אפשר גילגול? ערכות להכנת סושי במשלוח עד הבית

סושי מאסטר מובטל וזוגתו שולחים הביתה ערכות יפהפיות להכנת סושי ביתית למי שמתעצל ללקט את חומרי הגלם והגאדג׳טים הנדרשים בחנויות השונות, כולל סרטון הדרכה חינמי

אנטון יושין, סושף (צילום: תמר גוזנסקי)
אנטון יושין, סושף (צילום: תמר גוזנסקי)

את זה שהקורונה היא תור הזהב של הבישולים בבית כבר הבנו, אבל דבר לא הכין אותנו ליצירתיות המתפרצת של הטבחים הצעירים שמוכיחים כושר הסתגלות מפתיע לתנאים החדשים.

אנטון יושין ורעייתו יסמין תדמור יושין מצאו את עצמם, כמו רבים אחרים, מובטלי קורונה. מצויידים בידע המקצועי של אנטון שעבד בעבר כטבח בסושיות והחזיק בזכיינות של סניף ברשת אושי אושי ובחיבה המוגברת של הקהל לגליל היפני, הם הגו ובנו ערכות סושי ביתיות שמאפשרות לכל אחד לגלגל במקצועיות יחסית בלי הצורך לתור אחר שלל חומרי הגלם הנדרשים להכנת סושי בבית.

סושף (צילום: תמר גוזנסקי)
סושף (צילום: תמר גוזנסקי)

ערכת הבסיס של המיזם הנקרא ״sushef kit״ (189 ש״ח) כוללת קילו אורז מותאם סושי, 250 מ״ל חומץ אורז שהם מכינים בעצמם, מחצלת מנויילנת להכנה נוחה של הסושי, קולפן ז׳וליינים לירקות, 300 מ״ל סויה, שתי קעריות קרמיקה, שני זוגות צ׳ופסטיקס רב פעמיים, בוטנים ושומשום לציפוי, ג׳ינג׳ר כבוש ווסאבי. 

את הדגים והירקות, משיקולי בטיחות מזון, תצטרכו לרכוש בעצמכם סמוך להכנה. ״בגלל שהערכה מתאימה לכמות גדולה של רולים, אין צורך להשתמש בהכל בבת אחת, אפשר לשמור חלק מהחומרים ולקנות כל פעם דגים וירקות טריים״. אומרת יסמין. 

הערכה הרומנטית (239 ש״ח) המיועדת למי שרוצה להפוך את כל הסיפור לדביק יותר כוללת בנוסף למרכיבי ערכת הבסיס מחצלת נוספת (כדי שתוכלו לגלגל ביחד ואז לריב של מי יותר יפה), בקבוק סאקה ושני צ׳ייסרים בעיצוב יפני, וערכת הפרו שמחירה  270 ש״ח כוללת בנוסף למרכיבי ערכת הבסיס גם סכין סושי יפנית וצלחת אבן שחורה.

בשביל שלא תיתקעו עם כל חומרי הגלם ובלי ידע איך להתקדם מכן, יצרו השניים סרטון הדרכה מפורט שילמד אתכם את כל שלבי ההכנה, מבישול האורז ועד גלגול אינסייד אאוט מרהיבים. את הסרטון סורקים מקוד הנמצא על האריזה, ואם מעוניינים בהרחבות נוספות אפשר להצטרף לאחת מסדנאות הזום שעורכים השניים לקבוצות של שישה עד שלושים משתתפים (120-100 ש״ח לאדם).

סושף (צילום: תמר גוזנסקי)
סושף (צילום: תמר גוזנסקי)

לאור ההצלחה, מספרת יסמין, מתכוון הצמד להתרחב בקרוב לעוד תחומים במטבח האסייתי ולהנפיק ערכות נוספות. הראשונה שכבר בשלבי הכנה סופיים היא ערכת דים סאם, ויסמין מבטיחה שערכות נוספות בדרך.

הערכות נשלחות לכל רחבי הארץ חוץ מאשר לאילת, במחירי משלוח צנועים יחסים של 15 ש״ח בתוך תל אביב ו-40 ש״ח מחוץ לה (עם תוספת קטנה למיקומים מרוחקים במיוחד).
להזמנות באתר המיזם