"מלא תיירות תועות הגיעו לחלל הפיצי שלנו חיפשו את הטי שירט"

נוי גוז, נועה גור ודפנה פילוסוף, מעצבות אופנה מקומית, אלגנטית וקולית. אנשי השנה של טיים אאוט תל אביב 2017

מימין: נועה גור, נוי גוז ודפנה פילוסוף, מעצבות המותג טרס - TRES. צילום: איליה מלניקוב
מימין: נועה גור, נוי גוז ודפנה פילוסוף, מעצבות המותג טרס - TRES. צילום: איליה מלניקוב
28 בדצמבר 2017

טרס – נוי גוז, נועה גור ודפנה פילוסוף

מעצבות אופנה

הייתה נקודה מסוימת במהלך 2017 שבה המותג טרס הגיע למסה קריטית: כל איט גירל, פאשניסטה ובליינית בנילוס נראתה כשהיא לבושה באחד הפריטים שנושאים את טביעת האצבע של המותג: אלגנטיות, פשטות ואינסוף קוליות. "זה בגלל התצוגה ובגלל החנות", אומרת נוי גוז, בת 31, ואחת חלקי שלוש מהמותג טרס.

מימין: נועה גור, נוי גוז ודפנה פילוסוף, מעצבות המותג טרס – TRES. צילום: איליה מלניקוב
מימין: נועה גור, נוי גוז ודפנה פילוסוף, מעצבות המותג טרס – TRES. צילום: איליה מלניקוב

התצוגה שהיא מדברת עליה היא זאת שהתקיימה בשבוע האופנה של גינדי בחודש מרץ האחרון, במסגרת תחרות הכישרונות הצעירים, שבה זכה המותג יחד עם המעצבת סבינה מוסייב. החנות היא זאת שפתחו באחד העם בחודש ספטמבר האחרון, בשותפות עם מותג הנעליים הנחשק VAS.

>> לפרוייקט המלא

עוד אנשים שעשו לנו את השנה: 

לאה פרץ עשתה את הבלתי ייאמן בשנקר
קרן וולף שלחה תכשיטים ליידי גאגא
רותם לבל היא הצלמת הכי עסוקה בתעשיית האופנה

לצד גוז, שני השליש האחרים של טרס הן נועה גור ודפנה פילוסוף, גם הן בנות 31. הן נפגשו בשנה הראשונה ללימודים בשנקר והפכו לחברות טובות. זמן קצר לאחר סיום הלימודים, בשנת 2014, החליטו לייסד את המותג, שמשעותו בספרדית הוא "שלוש". "כולם היו נורא סקפטים לגבי שלוש חברות שעובדות יחד, אבל זה השם שלנו וזה הכוח שלנו", אומרת גוז. "אנחנו שלוש נשים יחד, שזה כמו חמישה אנשים".

השלוש, שמעדיפות לעבוד ללא משרד יחסי ציבור, מספרות כי התצוגה הייתה קטליזטור לאירועים שהתרחשו לאחר מכן. מסטודיו קטן של 30 מ"ר בכרם התימנים שבו עבדו ויצרו וששימש גם כחנות, עברו השלוש לחלל באחד העם.

לא היה קשה להיות יחד במקום כל כך קטן כל היום?

גור: "אנחנו לא רבות".
פילוסוף: "אנחנו יכולות לריב אבל זה כזה עשר דקות ואז בכי וחיבוקים".

לדברי השלוש, גם טי שירט עם הכיתוב Le Club שיצרו עבור התצוגה, ושכיכבה בכלי התקשורת וברשתות החברתיות, סייעה להרחיב את מעגל הלקוחות שלהן, לעתים באופן לא צפוי. "מלא תיירות תועות הגיעו לחלל הפיצי שלנו ברחוב שפ"ר וחיפשו את הטי שירט", מספרת גור. "זה הרג אותנו. מישהי פה יומיים, היא באה מהודו, והיא אומרת 'יש לי שלוש נקודות לעבור בתל אביב וזאת אחת מהן'".

"אחת ראתה אצל מלצרית במנזר, אחרת אצל מארחת בהאנוי", צוחקת גוז. "זה הראה לנו שיש דברים כאלה ושהם יכולים לקרות, אפילו כאן, למרות כל הקשיים שמדברים עליהם".