חולדאי יעניק ליוצר אריאל ברונז את פרס האמן המבטיח

כתגובת נגד לפעולותיה של שרת התרבות מירי רגב, יעניק ראש העיר חולדאי את פרס האמן המבטיח ליוצר הפרובוקטיבי אריאל ברונז, הזכור כמי שנעץ דגל לישבנו והרגיז את השרה

אריאל ברונז בדמות הגמל (צילום: עידית הרמן)
אריאל ברונז בדמות הגמל (צילום: עידית הרמן)
8 בנובמבר 2018

אחרי מיצג השרה כשלגיה המביטה למראה ב'לב האומה', עוד תגובה תרבותית למהלכי החקיקה מעוררי המחלוקת של שרת התרבות רגב: הבוקר הודיעה עיריית תל אביב- יפו כי במסגרת הענקת פרס רוזנבלום לאומניות הבמה, יוענק לשחקן וליוצר אריאל ברונז פרס לאמן מבטיח, על סך 9,000 ₪.

עוד כתבות שיעניינו אותך:
פסטיבל "לסבית קטלנית" חוזר עם הקרנה של "מרסי"
"קידינג" היא משהו שלא ראינו הרבה זמן: היא חדשה
ביקרנו ב"סט" של פורנו לגיל הזהב- וזה מהפכני

כזכור, ברונז הוא הפרפורמר שנעץ לישבנו דגל ריק (שנועד לאזכר סמלים לאומיים) בוועידת ישראל לתרבות של 'הארץ' לפני שנתיים, מיד לאחר נאום השרה רגב. בעקבות זאת צוות משרד התרבות הגיש נגד השחקן תלונה במשטרה והוא נחקר ושוחרר.

אריאל ברונז בדמות הגמל (צילום: עידית הרמן)
אריאל ברונז בדמות הגמל (צילום: עידית הרמן)

הענקת פרס מטעם ראש העיר ת"א לברונז מהווה שלב נוסף במאבקו של ראש העיר תל אביב- יפו בגזירות התרבות של השרה רגב וכבר הצהיר כי יגבה כל אמן שעשוי להיפגע מהשלכות חוק התרבות והאמנות, שעבר בקריאה ראשונה והבוקר מתקיים דיונים מרתוניים בוועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת להכנתו לקראת קריאות שניה ושלישית במליאה בשבוע הבא.

חברי וועדת הפרס, פרופ' שולמית לב-אלג'ם, נעם בן זאב, מיכאל ורשביאק, סיקי קול ודורון רוזנבלום (נציג המשפחה), החליטו להעניק את פרס מפעל חיים למנצחת ענת מורג, פרס פעילות מצטיינת יוענק לשחקן אלברט כהן בסך 25 אלף ₪ כל אחד, לאמנים אתי בן זקן, ד"ר אורית וולף- מוזיקאית, ד"ר רז כהן- מוזיקאי והשחקנית תהל רן, בגובה 18 אלף ₪ כל אחד וכמו כן, לצד ברונז יקבלו את הפרס אמנים מבטיחים נוספים- הכוריאוגרף רועי אסף וקבוצת המחזאים רועי מליח-רשף, דניאל בוצר, שי שבתאי ונועה שכטר. הפרס יוענק במהלך ינואר 2019.