אורגיות? הכי אאוט: יצאנו למסיבת כרבולים

רק בשביל לקבל חיבוק: הכירו את הדבר החמים הבא - מסיבות כרבולים. אז רגע לפני שאתם מתחילים לעשות נעימי לזרים, יצאנו לבדוק עבורכם מה בדיוק קורה שם

מסיבת כרבולים. צילום: איליה מלניקוב
מסיבת כרבולים. צילום: איליה מלניקוב
14 באפריל 2016

בעיצומו של החלק הראשון במסיבת הכרבולים, קצת אחרי שנדרשנו לעסות את כפות הידיים של האנשים הזרים היושבים לצידנו, הכריזה המנחה הנמרצת על הפעלה בשם "שבע דקות בגן עדן". שותפתי במסיבה ואנוכי החלפנו זה עם זו מבטים חשדניים. האם הגיע רגע המיצוי של מילות הקוד, מטרתה האמיתית של המסיבה תתגלה, הגבר המיוזע שממולי יפשוט את מכנסיו במפתיע ונפצח באורגיות סוערות שימשכו עד אור הבוקר?

"כל אחד מכם יגיד לשלושת המשתתפים שלידו איך הוא אוהב שנוגעים בו, ואם הם ירצו, הם יעשו את זה במשך שבע דקות", השלימה המנחה את ההוראות, אך מיהרה להוסיף הסתייגות שתזכיר לנו את חוקיה הרשמיים של המסיבה: איברי מין, לרבות תחת וציצים, מחוץ לתחום. עבור הגבר המיוזע דבר מזה לא באמת היה משנה. בעודנו מדגדגים את גבו, מעסים את כפות רגליו ומעבירים את אצבעותינו על קרקפתו כאורגזמטרון אנושי – פניו הרוטטות העידו על תחושה של עונג ינקותי טהור.

כלבים, חתולים וציפורים

אם אתם לא בלופ, נעדכן אתכם שמסיבות הכרבולים הן הטרנד החם הנוכחי בארצות הברית ובקנדה. אבישג מאיה זלוף, מטפלת מינית הוליסטית המעבירה גם סדנאות טנטרה, אחראית על היבוא שלהן לשכונת מונטיפיורי בעיר. "בכל מסיבת כרבולים יש שלושה סוגים של משתתפים", הסבירה זלוף בתדרוך הראשוני. "יש את הכלבים, שנהנים מכל סוג של מגע ואוהבים שכולם נוגעים בהם. יש את החתולים, שלהם חשוב מאוד להגדיר חוקים מראש, כי הם לא אוהבים את הכל. הסוג האחרון הוא הציפורים – אלה שנהנים רק לצפות במה שמתרחש. הם לא רוצים שיגעו בהם ולא רוצים לגעת באחרים. במסיבת הכרבולים הראשונה שהשתתפתי בה הייתי ציפור, כי הייתי נבוכה".

המשוטט, חיה אורבנית עם נטיות מיזנטרופיות משל עצמה, נמשך באופן די טבעי לאתוס החתולי. ואכן, בחלק הראשון של המסיבה – שהתמקד בפריצה הדרגתית ומודרכת של חסמי המגע – הרשיתי לעצמי ללטף ולהתלטף במשורה. המסיבה החלה בריקודים משחררים לצלילי מוזיקת גואה, המשיכה בסשן של קרבות מבטים בסגנון מרינה אברמוביץ' (חלק מהמשתתפים התרגשו עד דמעות) ולאחר מכן פנתה להפעלת "שבע דקות בגן עדן" הידועה לשמצה. החלק המהנה ביותר – משחק ה"גמדים" וה"פטריות" – בכלל לא היה קשור במגע: מחצית מהמשתתפים שנבחרו להיות פטריות נדרשו להתיישב על הרצפה בעיניים עצומות, בזמן שהגמדים לוחשים מילים יפות (לבחירתם) באוזניהם. במשך דקה שלמה נהניתי ממחמאות אנונימיות בונות אגו כמו "אתה שלם כמו שאתה", "יש לך עיניים מקסימות" ו"אתה הכי מגניב ומצחיק פה", והאפקט הרגשי דמה לאופוריה מהסוג שבדרך כלל מושג רק על ידי מנה מרירה של MDMA.

בתום הפסקה קצרה, במהלכה כמה מן הציפורים התעופפו בחזרה הביתה, פנינו לשלב הפריסטייל. חלק מהמשתתפים ניצלו אותו כדי לשכב לבדם בפינה, חלק כדי להקים התכרבלות המונית שדמתה לערימת ילדים אקסטטית, וכן, כמה זוגות החלו ללטף זה את זה גם מבעד לבגדים (בהסכמה) – וככל הנראה המשיכו משם לאפטר פארטי בבית. הדוקטרינה הכרבולית, הדוגלת באיפוק ושליטה בדחפים מיניים, התגלתה אמנם כבלתי רלוונטית, אך דווקא המשתתפים שסימנתי בתחילת המסיבה כסוטים פוטנציאליים, כאלה העלולים לשלוף איבר מינם בכל רגע ולדגדג את פטמותיהם בתאווה, הקפידו לשמור עליה באדיקות.

בכל מה שקשור לפריצת חסמי המגע שלכם, מסיבת כרבולים היא אתגר שנחמד להתנסות בו לפחות פעם אחת בחיים. לא רצוי לבנות עליה כמפלט מקיום אורבני מנוכר (הבדידות הוכחשה אך נכחה בחדר כמעט בכל רגע, כבובת פיל ענקית שאף אחד אינו מוכן לחבק) או כמועדון מתירני להיכרויות. בשביל זה יש מסיבות אחרות.

מסיבת הכרבולים הקרובה בתל אביב תתקיים ב-27.5. ההרשמה בזוגות של גבר ואישה (לצורך איזון בין המינים), בעלות 160 ₪ לצמד. להרשמה סמסו ל-050-6789911