"הפי וודינג": האם זה מה שיוריד את המחירים בענף החתונות?

סטודנטים שמתחתנים בזמן הלימודים מוצאים את עצמם תקועים עם כאב ראש וכיס. יוזמה חדשה של התאחדות הסטודנטים וגורמי מפתח בחיי הלילה נועדה לעזור להם. שליף לכתובה אין שם

מתחתנת ויועצת בהפי וודינג
מתחתנת ויועצת בהפי וודינג
7 בספטמבר 2017

להרים חתונה זה כאב ראש כלכלי, זה כבר ידוע. העלויות שהולכות ומתנפחות בשנים האחרונות לממדים מפלצתיים מאיימות על כל אחד, והוא עומד דווקא לפתחם של אנשים צעירים, סטודנטים בחלק גדול מהמקרים, שעוד לא נמצאים במצב כלכלי שמאפשר להפיק אירוע כמו שהם חולמים עליו. יוזמה חדשה של התאחדות הסטודנטים הארצית בשיתוף חברת בליס הפקות ושותפות הברים "הקבוצה", שכוללת בין השאר את המזג, דיזי פרישדון, ביגי זי וברים נוספים, יצאה באחרונה ביוזמה חדשה שנועדה לעזור להם.

הרעיון בבסיס "הפי וודינג" פשוט: זוג המעוניין להתחתן פונה לאנשי הפי וודינג, והם מנסים לבנות חבילה כוללת שתשתלם לבני הזוג, וכן מלווים את הזוג צעד אחר צעד בהמשך התהליך; כל זאת תוך ניסיון למצוא פתרונות זולים לבני הזוג, למשל תאריכים זולים יותר. ייעודה של החברה, בראי התאחדות הסטודנטים, היא לאפשר הטבות והנחות לתלמידי ההשכלה הגבוהה, אך השירות יוצע לא רק לסטודנטים. "סטודנטים הם חלק גדול מפלח הצעירים העומדים לפני חתונה", אומר רם שפע, יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית. "לכן היה לנו חשוב שהשירות והליווי שיקבלו יהיו כאלה שנוטים לטובתם ולא לטובת הספק".

(צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

ההתאחדות חברה ל"קבוצה", אחד הגורמים החזקים בחיי הלילה בעיר. "כולם רוצים אותו דבר בסופו של דבר ורוב הזוגות לא רוצים לעצור לעצמם את החיים ולהפיק אירוע בלי ניסיון", מסביר אסף גרניט, שותף ב"קבוצה". "כולם רוצים את יום חמישי בתאריך מגניב ביוני או ספטמבר, אבל צריך לחשוב מחוץ לקופסה. תאריכים 'פחות חמים' יוצאים יותר זולים משמעותית. צריך לחשוב כלכלי אבל לא מתפשר". בזכות החיבור לחיי הלילה התל אביביים, החברה מציעה גם מחירים נמוכים בהרבה מהמקובל בשוק. "מכיוון שזה נסגר דרכנו המחיר בהנחה, מספקי אלכוהול ועד צלמים, די.ג'ייז ואקססוריז לרחבה".

נגה ועידן הרשקוביץ, שהתחתנו באוגוסט שעבר, מספרים כי חוויית העבודה עם היוזמה הקלה עליהם משמעותית. "הסברנו להפי וודינג מה חשוב לנו: כמות האנשים, הקונספט ותאריכים. אחרי שהם עיבדו את המידע הם קבעו איתנו פגישה והראו לנו מצגת עם חמישה אולמות, מהזול ביותר ליקר ביותר. סימנו את המקומות שאהבנו ותוך יומיים קבעו לנו פגישה בגני האירועים", מספרת נגה. "הרגשנו שיש לנו מקום להביע את דעתנו, הכל נעשה באווירה מאוד נעימה וחברית. החוזה מול גן האירועים נכתב איתנו והפי וודינג הצליחו להשיג לנו החזר מלא של כספנו במקרה שהיינו רוצים לבטל".

בר ובן עקביה, גם הם זוג טרי, מספרים על שביעות רצון מההתנהלות של הפי וודינג: "רצינו חתונת טבע", מספרת בר. "ביררנו קצת ושמענו מחירים הזויים. אחרי שהגענו להפי וודינג מצאנו את עצמנו מתחתנים בלוקיישן הראשון שהציעו. יש הרגשה של ידיים טובות, שאכפת ממך, שלא תופרים אותך, והרבה מאוד יחס אישי".