סוף סוף: ספוטיפיי השיקה תוכניות פרימיום למשפחות וזוגות

בחברה צופים ביקוש גדול למסלולים החדשים, המוצעים בישראל במחיר זול יותר מבארה"ב. הנה כל הפרטים

ספוטיפיי (איור: shutterstock)
ספוטיפיי (איור: shutterstock)

כשנתיים וחצי אחרי שהגיעה לישראל, ספוטיפיי סוף סוף עשתה את המהלך המתבקש – והשיקה היום (רביעי) שתי תוכניות פרימיום למשפחות וזוגות. שני המסלולים החדשים מתומחרים באופן זול משמעותית ביחס לארה"ב, ובחברה צופים להם ביקוש רב.

תוכנית הפרימיום החדשה DUO כוללת שני חשבונות פרימיום במחיר של 25.90 שקל בחודש (לעומת כ-44 שקל בארה"ב). החשבונות ייהנו מכל מאפייני הפרימיום המוכרים, כולל פלייליסט שמתעדכן באופן קבוע ופלייליסטים שמורכבים על פי העדפות ההאזנה של המשתמשת.

התוכנית המשפחתית כוללת עד שישה חשבונות פרימיום, ויש בה גם אפשרות לבקרת הורים וסינון תכנים לא רצויים. מחיר התוכנית הוא 31.90 שקל לחודש (לעומת כ-51 שקל בארה"ב).

בחודש האחרון השיקה ספוטיפיי בישראל את פיצ'ר גרופ סשן, המאפשר האזנה משותפת. לאחרונה יצאה החברה עם שני קמפיינים גלובליים, Unlike Any Other ו-Songs of the Summer, שהותאמו להרגלי ההאזנה הישראליים וכללו שיתופי פעולה עם הראל סקעת, רן דנקר ועוד. אבל אנחנו עוד לא התאוששנו מהפיצ'ר הכי יצירתי שיצא משם בתחילת השנה, ומאפשר הרכבת פלייליסט מותאם אישית לחיית המחמד.