ציפי ברנד פורשת מהמרוץ לראשות העיר ומצטרפת לאסף זמיר

המרוץ לראשות העיר מתחמם: סגן ראש העיר אסף זמיר שעומד בראש "רוב העיר" וציפי ברנד, יושבת ראש סיעת "הורים זה לב" מאחדים כוחות. זמיר יתמודד לראשות העיר, בעוד ברנד תשמש כמספר 2 שלו

מאחדים כוחות. אסף זמיר וציפי ברנד (צילום: איליה מלניקוב)
מאחדים כוחות. אסף זמיר וציפי ברנד (צילום: איליה מלניקוב)
26 בספטמבר 2018

 

סיעת "הורים זה לב" בראשות חברת המועצה ציפי ברנד וסיעת "רוב העיר" בראשותו של אסף זמיר הודיעו היום (רביעי) כי ירוצו יחד בבחירות הקרובות. במסגרת החיבור אסף זמיר יתמודד לראשות העירייה וציפי ברנד, שעד עתה עשתה זאת גם כן, תהיה מספר 2 ברשימה. מי שיזם את המהלך הוא חבר המועצה אלון סולר, ממקימי "רוב העיר", שיתפקד כראש הסיעה בתקופת טרום הבחירות ובמהלך הכהונה עצמה (אם וכאשר).

>> המועמדים הבולטים לראשות העיר מגיבים לשאלות הקשות 

"האיחוד מביא איתו הזדמנות אמיתית אחרי 20 שנה להוביל את השינוי בעיר", אומר זמיר. "אני מאוד שמח על איחוד הרשימה עם ציפי ברנד. אני מכיר את הפעילות והמחויבות שלה לחינוך בעיר, לתכנון והבנייה ולצורך בהפיכת העירייה לנגישה ומעורבת, ומעריך את המחויבות העצומה שלה לתושבי העיר". ברנד הוסיפה: "העיר הזו זקוקה לקידום החינוך, למציאת פתרון אמיתי לכיכר אתרים ולמרחבים הציבוריים. רון חולדאי לא מסוגל להביא את השינוי הזה אחרי 20 שנה של עוד מאותו דבר. אני מאמינה שביחד עם זמיר נציב אלטרנטיבה אמיתית להנהגת העיר".

במושב האחרון מיצבה את עצמה ברנד כאופוזיציית יחיד מול קואלציית מקיר לקיר של חולדאי, וזכתה לתמיכתם של מובילי מאבקים חברתיים בעיר. ביניהם המתנגדים לתוכנית המגדלים של כיכר אתרים ולהעברת תחנת המשטרה מדיזינגוף ובניית מלון במקום מרכזית בזק ברחוב לינקולן בלב העיר (הפרויקט זכה לכינוי "משטרת הג'קוזי") שיועד לשימוש ציבורי.

אפרופו כיכר אתרים, זמיר, שמכהן כיו"ר הדירקטריון של החברה העירונית "אתרים", המחזיקה באחוזים משטח החניון שם, מנע עצמו מלהשתתף בדיונים העוסקים בכיכר אתרים בגלל ניגוד עניינים, מכיוון שחברו הקרוב, אריאל רוטר, הוא סמנכ"ל חברת JTLV, היוזמת את את פרויקט המגדלים הענק בכיכר. שאר חברי סיעתו של זמיר הצביעו בעבר נגד הצעתה של ברנד לבלום את תוכנית המגדלים ולבחון אותה מחדש, מה שהופך במידה רבה את החיבור בין השניים למעניין ומפתיע.