טיים אאוט timeout

קמפיין "תשמרי על הכוס שלך" זכה בפרס ברונזה בתחרות Eurobest

| מאת: מערכת Time Out

תחרות הפרסום האירופאית, מקבוצת פסטיבלי קאן, העניקה שני פרסי ברונזה לחברת זניט מדיה, שהובילה בשיתוף Time Out את קמפיין המודעות לסכנת סם האונס

צילום: נעמה רוט

קמפיין המודעות לסכנות סם האונס של משרד הפרסום "זניט מדיה" בשיתוף Time Out ומשרד יחסי הציבור קרבט & וייס, זכה בשני פרסים בתחרות הפרסום Eurobest, שננעלה אמש (רביעי, 3.12). לתחרות הוגשו השנה כ-5,000 עבודות פרסום מכ-20 מדינות, כאשר עשרה אחוז מהן נכנסו לרשימת המועמדים. נציגי קבוצת פובליסיס ישראל: משרד הפרסום באומן בר ריבנאי וחברת המדיה זניט אופטימדיה, זכו יחד ב-3 מדליות ב-2 קטגוריות: מדיה ו-PR, כאשר זניט זכתה בפרס ברונזה אחד בכל קטגוריה עבור מהלך "שמרי על הכוס שלך".

"מדהים לקבל הכרה בינלאומית ועוד על קמפיין כל כך חשוב. 5000 קמפיינים מבריקים מכל העולם התחרו ביורובסט, וההישג אדיר", מסרו מאיה קרבט ונירית וייס. "ידענו שהסלוגן יהיה נפיץ ברמה התקשורתית והיה צריך לגבות אותו בהרבה חומר מקצועי. זו לא היתה סתם פרובוקציה. תודה ענקית לגבי ושני מזניט ויובל והצוות מטיים אאוט. והעיקר – העלנו את המודעות לסם האונס".

bunner_S

הקמפיין הושק בראשית חודש ינואר 2014 וכלל מודעות בעיתונים, בבאנרים באינטרנט וקמפיין יחסי ציבור מאסיבי. בנוסף, חולקו בעשרות ברים בתל אביב כוסות מיוחדות בצורת קונוס, אותן לא ניתן להניח ולהשאיר ללא השגחה. הקמפיין עורר סערה, גרר תגובות חיוביות ושליליות ולמרות שנמשך ארבעה ימים בלבד הצליח להשיג את מטרתו – העלאת המודעות לסכנת סם האונס. סקר שערכו מכוני המחקר  "רושינק" ו"מכ"ם מחקרים" שכלל סקר אומניבוס (501 איש+) וניתוח השיח ברשתות החברתיות מגלה כי מעל 90 אחוז מהנשאלים מצאו את הקמפיין בעל חשיבות גדולה, וכן שהעלאת המודעות הצליחה במיוחד בקרב קהל היעד המקורי: צעירים וצעירות בגילאי 18 ומעלה (כ-44%) ובגילאי  18-29 (כ-55%). מהסקר עולה כי השיח בתקשורת וברשת כלל בעיקר את הקהל הנשי, כאשר 63% ממנו תמך במסרי הקמפיין.

בואו לעקוב ולדבר איתנו גם בפייסבוק, בטוויטר ובאינסטגרם. עדכונים יומיים על הכתבות הנבחרות בטיים אאוט ניתן לקבל בניוזלטר היומי שלנו

תגובות

now Silence is Golden SRV:SRV2 on: a64dac95a55f6