פיית העוגיות בדרך

ארבעה אחים הצליחו להפוך את המאנץ' שבעקבות הסטלה לסטארט אפ המושלם וישלחו לכם עוגיות חמות עד הבית בדיוק ברגע שתצטרכו אותן

נייט קוקי. צילום: איה אפרים
נייט קוקי. צילום: איה אפרים
26 בספטמבר 2017

דמיינו לעצמכם שאתם שרועים שפוכים על הספה, אחרי יום ארוך ומתיש שבסופו נרגעתם באמצעים המקובלים. באופן לא מפתיע, מגיע שלב המאנץ'. הפיצוציה נראית רחוקה מדי גם אם היא ממש מתחת לבית, בפריזר יש רק נקניקיות מלפני חודשיים. מתחשק לכם משהו לנשנש, אבל משהו טוב, לא סתם זבל. משהו מתוק ופריך וחם שיעשה לכם נעים בפה.
זה כנראה התסריט שעבר גם בראשם של ארבעת האחים בני משפחת אפרים (בגילאי 29-44) שפתחו בשבוע שעבר את נייט קוקי, שירות משלוחי עוגיות חמות וטריות עד הבית.

מרגישים שזה פריך? צילום: איה אפרים
מרגישים שזה פריך? צילום: איה אפרים

עוגיות מושקעות, גם אם לכם זה לא ממש משנה

האחים שמסרבים לחשוף את שמותיהם הפרטיים עוסקים בשיווק דיגיטלי (שני הבוגרים), השלישי, טבעוני חובב בישול ואפייה ובן הזקונים סיים לימודי משפטים ועוסק בנדל"ן. אחרי שיחות לתוך הלילה הם פתאום הבינו מה משותף לכל התל אביבים. כלומר כמעט הבינו. זה צריך להיות משהו טעים, שמגיע הביתה טרי, חמים ומתוק. מכאן הם התחילו מקצה של ניסיונות, ואז צרפו לעבודה את הקונדיטורית איילה ענבר, שעבדה ברביבה וסיליה, אשר ניפקה להם מתכונים, וחזרו לנסות, לאפות ולטעום.

המון אנשים התנדבו לעזור לנשנש עוגיות ולחוות את דעתם המלומדת, ובקיץ האחים הבינו שהם מוכנים. היו להם עוגיות במבחר טעמים מנצח: שוקולד צ'יפ, לימון ושוקולד בלגי לבן, טופי קרמל ומלח גס, שוקולד מריר וצ'ילי ואפילו שלושה סוגים של עוגיות טבעוניות כמו למשל עוגיות שוקולד ומלח גס. תפסיקו לחייך כשאתם קוראים, עכשיו מגיעה תפנית מאכזבת בסיפור; לא מדובר בספייס קוקיז והן אינן מכילות כל וויד.

לא לגמור הכל בבת אחת. צילום: איה אפרים
לא לגמור הכל בבת אחת. צילום: איה אפרים

אפשר לתת גם לילדים

האחים אפרים מתעקשים שאלה עוגיות תמימות. לגמרי במקרה העוגיות האלה נמכרות רק מיום רביעי ועד שבת ורק מהשעה תשע בערב, ועד שתיים בלילה. אפשר בהחלט להגדיר את העוגיות הליליות האלה כמוצר משלים מושלם. צעיר האחים אף התנדב בהתחלה לבצע את השליחויות בעצמו כדי להכיר את הלקוחות ונדהם לגלות שגם משפחות תל אביביות והורים לילדים צעירים מזמינים עוגיות חמות כשחיוך טיפשי משוח להם על הפנים.

אני אקח שלושה קילו, תודה. צילום: איה אפרים
אני אקח שלושה קילו, תודה. צילום: איה אפרים

עוד אחת ודי

מדובר בעוגיות גדולות במיוחד שנועדו לחלוקה בין מספר סטלנים, כשהשוליים מעט פריכים יותר מהתוכן, מה שמייצר משחקי מרקמים. בני אפרים מציינים שהעוגיות יהיו טעימות גם ביום שלמחרת, אבל כל העניין הוא שהעוגיות נאפות רק ברגע ההזמנה ומחולקות לאזור מצומצם בעיר, כך שהן מגיעות תוך 35-45 דקות חמות מהתנור. (8.5 ₪ לעוגיה, אין דמי משלוח).

אגב, מדיניות החברה היא שניתן להחזיר את העוגיות במידה ולא הייתם מרוצים מהמוצר, מה שאומר שהאחים אפרים יודעים בדיוק איך עובדת החשיבה שלכם כשאתם במאנץ'.   

www.nightcookie.com