מתכננים לסבלט בתקופת האירוויזיון? כך עליכם לנהוג

תל אביבים? מתכוונים לסבלט את חדרם או ביתם בתקופת האירוויזיון? בכמה ראוי שתעלו את המחיר ומה אסור לכם בתכלית האיסור לעשות - המדריך המלא למסבלט

נטע ברזילי באירוויזיון 2018 (צילום: אנדרס פוטינג)
נטע ברזילי באירוויזיון 2018 (צילום: אנדרס פוטינג)
23 בדצמבר 2018

 

ללכת על בטוח

בתקופת האירוויזיון מותר לעלות בצורה משמעותית את המחיר שאתם דורשים לסאבלט שלכם אבל מבלי לאבד את צלם האנוש. מצד אחד מדובר בביקוש והיצע, מצד שני עושה רושם שהשוק נקלע לעיוות מוסרי שלא הייתם רוצים להיות חלק ממנו, אפילו בשביל הסיכוי הקטן שכן יש קארמה בעולם.

צמוד למדד

הדרך הטובה ביותר היא לקחת את המחיר שאתם דורשים בדרך כלל ולהעלות אותו ב־10 עד 20 אחוז. אופציה נוספת היא להשתמש במחשבון של איירביאנבי שמראה מה הממוצע סביב אותה תקופה ולדרוש מחיר דומה. אל תלכו שולל אחרי אנשים שמספרים לך שהצליחו להשכיר את הדירה שלהם במחיר מופקע.

שותפים לבצע

אם סבלטתם את הדירה שלכם ובחרתם במקום להישאר לישון אצל חברים בתל אביב (כי לא בא לכם להחמיץ את כל הכיף שיהיה כאן) אתם מחויבים לחלוק בצורה עקיפה עם המארחים שלכם את הרווחים שעשיתם. לא מדובר בהעברה של כסף מזומן אלא בהזמנה לדרינקים על חשבונכם, תשלום במסעדות וכל דרך אחרת שבה אתם מביעים בפניהם את הערכתם על כך ששיתפו פעולה עם תאוות הבצע שלכם.

בלי חרטות

בשום פנים ואופן אין לבטל סאבלט שהוזמן מראש עבור הצעה הרבה יותר אטרקטיבית. מדובר בפשע נגד האנושות.

מודעות עצמית

זכרו! בעת שאתם גובים מחיר עבור סאבלט בתקופת האירוויזיון אתם לא רק נציגים של תל אביב, אתם נציגיו של העם היהודי כולו, על שלל הסטריאוטיפים שנדבקו אליו במהלך השנים.