הדברים המוזרים שהמועמדים לראשות העיר מפרסמים ברשתות

מי מנסה לקנות את אמון הציבור על ידי תמונות קיקיוניות באירועים מגניבים לכאורה, מי בעצם דמות מצוירת ועל מי עלינו כשהוא הצהיר הצהרות באינסטגרם אבל חזר בו?

חולדאי בפסטיבל DGTL (צילום: מתוך פייסבוק)
חולדאי בפסטיבל DGTL (צילום: מתוך פייסבוק)
2 באוקטובר 2018

 

 

נקלע לאירוח האירוויזיון. אה בעצם לא

עת הכריזה עיריית תל אביב-יפו על קיומה של תחרות האירוויזיון והגעתם של תיירים צבעוניים לעירנו הצבעונית, החליט המועמד אסף זמיר להכריז גם הוא: "גאה להיות ראש העיר הראשון שיארח את האירוויזיון בתל אביב!", זאת בצירוף תמונתה של סמל הישראליות הנוכחי, נטע ברזילי. אלא שכעבור כמה שעות ולאחר תגובות של "אחי עלה לך, בוא נירגע", שונה הנוסח. לפניכם הראיה החותכת:

לוקח את החוק לידיים

המועמד יאיר צברי, שאת שמו אתם לא בטוח מכירים אבל את צורות התעמולה הבזויות שלו דווקא כן (דוגמת "הדוחות" שהונחו על שמשות הרכבים ולמעשה היו עלוני תעמולה), החליט לקחת את החוק לידיים. מצויד בספריי אפור ומדרכת אדום-לבן, תועד צברי, בידיי עצמו, כשהוא לטענתו מפנה מקומות חנייה חדשים לתושבי העיר. אנחנו באמת ממש בעד, אבל הכל פה נורא סוריאליסט מכדי להיות אמין.

המלך הוא עירום

ראש העיר הנוכחי שלנו, הפרצוף והאף, רון חולדאי, לא מפסיק לבלות בתקופה האחרונה. הוא מעולם לא היה מהספונים בביתם ושונאי המצלמות, אבל נדמה שמנהלי הקמפיין שלו דואגים שהוא יגיע לפני הבחירות לכל מה שמגניב, צעיר, מתארח, מקושר וכולל במה שבה הוא יכול לנאום. רק לפני כשבועיים הגיח לבמת התדר ונתן נאום בחירות במסווה של הבנה בקוליות הנוכחית. מאז הוא הספיק להצטלם עם סטפן לגר, לעמוד בתור לג'סמינו, להתלהב מחצבים (צריך גם איכשהו להתחבב על הקהל הבוגר), להרים בשמחת תורה עם המפכ"ל ולעשות את עצמו די.ג'יי לוהט מלייפציג בפסטיבל DGTL. התמונות סינוורו אותנו

חולדאי בפסטיבל DGTL (צילום: מתוך פייסבוק)
חולדאי בפסטיבל DGTL (צילום: מתוך פייסבוק)
חולדאי מרים בשמחת תורה
חולדאי מרים בשמחת תורה
סטפן לגר ורון חולדאי. איזו חולצה גנבה את תשומת ליבכם?
סטפן לגר ורון חולדאי. איזו חולצה גנבה את תשומת ליבכם?

פוליטקאי מצויר

"מריחואנה חוקית! נישואים אזרחיים! בריכה לכל אחד!": כיאה למי שטוב בסרטונים, אסף הראל נראה ונשמע לנו, לאור הבטחותיו, כמו דמות פוליטקאי שלקוחה מסדרת אנימציה עם הומור של פעם. מזל שהוא חשב על זה בעצמו לפנינו.