לרגל ט' באב: עיריית תל אביב השיקה קמפיין נגד הסתה וגזענות

עיריית תל אביב תלתה על כל תחנות האוטובוס בעיר כרזות הקוראות נגד הסתה, התהלמות וגזענות. רון חולדאי: "זכותו של כל אדם להביע את דעתו ללא מורא ופחד"

קמפיין עיריית תל אביב נגד הסתה וגזענות
קמפיין עיריית תל אביב נגד הסתה וגזענות
5 באוגוסט 2014

על רקע אירועי השבועות האחרונים, בהם תושבי תל אביב היו עדים למספר התנגשויות אלימות בין מפגינים ולשיח מתלהם ואלים ברשתות החברתיות, בחרה עיריית תל אביב לנצל את ט' באב על מנת להשיק קמפיין הקורא נגד הסתה וגזענות: "נוכח ההקצנה בשיח הציבורי, בהפגנות וברשתות החברתיות ולרגל ט׳ באב, תלינו היום על כל 440 תחנות האוטובוס בעיר מודעות הקוראות לציבור לקיים שיח סובלני", נכתב בעמוד הפייסבוק של העירייה. "אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ולהחליף את תמונת הפרופיל שלכם למסר ברור: לא להסתה, לא להתלהמות, לא לגזענות".

בין האנשים שכבר שינו את תמונת הפרופיל לתמונת הקמפיין תוכלו למצוא את ראש העירייה רון חולדאי (שמישהו ימסור לו שזה לא קול לשים את אותה תמונה גם כקאבר) ואת סגנו אסף זמיר. חולדאי הוסיף בעמוד הפייסבוק שלו: "השיח הוא חשוב, הוויכוח הוא חלק מהחברה, אסור לנו להתדרדר למחוזות של איומים והפחדה, כוחנו בדמוקרטיה הישראלית – זכותו של כל אדם להביע את דעתו ללא מורא ופחד". לא עדיף היה לנסות מתקפת ריפורטים על עמוד הפייסבוק של יואב "הצל" אליאסי?