נגמרו החיפושים: 7 סרטים טובים שעוד לא ראיתם בנטפליקס

די, כמה אפשר לגלול את רשימת התכנים ובסוף לראות עוד פרק של "חברים"? שבע המלצות שיצילו את הערב שלכם

אלייה שאוקט ב"Duck Butter"
אלייה שאוקט ב"Duck Butter"
25 בנובמבר 2019

זוכת הפרסים מדיפיאנס, אוהיו

סרט המבוסס על ספר המבוסס על סיפור אמיתי – המתכון המושלם ובמקרה הזה גם הימור בטוח על הזמן שלכם. ג'וליאן מור היא אוולין ריאן, אם לעשרה ילדים ואישה לבעל אלכוהוליסט חצי מתפקד (וודי הרלסון) שחיה בשנות ה־50. בתושייה רבה היא מצליחה לפרנס את המשפחה בעצמה כשהיא זוכה פעם אחר פעם בפרסים בתחרויות קופירייטינג שהיו נפוצות אז בטלוויזיה. בסוף הסרט מראים גם את בני המשפחה המקורית בבגרותם.

 

Duck Butter

קומדיית לסביות אקספרימנטלית וקורקית שעצם קיומה בספרייה של נטפליקס הופך אותה לעוף מוזר. אלייה שאוקט המופלאה ("משפחה בהפרעה") מככבת וגם כתבה. שתי צעירות זרות נפגשות לילה אחד במועדון, ומחליטות להכיר אחת את השנייה בצורה אינטנסיבית: 24 שעות רצופות ביחד, סקס כל שעה. ככל שהזמן עובר אפשר להרגיש בתסכול שנוצר מהעייפות וגם לנוכח העובדה שההימור הזה אחת על השנייה כנראה היה טעות. דמותה של סרג'יו קצת בלתי נסבלת, אבל זמן המסך של שאוקט מפצה לחלוטין. את משמעות שם הסרט בטח תצליחו לנחש לבד.

לילה בניו יורק / Someone Great

הסרט הזה נראה כאילו מחולל סרטים של נטפליקס המציא אותו: ג'ינה רודריגז היא כתבת מוזיקה שבורת לב שבדיוק נפרדה מאהוב לבה לקית' סטנפילד (דריוס מ"אטלנטה"), אז היא הולכת לפסטיבל מוזיקה ניו יורקי עם החברות בריטני סנואו ("פיץ' פרפקט") ודיוואנדה ווייז ("לא יכולה בלי זה"). בפסקול יש שירים של ליזו, וומפייר וויקנד, לורד, רובין ופרנק אושן. רודריגז מסתובבת חצי סרט עם חולצה שכתוב עליה Latina AF. עוד משהו? אז חוץ מסופר-טרנדי, זה גם סרט מנחם ומחמם לב כמו שוקו חם (על חלב שיבולת שועל, בדוק). סרטים טובים לראות אחרי פרידה שלא מסתיימים בהאפי אנדינג שבו הזוג חוזר זה לזו הם נדירים מאוד. זה אחד מהם.

אם זו אהבה / Always Be My Maybe

אלי וונג ורנדל פארק מככבים בסרט שהם גם כתבו על זוג חברי ילדות שנפגשים מחדש כמבוגרים. הם מתחילים לגשש האחת לעבר השני, אבל החיים שלהם היום שונים בצורה קיצונית. היא שף-סלב אהובה עם בית ענק, הוא עדיין גר עם אבא שלו ונוסע במכונית מודל 2007. היא קצת סנובית, הוא די דוש, אבל אולי בכל זאת יש סיכוי לבנות כאן משהו אמיתי? העלילה הרומנטית מעניינת ומורכבת מהמקובל בז'אנר, אבל השיא כאן הוא בכלל הופעת האורח הפאקינג משוגעת של קיאנו ריבס בתפקיד קיאנו ריבס. אם הסרט יגרום לכם להתאהב בוונג תוכלו להמשיך ישר לשני הספיישלים ההיסטריים שלה בנטפליקס – Baby Cobra ו-Hard Knock Wife.

גוד טיים / Good Time

אנחנו חיים בעולם שבו רוברט פטינסון הוא כבר לא ההוא מ"דמדומים" אלא שחקן לגיטימי שגם חובבי קולנוע כבדים אוהבים ומכבדים. מותחן הפשע המוזר הזה הוא אחת הסיבות לכך. פטינסון הוא צעיר נחוש ושאפתן שרוצה לארגן לעצמו ולאחיו המוגבל שכלית חיים טובים יותר. הבעיה – התוכנית כוללת שוד בנק. עכשיו הם צריכים להימלט כל הלילה מהמשטרה במסע בריחה מסוכן, שכולל בקבוק LSD, לונה פארק, כלב ענקי ומלא אורות ניאון. לא מומלץ ללבבות חלשים ולערבים שבהם רוצים פשוט לשים משהו ברקע בלי להתרכז בו.

חיים פרטיים / Private Life

אחת הדרמות הטובות ביותר של 2018 היא סיפור מר ומתוק על זוג (פול ג'יאמטי וקתרין האן) שמתעקש להפוך למשפחה, גם אם נראה שכל הסיכויים נגדם. הם בשנות הארבעים לחייהם, אמנים עם קריירה מוצלחת ומלאת הישגים, אבל גם אחרי תשעה סיבובים הם עדיין לא חובקים תינוק, וגם הניסיונות לאמץ לא צלחו. התקווה החדשה שלהם היא קרובת משפחה צעירה שעוברת לגור בדירה הניו יורקית שלהם ומתנדבת בשמחה לתרום ביצית כדי להגדיל את הסיכויים שלהם. רוב הסרטים המקוריים של נטפליקס נעים בין קומדיות במשקל נוצה לסרטי אימה בשקל וחצי, אז כשסוף סוף מגיע לשם סרט כתוב היטב עם שחקנים מצוינים – כדאי לתת לו את הכבוד הראוי לו.

אימו: המחזמר / Emo: The Musical

עם שירים חמודים לאללה ומשפטי מחץ כמו "אני צריכה ללכת לפני שאגיד דברי כפירה" או "זאת תהיה התאבדות, ולא מהסוג הטוב", הקומדיה השחורה הזאת היא הדרך הכי כיפית להתמודד עם הזכרונות הטראומתיים מכיתה ט'. הרומיאו ויוליה בסיפור הם אית'ן, התלמיד החדש בבית הספר ואימו למהדרין, וטריניטי, נוצרית אדוקה ומתקתקה. לא רק שהם שייכים לקליקות ההפוכות, הם עומדים להתחרות זה בזה בתחרות הלהקות של בית הספר. הוא שרף את התנ"ך שלה כי החברים שלו התעקשו, היא רוצה להטביל אותו בבריכה כדי להציל את נשמתו. גונב את ההצגה – הנער הנוצרי שמחשמל לעצמו את האצבע כל פעם שהוא חווה משיכה לגבר.