מה יקרה כשהאנשים הקרובים אלינו ייקראו את שיחות הווטסאפ שלנו?

חשבתם פעם כמה מידע רגיש, אישי, חושפני ואסור אתם חושפים בווטסאפ מדי יום? שאלנו אנשים מה יקרה אם אמא, בן הזוג, או הבוס יקרא את כל ההודעות. בואו נגיד את זה ככה - כיף גדול לא יהיה כאן

וואטסאפ (צילום: שאטרסטוק)
וואטסאפ (צילום: שאטרסטוק)
14 במרץ 2018

 

אם בן הזוג שלי היה נחשף לווטסאפ שלי

"סביר להניח שאם בן הזוג שלי יקרא את כל שיחות הווטסאפ שלי הוא יבין במכה את כל מה שחולה בדרך שבה אני תופסת זוגיות. הוא יגלה דברים שניסיתי לתחום לתוך מהלך עדין של הסתרה והרבה בעיות פוטנציאליות שניסיתי לדחות את ההתמודדות איתן. אני די בטוחה שהוא יברח אל ההרים. הוא יהיה בשוק למראה תיאורים מדויקים מאוד (מאוד) שנשלחו לחברות שלי על מה שקורה בחדר המיטות ולא רק שם. הוא אשכרה יצטרך להתמודד עם העובדה שלהיות איתי זה אומר לצאת במקביל גם עם החברות הכי טובות שלי, שלוקחות חלק פעיל בניתוח הפעולות שלו עם סכין משוננת. יש סבירות שהפצצה הזאת תביא למבחן הכלה אולטימטיבי שיוכיח שהאהבה מנצחת הכל. לא, אין סיכוי, יהיה כאן אסון".

ח'

>> האם ייתכן שכל שיחות הווטסאפ בעולם יתפרסמו? 

אם אימא שלי הייתה קוראת את ההודעות שלי 

"לו אמי הייתה מקבלת גישה חופשית להתכתבויות הווטסאפ שלי העולם לא היה קורס, אבל הכל היה הרבה יותר מביך בארוחות שישי. היא יודעת שאני כבר מזמן לא ילד של אימא אבל יש דברים שעדיף לא לדבר עליהם. היא יודעת שאני עושה סמים אבל לא יודעת אילו ועד כמה זה תכוף; היא ודאי מניחה שאני לא ישן תמיד בבית אבל לא בטוח שהיא צריכה לדעת את הפרטים; אבל הדבר הכי מדאיג, יותר מכל הוללות, הוא עד כמה הווטסאפ שלי מלא בהתכתבויות שקשורות לעבודה, יותר מכל דבר אחר. כשאני מדמיין את אימא שלי אומרת לי: 'חמוד, אולי כדאי שתתרכז קצת יותר בסקס וסמים מבעבודה', אני מתכווץ ממבוכה. מבטיח להשתפר".

ר'

אם מישהי שהכרתי שלוש שעות הייתה קוראת את הודעת הווטסאפ שכתבתי עליה למחרת

"היא ככל הנראה הייתה נפעמת מהאופן שבו הצלחתי ללכוד את דקויותיה המעצבנות ביותר ולתאר אותן בפרוטרוט של ארבע הודעות עמוסות מכל טוב. מיד לאחר מכן הייתה מתנערת מהתנהגותה חסרת המעצורים, מקטינה את חלקה בפיאסקו וחושבת שאני שיפוטית מדי. רק האחרון אולי נכון בקטנה, אך השאר – מציאות, בהן צדקי. כך או כך, לפעמים החיים מלמדים אותך בדרך הקשה שחברים של החברים הם לא באמת החברים שלך, ואת מתקשה מאוד להיות בחברתם הבלתי נסבלת. אחרי זה את מוצאת את עצמך פורקת בסדרת סמסים אכזרית את הדוח המפורט שכתבת על הסוציפתית הדוחה הזאת, משחררת עליה את כל הירידות שכתבת לעצמך בראש בדיוור ישיר לחברה הטובה שלך באמת. אחחחחח, כמה משחרר. כמו לחלוץ נעלי עקב וישר לחזור לסניקרס האהובות. אמן שהיא כתבה גם עליי את אותו הדבר ואפילו גרוע יותר – גם בשביל מירוק המצפון, גם בשביל לוודא ששתינו נלך לחפש את החברים שלנו. האמיתיים כלומר".

פ'

אם הבוסית שלי תקבל גישה להודעות שלי

"היא תגלה סדרת סמסים בקבוצת החברים על אילו בגדים היא לבשה בכל יום ושאר תיאורים מהללים. בתור גבר שמחשיב את עצמו פמיניסט, כנראה אתבייש עד עמקי נשמתי ולא אגיע יותר לעבודה. חוץ מזה היא תגלה שכשאני לא מגיע לעבודה, אימא שלי לא נפלה בשום מדרגות ואני לא נמצא איתה בשום בית חולים לצד רופא מגמגם אלא שפשוט לא היה לי כוח לקום מהמיטה. מפחיד אותי לחשוב מה עוד היא עלולה למצוא שם, מה שסביר להניח הוא שקשר ביני לבין עולם העבודה לא ימשיך להתקיים, או לכל הפחות שום מכתב המלצה לא יגיע ממנה".

ת'