תל אביב"לא יכול להיות שאנחנו חיים רק בשביל סוף השבוע" יוני ויצמן - הסופר שעומד מאחורי הקמפיין "אומרים די לדור ה-Y" - מסביר כיצד גרם לחצי מיליון אנשים להאמין לתנועה פיקטיבית, ומדוע השיווק המוקפד לא מוזיל את הערך של ספרו יוני ויצמן. צילום: קארי פלוברג מאת גיא פרחי 18 בדצמבר 2016 Facebook TwitterEmail רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו שלח אני מאשר/ת קבלת ניוזלטרים ומידע פרסומי מאתר ״טיים אאוט״לאישור אנא סמנו תל אביב תל אביב: חדשות עירוניות כל הימים נולדו שווים דור ה־Y עירוני