כדי שאתם לא תצטרכו: ניסינו את שירות הקבב החשאי בטלגרם

ניסינו את שירות הקבב החשאי שמסעיר את משתמשי הטלגרם התל אביבים ונפלנו קורבן לגברת עם לב מפיתה. הביקורת המלאה בפנים

קבב, טלגרם (צילום: shutterstock)
קבב, טלגרם (צילום: shutterstock)
25 ביולי 2018

 

מי מפחד מגברת פרגית: שעת לילה מאוחרת בבילוי סוף השבוע, והגברת היחידה המשיבה להודעותיי מכונה בטלגרם "גברת פרגית". גברת ענוגה ומחוננת בעלת מעוף עסקי, אמיצה די הצורך כדי לעשות ריקליימינג ל"פרגית" העזר ויצמנית, דוחה את הפיכתה לאובייקט מיני. גברת פרגית מנהלת בשבועות האחרונים עם שותפה, המכונה בטלגרם "מר קבב", עסק מחתרתי למשלוח בשרים ברחבי תל אביב. השמועה עוברת מפה לאוזן, ובקבוצת "מידנייט קבב" בטלגרם (שם המשתמש: @Midnightkebab) חברים כבר 250 סועדים נאמנים. הפעילות נפתחת בחצות, שעת הרתיחה של התשוקות והמאווים הצפים בסמטאות העיר האפלה, וגברת פרגית, הרי, מכירה את העיר שלמעלה ואת העיר שלמטה, ובה היא מהלכת כבת בית. בקבוצת הטלגרם היא מנסחת תדיר הודעות ברוח "תודה יא אח!", אך ברור שאין זה אלא מנגנון הסוואה משוכלל. פרגית רק זקוקה לכתף הנכונה שתוכל לספוג חרישית את דמעותיה.

>> איומים, הרחקות והרבה מאוד כסף: הצד האפל של הטלגראס
>> איך משתמשים בטלגראס? המדריך המלא

שיחתנו החלה בחצות. פרגית עדכנה כי שירותי המשלוחים טרם החלו באופן רשמי. הבשרים עוד לא על האש, ציינה, כמשהה את סיפוקה של התשוקה, מפגינה את בקיאותה במלאכת התקנת הפאסון. רק ב־1 וחצי שאלה למיקומי המדויק, ואני כבר רעב לקבב וצמא לאהבה, מדמיין אותי ואת הגברת נסים למדינת עולם שלישי כדי שלא תצטרך לעבוד עוד תחת ניהולו של מר קבב, הרודה בה ומאמלל את ימיה כלילות. כעבור רבע שעה הבחנתי בה, אך היא הייתה למעשה נער בן 16 על אופניים חשמליים, חמגשית קשורה על ידית האופניים. "את גברת פרגית?", שאלתי בתמיהה. "לא, אני השליח", השיב הנער, והבעת פניו כבר הספיקה כדי לחשוף באחת את דבר העוקץ.

קבב, אילוסטרציה. הקבב שאנחנו קיבלנו נראה קצת אחרת (צילום: shutterstock)
קבב, אילוסטרציה. הקבב שאנחנו קיבלנו נראה קצת אחרת (צילום: shutterstock)

הקבב נאכל כנחמת אוהבים מספקת. מדובר בבשר טרי ועסיסי, אם כי התוספות – אורז לבן שמילא שניים מקיעורי החמגשית וסלט שהוגש בקופסת פלסטיק מזערית – היו מעט מאכזבות. המחיר הגבוה, 40 ש"ח למנה ועוד 10 ש"ח לדמי משלוח (והרי הקבב ניתן רק במשלוחים), העיב גם הוא על החוויה. אין מנוס מלהניח שמדובר בפרויקט הקיץ של נער בגיל תיכון שאביו רדה בו על חוסר מעש בתקופת החופש הגדול. העצה שלנו: טעמו מן הקבב, אך על לבכם הגנו כמבצר.