מכתב אהבה לוונדר וומן על המסך ובחיים

גל גדות כבשה השנה את הוליווד עם "וונדר וומן" שהשאיר את הקהל האמריקאי צמא ל"ליגת הצדק", היא הופיעה על שערי מגזינים ובתוכניות אירוח - אבל בעיקר כבשה לנו את הלב

גל גדות. צילום: גטי אימג'ס
גל גדות. צילום: גטי אימג'ס
28 בדצמבר 2017

גל,

אני חושבת שמעולם לא הרגשתי ככה כלפי מישהי שמעולם לא פגשתי. בכל פעם שאת מסתכלת עליי מבעד לסטורי באינסטגרם אני מסמיקה ועולה לי חיוך לא רצוני. כשאת מחייכת במבוכה בראיונות גם אני נבוכה יחד איתך. הקול הקצת צרוד שלך עושה לי צמרמורת. כל מה שאת אומרת הוא לא פחות מקסום. אני יכולה להקשיב לך מדברת כל היום. זה התחיל בצפייה ראשונה ב"וונדר וומן" אבל נמשך מאז בכל הכוח. זו לא הערצה, כמו כל הילדים האלה שבאים להצטלם איתך ומתחילים לבכות. גל, אני חושבת שאני מאוהבת בך.

>> לפרויקט המלא

עוד אנשים שעשו לנו את השנה:
שמוליק מעוז וליאור אשכנזי
תום יער
טלוויזיה מהעתיד

[tmwdfpad]ואני לא אבקש ממך לעזוב את הכל בשבילי ולעבור לגור איתי בפלורנטין. את אשת קריירה עצמאית וחזקה וזה יהיה פשוט לא הוגן לדרוש ממך דבר כזה. את גם לא תעשי בחיים סרט עם איבגי, כי זה ידוע שאת לא עובדת עם גברים שדבק בהם רבב של הטרדה מינית. וגם אני אישה חזקה שאוהבת את העבודה שלה, ויהיה לי קשה לעבור לאל.איי. אבל אני מאמינה שנלמד לתחזק לונג דיסטנס ריליישנשיפ. אנחנו גם ככה עסוקות מאוד רוב השבוע והגעגוע רק יעזור ליחסים שלנו.

אז אם את מחפשת קשר נוסף אך מחייב, שלחי לי הודעה בפייס. מאייתים את השם שלי ככה: Nof Nathansohn.

שלך,
נוף