איפה בתל אביב לוקח הכי הרבה זמן למצוא חניה?

נחמתו היחיד של התל אביבי מחפש החניה היא הידיעה שהוא סובל יותר מאחרים. אבל איזה אזור בתל אביב באמת הכי קשה למציאת חניה? הפרטים בפנים

(צילום: Shutterstock)
(צילום: Shutterstock)
11 בספטמבר 2017

מי שמחזיק מכונית בתל אביב כבר מכיר היטב את חוקי המגרש. חניונים בחינם יש מעט, כחול-לבן אין כמעט בכלל, והתושבים מוצאים את עצמם מחפשים כיוונים יצירתיים כמו קבוצות ווטסאפ. אין תושב במרכז העיר שלא מתעקש שהרחוב שלו הוא-הוא הגראונד זירו של אסון החניה התל אביבי. אבל מי באמת צודק? נתונים שהגיעו מאפליקציית פנגו, שמסייעת לנהגים לאתר מקומות חניה פנויים, מאפשרים להוכיח מי באמת סובל יותר מכולם.

לפי הנתונים, שמתבססים על ניתוח סטטיסטי של נתוני "צייד החניה" של פנגו, המשתמש בחוכמת ההמונים ומציע למשתמשים חלופות שונות לחניה, כמו גם חניונים בתשלום, דיזנגוף סנטר הוא הלוקיישן הכי קשה למציאת חניה בעיר. שם לוקח הכי הרבה זמן למצוא חניה. צמודים אליו היכל התרבות (שבמקום השני), ושדרות בן ציון (רביעי), שמקשרות בין שני המוסדות. עוד בולטים ברשימה – בני דן (בגלל הקרבה לפארק הירקון), רחוב החשמונאים, שדרות רוטשילד ובן יהודה.

במקום הראשון מבין הרחובות שמחוץ למרכז העיר נמצא רחוב הנחושת שברמת החייל. עוד רחובות בצמרת – בן עמי (הרחוב שצמוד לקולנוע רב-חן), רחוב ז'בוטינסקי (באזור הגמנסיה הרצליה, בעיקר), רחוב שינקין ורחוב אוסוולדו ארניה (הרחוב שמאחורי מתחם שרונה). תל אביב עצמה, כמובן, נמצאת במקום הראשון בחיפושי החניה בישראל, לפי נתוני האפליקציה, ובפער גדול מירושלים וחיפה שאחריהן.

דיזנגוף סנטר. צילום: עדן פרג'
דיזנגוף סנטר. צילום: עדן פרג'

[interaction id="59b0efa27010ed00015dcde0"]