לראשונה בישראל ובעולם: Happy Hour לנשים במחזור

הפי אוור ייחודי יושק בקרוב באנה לולו בר וכל כולו על טהרת המחזור הנשי - כל מי שתצהיר שהיא במחזור תקבל הנחה של 25% על דרינקים לאורך כל הלילה. "אנחנו צריכות להחביא את התחבושות ולהמעיט בדיבורים. אין סיבה שזה יהיה ככה"

אנה לולו. צילום: ענת מרטקוביץ'
אנה לולו. צילום: ענת מרטקוביץ'
24 באוקטובר 2017

 

הפי אוור ראשון מסוגו יושק במוצאי שבת הקרובה בבר אנה לולו שביפו – "בלאדי אוור" – הפי אוור לנשים במחזור בלבד. 25% הנחה על כל האלכוהול יינתנו למי שתצהיר שהיא במחזור, למשך כל הלילה בימים שני, שלישי, רביעי ושבת. תוהות איך זה עובד? אל דאגה, אף אחד לא עומד להיכנס לכן לתחתונים. "הכל על בסיס אמון. אנחנו מאמינות לך!", נכתב בעמוד הפייסבוק של הבלאדי אוור.

>> האוטובוסים החשמליים חוזרים לתל אביב

שלום. אני טמפון ואין מה להתבייש בי (shutterstock)
שלום. אני טמפון ואין מה להתבייש בי (shutterstock)

העומדות מאחוריי היוזמה האדומה הן מורן בריר ודנה אתגר. "ישבנו על הבר וחשבנו על הרעיון", אומרת בריר. "אני ברמה האישית מנכיחה את סוגיית המחזור במרחבים האישיים שלי – בבית, בעבודה, בקרב החברות ובטח באנה לולו שהוא הבית השני שלי". להנכחת הנושא גם בשיח הציבורי, היא אומרת, יש משמעות אדירה. "מדובר בתהליך טבעי שמתרחש בגוף שלנו ומלווה אותנו לכל החיים. תמיד אומרים לנו שזה 'מגעיל' במקרה הרע או מנסה להשתיק את זה במקרה הטוב. אנחנו צריכות להחביא את התחבושות או את הטמפונים ולהמעיט בדיבורים. אין סיבה שזה יהיה ככה". הבנות מבטיחות שיהיו הרבה הפתעות אדומות בערב ההשקה. "סטדנאפ על מחזור, מוזיקה מעולה וקישוטים אדומים".

השקת Bloody Hour, אנה לולו בר, 21:30, הפנינים 2, יפו

>> לעמוד האירוע בפייסבוק