Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

לא הכל דבש: שיתוף הפעולה של פאפא ג'ונס ויד מרדכי רק חצי מוצלח

אל תאמינו לכל מה שאתם רואים. סדרת הדבש של פאפא ג'ונס ויד מרדכי. (צילום: ניקי טרוק)
אל תאמינו לכל מה שאתם רואים. סדרת הדבש של פאפא ג'ונס ויד מרדכי. (צילום: ניקי טרוק)

צמד פיצות חדשות במהדורה מוגבלת מציעות ערבוב בין רעיונות קולינריים מעניינים לטרנדים וויראליים, וקצת העמדת פנים פרסומית. מזל שלפחות אחת מהן שווה את בלוטות הטעם שלכם, גם אם לא בטוח שאת המחיר. על הדבש, ועל העוקץ

24 בנובמבר 2025

המרדף הבלתי נגמר אחר חוש הטעם והעניין הישראלי, שלא לומר הטיקטוקי, דוחק את רשתות הפיצה להתנסות במגוון טעמים ומגשים שיתפסו את תשומת הלב. כבר התרגלנו למגשים מטעם שפים, ואז מגשים של משפיענים, וגם מגשי שת"פ עם מותגים כבר לא זרים לנו. כך אין הפתעה יוצאת דופן במהדורה המיוחדת החדשה של פאפא ג'ונס, "סדרת הדבש", תוצאה של שת"פ עם מותג הדבש הוותיק יד מרדכי. יותר מזה – נראה לי שכבר נתקלתי בגרסה כזו או אחרת של שתי הפיצות הטריות האלו.

צמד הפיצות החדשות של פאפא ג'ונס מתאחדות לסדרה החדשה (האם 2 זו סדרה? שאלה פילוסופית) בעזרת הדבש שמזולף עליהן בסיום האפייה, אבל מייצגות – כל אחת בדרכה – וריאציה שונה על פיצות ויראליות אחרות. הראשונה היא "סוויט ברי", שמבוססת על רוטב שום (הגרסה של פאפא ג'ונס לפיצה לבנה), עם גבינת ברי, אגוזי מלך וגרידת לימון שמסתיימת במריחות דבש, קריצה ברורה למתכון הוויראלי שהניח גושי ברי עגולים שלמים על בצק פיצה, בשילוב אגוזים ודבש. השנייה, "הוט האני", כבר מתקרבת לקלסיקות שהכרתם גם בפיצריות טרנדיות, ומערבבת בין גבינת מסקרפונה וחתיכות צ'ילי, עם זילוף דבש לפיניש.

איך זה נראה בפרסומת ואצל המשפיענים. סדרת הדבש של פאפא ג'ונס ויד מרדכי. (צילום: ניקי טרוק)
איך זה נראה בפרסומת ואצל המשפיענים. סדרת הדבש של פאפא ג'ונס ויד מרדכי. (צילום: ניקי טרוק)

ברשתות החברתיות לפחות, הפיצות האלו נראו מדהים. הפרסומות הציגו גושי ברי עצומים ומבריקים מדבש. פיצות שנשלחו למשפיעניות כאלו ואחרות הרגישו כמו חגיגה של גבינות ייחודיות ומתקתקות נוצצת. בפועל, שני המגשים שהגיעו אלי נראו כמו פיצות רגילות למדי, בתוספת ניצוץ דבשי עדין. זה לא בהכרח נורא, אבל כרגיל מבאס לראות שאין אמת בפרסום, ושמוצרים שמגיעים לקידום אצל משפיענים הם לא מה שיגיע אליכם. כשמדובר בפיצות שעולות כל אחת 96.90 ש"ח, זה כבר ממתחיל להיות מכעיס.

איך זה נראה באמת. סוויט ברי. סדרת הדבש של פאפא ג'ונס ויד מרדכי. (צילום: מתן שרון)
איך זה נראה באמת. סוויט ברי. סדרת הדבש של פאפא ג'ונס ויד מרדכי. (צילום: מתן שרון)

הפיצה "סוויט ברי", למשל, נראתה שונה לגמרי מהתמונות, כאשר גושי הברי המרובעים שבתמונה הפכו לריסוסים פזורים על הפיצה, וכמות אגוזי המלך המופרעת הומרה בכ-5 חתיכות אגוז לכל סלייס. זו דווקא החלטה נכונה, כי גם בלי כמות מופרעת של אגוזי מלך, זו היתה אחת הפיצות המרירות ביותר שטעמתי. חתיכות הברי דווקא היו נחמדות, אבל אגוז מלך שטובע בגבינה לא מחזיק מעמד ברעננות לאורך זמן, וגרידת הלימון הקפואה שפוזרה על הפיצה רק הדגישה את המרירות, שגם זילוף דבש הגון שכיסה אותה לא הצליח להסתיר. עקרונית מדובר ברעיון לא רע, בפועל הגרסה המתועשת של הפיצה הוויראלית היתה בלגן לא מוצלח, והשאירה טעם מתוק-מריר, עם דגש על האחרון.

מצילה את הפירמה. הוט האני. סדרת הדבש של פאפא ג'ונס ויד מרדכי. (צילום: מתן שרון)
מצילה את הפירמה. הוט האני. סדרת הדבש של פאפא ג'ונס ויד מרדכי. (צילום: מתן שרון)

לעומתה, ה"הוט האני" היתה הברקה של ממש. כלומר, גם היא לא נראית בשום צורה כמו בפרסומות, אבל לפחות היא מצדיקה את עצמה בשילוב טעמים מצוין. שלוליות המסקרפונה שמשבצות את הגבינה שעל הפיצה מספקות עדינות מתבקשת לאיזון החריף של הצ'ילי, וריבת הבצל המתוקה-חריפה היא יציאה מצוינת, למרות שבדקתי, ואין בה אפילו פורמיל בצל (היא מורכבת מסוכר, סלק, תירוש, שמן סיבי גזר, קנולה, קינמון). הדבש שנמזג על כל זה מוסיף מתקתקות מסיימת, ועם רוטב הפיצה הדומיננטי יותר יש פה מנה שצריכה להיכנס לתפריט הקבוע, או לפחות לעשות ביקורים בימי ראש השנה. כנראה שזה המקסימום שאפשר לצפות מפיצות שרוצות להיות ויראליות – קצת הצלחות, קצת פספוסים והמון העמדת פנים במחיר מוגזם.
"סדרת הדבש" נמכרת בסניפי רשת ואתר פאפא ג'ונס ב-96.90 ש"ח, אז מוצעת גם במבצע: פיצה מסדרת הדבש ופיצה קלאסית ב-69 ש"ח לכל אחת, בהזמנת שני מגשים משפחתיים.

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה! https://shop.timeout.co.il/timeout_special/?utm_source=website&utm_medium=popup