את כל מילות האהבה: עוד חמישה פרסים שצריך להעניק לאייל גולן

גם מערכת טיים אאוט הזדעזעה מהחלטתה של חברת הכנסת נאוה בוקר להעניק לאייל גולן פרס הוקרה. איך היא לא מתביישת? יש לפחות עוד חמישה פרסים שראוי לתת למלך הפותמוביל

איור: יעל סגרסקי
איור: יעל סגרסקי
10 בדצמבר 2018

לא עבר שבוע מאז שביתת הנשים והנה, בתגובה מושלמת למחאה על אלימות גברית, פורסם כי הכנסת בחרה להעניק פרס הוקרה לזמר אייל גולן. להזכירכם, רק לפני ארבע שנים הודה גולן ששינע עם אביו נערות ב"פותמוביל" אל ביתו וביצע בהן מעשים מיניים. להגנתו טען לגבי אחת הנערות כי "תוך כדי זה שהיא ביצעה בי מין אוראלי הרגשתי משהו לא בסדר ולא בטוח בקשר לגיל שלה", מה שהוביל אותו לבקש ממנה תעודת זהות. קלאס.

מאוחר יותר התברר שלא הכנסת היא שמעניקה לאייל גולן את הפרס אלא חברת הכנסת נאווה בוקר, שהחליטה לפרגן לו ביוזמתה באופן אישי. ברוח ההתנדבות הזו, גם אנחנו רוצים להעניק כמה פרסים למאמי הלאומי.

עוד כתבות שיעניינו אותך:
הנשים שהציתו מאבק ושינו את ההיסטוריה
הפתקים הכי הזויים של שכנים תל אביבים
זוגיות בחורף זה ממש לא מה שחסר לכם

1. פרס הפילנתרופ. ידוע שאייל גולן היה מפרגן למעריצותיו במתנות, ועל כן הוא הנדבן האהוב עלינו.

איור: יעל סגרסקי
איור: יעל סגרסקי

2. פרס המארח. לא פשוט לנקות ולסדר את הבית כל פעם אחרי מסיבת מין עם אבא שלך, ועוד למלא אחר כך מחדש את מלאי האלכוהול והנשנוש. אם הוא עושה גם אירועים לחברות – אנחנו שם.

איור: יעל סגרסקי
איור: יעל סגרסקי

3. פרס מחייה השפה העברית. אוי, הפותמוביל, הפותמוביל. שלא לדבר על הפלאפות. מישהו זוכר איך החפצנו נשים לפני שהלחם – הבסיסים הזה נכנס לחיינו?

איור: יעל סגרסקי
איור: יעל סגרסקי

4. פרס העובד הסוציאלי. גולן יש לו עין חדה. לכן, כשמעריצה מאוכלוסיה מוחלשת באה להחמיא לו אחרי הופעה הוא לא נותן לה ככה ללכת – הוא מרים אותה על הרגליים. שלו.

איור: יעל סגרסקי
איור: יעל סגרסקי

5. פרס המבוגר האחראי. תראו איזו תושייה. הבן אדם קולט שהבחורה נשמעת, מתנהגת וחלקת עור כמו נערה בגיל תיכון. אבל מה, איך הוא ידע ב-100% אם מותר לו לזיין אותה?

איור: יעל סגרסקי
איור: יעל סגרסקי