עוקבים אחריכם: אינסטגרם תראה מתי התחברתם לאחרונה

בדומה לפייסבוק ולוואטסאפ, אינסטגרם החלה להראות מתי משתמשים התחברו לאחרונה בעמוד השיחות הפרטיות. אבל אל תמהרו להתאכזב, יש גם בשורה משמחת למכורי הסטורי

אינסטגרם (צילום: שאטרסטוק)
אינסטגרם (צילום: שאטרסטוק)
18 בינואר 2018

כאילו לא די בכך שהפייסבוק והוואטסאפ מודיעות לעולם מתי נכנסנו לאחרונה (ומתי סיננו אתכם) – בצעד מתבקש אך מבאס – אינסטגרם מצטרפת למגמה. גולשים ברחבי העולם דיווחו כי אפליקציית שיתוף התמונות הכניסה פיצ'ר החדש המודיע לאנשים שעמם התכתבתם בפרטי (DM) מתי נכנסתם לאחרונה. מאז שהסטורי נכנס לתמונה (והפך את רובנו למכורים קשים), ההתכתבויות הפרטיות באינסטגרם הפכו לדבר שבשגרה.

עד כה, ניתן היה לראות אם מישהו נכנס לשיחה וראה את ההודעות – אולם לא הייתה דרך לדעת אם אותו אדם שוטט באינסטגרם וסינן אותנו. באופן מטריד למדי, האפליקציה גם תאפשר לאנשים שאינם עוקבים אחרינו לראות אם אנחנו מחוברים, כך שאם קיוויתם שפרטיותכם תישמר לפחות בגזרה זו – תשכחו מזה. אמנם מטעם אינסטגרם לא נמסר אישור רשמי על העדכון החדש, אך בטוויטר כבר הופצו צילומי מסך, הן של משתמשי אנדרואיד והן של iOS המאשרים את הכנסת הפיצ'ר החדש.


עבור חובבי הסטורי שבינכם יש גם חדשות טובות: לפי דיווחים נוספים, אינסטגרם בוחנת פיצ'ר חדש נוסף שיאפשר לכם להעלות סטוריז עם טקסט בלבד – מבלי שיהיו תלויים בתמונה או וידאו. בטקסט-סטורי החדש תוכלו לבחור בין סוגים שונים של פונטים (הללויה!), רקעים שונים ואיך לא, פילטרים. רשת חברתית לשיתוף תמונות? לנו נראה שהיא כבר הרבה יותר מזה.