אחרי שהלבישה את ביונסה, שחר אבנט תלביש גם את התל אביביות

"החלום שלי בגדול הוא איזו מעצמת על" אומרת שחר אבנט (30), ואין ספק שהיא בדרך. משתלטים על תל אביב - פרויקט מיוחד לראש השנה

המעצבת שהלבישה את ביונסה כובשת את העיר (צילום: איליה מלניקוב)
המעצבת שהלבישה את ביונסה כובשת את העיר (צילום: איליה מלניקוב)
6 בספטמבר 2018

בגדול הכל בחיים עניין של פרופורציות. אפשר לומר שלקח לשחר אבנט (30) 15 שנה להגיע לאן שהיא רוצה, מאז שהחליטה בגיל 15 שהיא רוצה להיות מעצבת אופנה. אך אפשר גם לומר שרק שנתיים אחרי שסיימה את לימודיה בשנקר ושנה אחת בלבד לאחר שהקימה את המותג שלה, היא זכתה להצלחה שאחרים מחכים לה במשך חיים שלמים.

בין היתר היא כבר הספיקה להופיע ב"ווג" איטליה, להלביש את זנדאיה ואת נטע ברזילי לקליפ של "TOY", אבל חשוב מכל (מבלי לפגוע, נטע) – לתפור שמלה שמשמשת את ביונסה בהופעות שלה.

"גיליתי שכשאני עושה את מה שאני אוהבת אני רצה את האקסטרא מייל כל הזמן", היא אומרת ומוסיפה: "אני מאמינה מאוד בעצמי ובדרך ולא מתייאשת. קל מאוד לדבר על הצלחות ושיאים, אבל אני זוכרת גם את כל הפעמים שבהן זה לא קרה ושבהן לא הרמתי ידיים. חוץ מזה באמת יש לי קצת מזל".

>> לפרויקט המלא

ומה עומד לקרות בשנה הקרובה?
"קודם כל אני רוצה מאוד להתחיל למכור בכל מיני מקומות באירופה ובעולם, כרגע אני מוכרת רק אצלי בסטודיו והחל מהשבוע גם ברזילי ובחנות של מוזיאון ישראל. בדיוק בשביל זה אני טסה להציג את הקולקציה שלי בשואו רום (תצוגה שאינה חלק מהקלנדר הרשמי של שבוע האופנה, שבה קניינים מכל העולם בוחרים דגמים חדשים) בשבוע האופנה של פריז בסוף החודש, חוץ מזה אני מרגישה שיש עוד המון פוטנציאל למותג שלי שחייב להתממש, גם מבחינת הציורים שאני מוכרת".

"אני חושבת שהציורים שלי הם חלק בלתי נפרד מהקולקציה שלי, כי מבחינתי עיצוב ואמנות הם מקשה אחת. יש לי גם קולקציית שמלות כלה חדשה שחשוב לתת לה את הבמה בשנה הקרובה, כי כיום מגיעות אליי רק כלות שהן יותר יוצאות דופן. החלום שלי בגדול הוא איזו מעצמת על, שזה משהו שאולי שיכול לקרות בעוד עשר שנים, אבל כל שנה צריכה להיות מדרגה משמעותית בדרך".