלי לזלזל בהישג, נזכרנו שסנופ דוג נוטה להתארח בלא מעט שירים ביזארים שמעידים על כך שהמיינד שלו בעיקר על המאני 

9 בפברואר 2022

הקריירה הבינלאומית של סטטיק ובן אל תבורי נמצאת תחת בניה כבר כ-4 שנים, וביום שישי הקרוב (11.2) הצמד צפוי להוציא שיר בפרופיל גבוה, יחד עם שני כוכבי ראפ – האחד הוא ליל בייבי, אחד מהשמות החמים ביותר בז'אנר, שבאמתחתו שירים עם דרייק, קניה ווסט, דה וויקנד וג'יי קול; השני הוא לא אחר מהראפר האגדי סנופ דוג, או סנופ דוגי דוג, או סנופ ליון, תלוי בתקופה. סנופ הוא אגדת היפ הופ חיה, הראפר המזוהה בעולם (בדמותו ובקולו) וללא ספק שם מרשים, אבל יותר מכך, הוא אדם שלא יכול או מוכן לסרב לקצת כסף.

לפני כחצי שנה שרשור טוויטר הפך לויראלי על בסיס משפט, "סנופ פשוט עושה הכל", ותחתיו מגוון רחב של צייצנים פרסמו תמונות של סנופ דוג צץ בעיסוקים שונים ומשונים לאורך 30 שנות הקריירה שלו: מאמן פוטבול, מתאבק WWE, זמר גוספל, טבח, שוטר ב"חוק וסדר", יינן, דמות במשחקי מחשב ואפילו פרזנטור של קורונה (אל תדאגו, הבירה). אבל מעבר לכך, סנופ גם נודע כמחזיק התואר הבלתי רשמי "הראפר שמתארח בהכי הרבה שירים", עם יותר מ-1,200 פיצ'רים שונים, בינהם שיתופי פעולה עם אומנים מ-38 מדינות. כן, חלק מהם מאוד מוזרים. כן, ריכזנו את המוזרים ביותר. וכן, סטטיק ובן אל הם אפילו לא הישראלים הראשונים שעושים איתו שיר.

סנופ והישראלי

ההזיה הראשונה מגיעה קרוב מאוד לבית, או כמו שסנופ אומר, מלונג ביץ' עד תל אביב. אל תתביישו בעובדה שאתם לא מכירים את עדיאל טיירי, או ADL, זמר פופ-מזרחי שבעיקר מתהדר בכך שחימם את ג'ניפר לופז ומאלומה, אבל לא הוציא שום דבר מאז השיר המוזר הזה שבו סנופ מצולם על רקע גרין סקרין, מתחיל את הבית שלו אחרי השורה "עושה עוד סלפי לאלבום", ומספק תרומה עצלנית לשיר שנשמעת מאולתרת במקום.

סנופ ובוליווד

ב-2008 סנופ התארח בשיר הנושא של קומדיית האקשן הבוליוודית המצליחה "Singh Is Kinng", כולל בית כללי במיוחד על זה שסינג הוא המלך, קצת ריקודי גנגסטרים עם רקע רקדניות בוליוודיות וכמובן, הזדמנות ללבוש מלתחה בוליוודית צבעונית שאיכשהו על סנופ נראית מפוצצת סוואג.

סנופ והסופר מודל

שיר הדאנס-פופ הזה יצא רק לפני כמה שבועות, והוא כבר הפך לאחד מהשת"פים המוזרים יותר של סנופ. לשיר על צ'אי עם דוגמנית העל היידי קלום? סנופ באמת יכול לעשות הכל.

סנופ ולהקת הבנים של ניקולודיאון

הראפר חוזר משנת 2099 לעבר (כלומר, 2011) כדי לקחת את חברי ביג טיים ראש, להקת הבנים האמיתית שגם כיכבה בסדרה המתוסרטת "ביג טיים ראש", בחזרה לעתיד. העתיד, אגב, נראה בדיוק כמו ההווה רק עם הולוגרמה של סנופ דוג ורחפנים מבחזרה לעתיד. מה עוד צריך לדעת?

סנופ וכוכב הנוער מהאייטיז

כאילו שניסיון הקאמבק המוזיקלי של כוכב האייטיז קורי פלדמן לא היה מספיק מוזר בפני עצמו, הוא היה צריך לגרור את סנופ למטה יחד איתו לאחד מהאלבומים הגרועים של העשור הקודם. "Go 4 It!' על הקליפ הקרינג'י שלו, נשמע כמו אינטרפרטציית דאבסטפ-מטאל לשיר של חקיין מייקל ג'קסון. בשלב הזה זה כמעט בלתי נמנע שתהיה הופעת אורח של סנופ די-או-דאבל-ג'י.

סנופ וקומיקאי העבר

זה לא יוצא דופן שראפר משתף פעולה בשיר עם קומיקאי, אבל מה שהופך את השת"פ הזה למוזר הוא לא רק שסנופ הקליט אותו עם הקומיקאי הבוטה, הדוחה והלפעמים טיפה גזען אנדרו דייס קליי, אלא העובדה שהוא הקליט איתו בערך עשור אחרי שקליי היה רלוונטי. רציתם שיר דאנס ניינטיזי דוחה שמשום מה יצא רק בשנת 2000? אה, לא? לא נורא, זה מה יש.

 

סנופ והמקסיקנים

לא אשקר, אני די מחבב את שיתוף הפעולה החמוד הזה בין סנופ ולהקת הבנדה המסורתית (סוג של ז'אנר מקסיקני שנשמע כמו מריאצ'י עם אינספור כלי נשיפה) Banda MS. הגרוב המקפיץ מתאים בול לסגנון הנינוח של סנופ ואם תשימו אוזן, תוכלו אפילו לשמוע אותו מרפראפ כמה שורות בספרדית. זה עדיין לא הופך את זה לפחות מוזר.

סנופ ותאונת הרכבת האנושית

שנת 2011 היתה עמוסה מאוד לצ'ארלי שין – הוא הורשע בתקיפת אשתו, הועף מהתפקיד הרווחי שלו ב"שני גברים וחצי", יצא למלחמה מלוכלכת ופומבית מאוד כנגד יוצר הסדרה צ'אק לורי ובאופן כללי נראה בשילוב בין קריסה טוטאלית למאניה קיצונית. בתווך, הוא הספיק לשתף פעולה עם סנופ בשיר הזה, שמתבסס על קאצ'פרייז שלו מאותה התקופה, "Winning", אם כי בדיעבד לא ברור מה בדיוק שין תרם לשיר. אולי היה עדיף לעשות אחד על טייגר בלאד.

סנופ ו-52 סאבג'. כן כן, זו לא שגיאה.

למה שסנופ דוג יעשה שיר עם ראפר הגיוני כמו 21 סאבג' כשהוא יכול ללכת ישר לכוכב הויראלי שמכונה 52 סאבג' כי מדובר בראפר בן 52 עם שן אחת? אל תהיו מגוחכים. זה סנופ דוג, הוא פשוט עושה הכל.